abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:29:21 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33791821
Ik lees net dat we geen Slowchat topics meer mogen openen. Wat een complete lading onzin zeg!!! Waar kunnen we nu dan gezellig kletsen over niet fotografie gerelateerde onderwerpen? In een ander topic? Nee! want dan wordt er meteen gezeurd over off-topic gaan. Dit klinkt voor mij als een werkgever die de werknemers verbied nog met elkaar te praten op de werkvloer. Oh...sure...er zal door 'de mods' wel uitvoerig over gepraat zijn, maar ik vind het volledig belachelijk en het neemt een heel leuk gedeelte uit FOT weg. De reden is om FOT wat meer uit het slop te trekken? Dit is niet de manier De laatste tijd zit ik me meer en meer te ergeren aan het gedrag van de mods alhier. Het komt op mij over als een machtswellustig stelletje die wel even de schaapjes in het gareel zal houden hier. Kom op zeg! Het zijn allemaal volwassen mensen hier die ook zelfstandig nog wel het 1 en ander kunnen hoor! Er zijn de laatste tijd al een aantal incidenten geweest waar we als kleine kleuters werden behandeld. Ik noem voor het gemak maar even die keer dat Sub te laat was met het onderwerpenstem topic en we dan zelf wel eentje wilden openen omdat we toch de onderwerpen al vcan elkaar wisten. Maar neeeee!! Dat mocht niet , dat zou gelijk ongeldig verklaard worden want kennelijk is Sub de enige die dat kan.

Met het verbod op een Slowchat is er voor mij alweer een reden bij gekomen die mij nader tot mijn beslissing doet komen FOT helemaal maar niet meer te bezoeken.

en dit topic zal ook wel weer op slot gegooid worden aangezien de almachtige mods niet graag een weerwoord horen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:57:23 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33791988
complete bullshit ja...

ik zit al 6 jaar op fok en dit slaat gewoon nergens op, moet dit kwaliteits verhogend zijn ofzo?

maar goed plezier mag je dus blijkbaar niet hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_33792087
Oei, heel erg jammer van deze beslissing, nou ja dan slowchat ik wel op ons eigen forumpje.
Voorlopig, tot ziens.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:54:17 #4
128964 furore
scharlaken-groen
pi_33792534
even off-topic, met gevaar op SC, : Re en Puckzzz? Jullie hebben hetzelfde icoontje
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:56:50 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33792576
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:54 schreef furore het volgende:
even off-topic, met gevaar op SC, : Re en Puckzzz? Jullie hebben hetzelfde icoontje
daar komt binnenkort meer informatie over
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33793189
Ik vind het ook belachelijk!!!
Waar komt dat ineens vandaan! We hebben niet eens een waarschuwing gehad... En Sub deed ook altijd mee in het SC, OOK met offtopic reacties.. Ik dacht dat daarvoor juist het SC bestond.
Het was juist 1 van de gezelligste dingen in FOT, vind ik. En het is zeer triest dat dit zomaar in eens verdwenen is, kunnen er dan geen regels in gesteld worden ofzo
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_33793428
Het is al begonnen met het gekloot met wedstrijd topics en de daarbij behorende rel over het niet op komen dagen van de Mods om het geheel een beetje te verduidelijken.
Daarna het dichtgooien van centrale topics.
Nu beginnen de heren mods te janken over Slow/Speedchats.

Ja jammer dan. SC topics horen er gewoon bij. Als de mods niet tegen off-topic (in een topic waar off-topic gaan de bedoeling is) gaan kunnen, dan moeten ze de mensen daar netjes op aan spreken. Maar dit soort acties, gaan alle boekjes te buiten. Of proberen de heren hier een soort DPZ-kloonte bouwen. Nee bedankt, daar zit ik niet op te wachten.

