abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 19:45:25 #51
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_33841223
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zeker weten dat die kennis hier blijft, maar toch denk ik dat Puckzzz een grote aanwinst was/is voor dit subforum . Ik vind het gewoon jammer. En vooral omdat het blijkbaar dus een grap was, die dit keer echt in het verkeerde keelgat is geschoten.
zoals aangegeven was dit niet het enige.
het had ook makkelijk gekunt dat er iets anders was voorgevallen.
er zijn al veel users weg gegaan het afgelopen jaar. maar er zijn er ook een hoop bij gekomen.
niet ieder is gelukkig met sommige regels.
sommige kunnen niet tegen een grap als dit
zelf vind ik hete fijn dat we hier modjes hebben die soms ook zelf aan flauwe humor doen.
kunnen ze je ook niet afrekenen daar op als je zelf een keer in een gal bui bent.
het is maar wat je van een sub-forum verwacht

het forum is niks zonder de users. de modjes hebben toevallig een slotjes knop en een edit knop.
ze kunnen proberen het sub-forum overzichtelijk te houden en kunnen erg onzinnige posts verweideren. maar dan houd het al gouw op.

dat doen ze naar mijn mening goed. goed genoeg in iedergeval.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_33845170
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef RonaldV het volgende:

Onze anti-SC actie was flauw, dat geef ik helemaal toe. Maar mijn mening blijft overeind op twee punten:
1. Er moet op FOT geen incrowd ontstaan (en dat gebeurde in de SC, vandaar het "dreigement" van sluiting) en
2. FOT moet in de basis op instapniveau blijven.
De verandering (of eigenlijk de terugkeer) kan beter vanuit onszelf komen dan vanuit de mods en admins.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er concreet gaat gebeuren / veranderen om dit te bewerkstelligen En waaruit kan worden afgeleid dat er een incrowd ontstaat

Niet dat ik nou vervelend wil doen (en ja....daar ben ik best goed in hoor als het moet ), maar meer omdat ik het vreemd vind dat de modjes een dergelijk iets nooit hebben geroepen en ook geen initiatief hebben genomen hier verandering in aan te brengen afgezien van de vrij impopulaire maatregel om geen centraal camera-topic meer te organiseren

edit: even voor de duidelijkheid.....deze opmerkingen zijn niet negatief bedoeld, maar uit nieuwsgierigheid en zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door PdeHoog op 08-01-2006 21:18:07 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 8 januari 2006 @ 21:15:58 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33845276
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er concreet gaat gebeuren / veranderen om dit te bewerkstelligen En waaruit kan worden afgeleid dat er een incrowd ontstaat
En als er een incrowd is, of die dan ook zichzelf afsluit voor nieuwwlingen. Er was een "vaste"FOT-groep, maar die stonden toch ook nog open voor geïnteresseerden? Ikzelf heb nooit enige vijandigheid ervaren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33845321
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En als er een incrowd is, of die dan ook zichzelf afsluit voor nieuwwlingen. Er was een "vaste"FOT-groep, maar die stonden toch ook nog open voor geïnteresseerden? Ikzelf heb nooit enige vijandigheid ervaren.
Wat hij zegt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 8 januari 2006 @ 21:17:48 #55
40714 Subhuman
Televised confession
pi_33845348
Dit mogen jullie verder bespreken in het FOT feedbacktopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')