Het valt me trouwens op, dat deze nuttige actie ook weer eens uitgevoerd is op een tijdstip, waar de meeste mensen al veel Promile in hun bloed hebben.
Weer een feit, dat drank meer kapot maakt dan de rest van de Fot-ers lief is.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_33793461
Fotografie Feedbacktopic

Ik vraag me serieus af wat hier nou de ECHTE reden is Ik kan me niet voorstellen dat één enkele user, die de SC goed door liet lopen , de oorzaak hiervan is

Een beetje jammer vind ik het wel Ook de bijzonder botte manier waarop dit gegaan is vind ik zwaar teleurstellend
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33793495
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
Weer een feit, dat drank meer kapot maakt dan de rest van de Fot-ers lief is.
Ik kan me idd nog wat stomdronken posts van een mod herinneren om 03.00 uur
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:52:46 #10
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33793599
Maar zo veel SC topics waren er toch niet? Één algemene en één voor de wedstrijd. Ik bedoel, in ONZ of GC waren altijd veel (tientallen?) SC-topics, en dan wordt het wel een beetje te gek, maar 2 kan toch best?

En Puckzzz, je mag niet weggaan hier hoor, daar zijn je foto's veel te mooi voor (geld eigenlijk voor iedereen hier binnen FOT.

Echt een beetje vreemd, wel willen dat er meer mensen in FOT komen, maar dit lijkt mij geen goede publiciteitsstunt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33793758
Ik vind het ookeen vreemde aktie. De SC was juist een plekom elkaar iets beter te leren kennen en altijd erg gezellig. Daar ontstonden vaak ideeën. Ik denk dat op deze manier FOT snel leegloopt...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_33793828
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het ookeen vreemde aktie. De SC was juist een plekom elkaar iets beter te leren kennen en altijd erg gezellig. Daar ontstonden vaak ideeën. Ik denk dat op deze manier FOT snel leegloopt...
Tijd voor een ideeen-topic dus
pi_33793860
En dan is FOT de enige zonder een SC? Sluit dan meteen alle SC's
pi_33793938
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Fotografie Feedbacktopic

Ik kan me niet voorstellen dat één enkele user, die de SC goed door liet lopen ,
Ho. Niet mij aankijken he

zaterdag 7 januari 2006 @ 12:07:02 #15
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33793951
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Of sluit er geen .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:10:21 #16
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33794044
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.

Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33794061
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ho. Niet mij aankijken he

Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aan Ik denk dat de helft van de posts van de laatste tijd in de SC's van jou is Dat vind ik verder niet erg, maar als de heren mods zich daaraan ergeren moeten ze dat met jou regelen en niet een halve userbase de dupe laten worden
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:11:35 #18
81996 Bond
License to kill
pi_33794089
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Of sluit er geen .
Inderdaat, SC zijn juist nuttig, omdat je daar lekekr kan zwammen gebeurd het in andere topics niet en blijven die "schoon" waarom mag dat dat ineesn niet meer?
Geen commentaar
pi_33794096
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.

Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Dus eigenlijk is ons protest onbegonnen zaak En ga ik er verder ook geen energie in steken Net als in FOT eigenlijk
pi_33794124
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Of sluit er geen .
Dat is inderdaad ook een optie
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aan Ik denk dat de helft van de posts van de laatste tijd in de SC's van jou is Dat vind ik verder niet erg, maar als de heren mods zich daaraan ergeren moeten ze dat met jou regelen en niet een halve userbase de dupe laten worden
Tja, maarja. Ik kan er ook niets aan doen. En ik ga er ook niet over. En de laatste SC was mijn 2e of 3e.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:13:08 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33794146
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:

FOT en TTK zijn mijn favoriete forums, echt jammer als deze zou leeglopen. /
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:14:30 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33794181
Geen idee waar het verder over gaat, maar ik vond deze vraag wel amusant:
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Waar kunnen we nu dan gezellig kletsen over niet fotografie gerelateerde onderwerpen?
Ik geef een kleine hint:
http://forum.fok.nl/active

En nee, jullie zijn niet de enigen zonder SC... Die van GC is ook laatst gesloten.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:15:08 #23
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33794199
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
GCSC - Daar buiten loopt een schaap
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33794217
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee waar het verder over gaat, maar ik vond deze vraag wel amusant:
[..]

Ik geef een kleine hint:
http://forum.fok.nl/active
en zoals ik daar al aangaf.....ik vind jullie een stelletje achterlijke idioten Grappen zijn leuk, maar als mod kun je dat niet maken
pi_33794226
quote:
En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.
pi_33794246
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:

En nee, jullie zijn niet de enigen zonder SC... Die van GC is ook laatst gesloten.
Never mind,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')