quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:54 schreef furore het volgende:
even off-topic, met gevaar op SC, : Re en Puckzzz? Jullie hebben hetzelfde icoontje![]()
Ik kan me idd nog wat stomdronken posts van een mod herinneren om 03.00 uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
Weer een feit, dat drank meer kapot maakt dan de rest van de Fot-ers lief is.
Tijd voor een ideeen-topic dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het ookeen vreemde aktie. De SC was juist een plekom elkaar iets beter te leren kennen en altijd erg gezellig. Daar ontstonden vaak ideeën. Ik denk dat op deze manier FOT snel leegloopt...
Ho. Niet mij aankijken hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Fotografie Feedbacktopic
Ik kan me niet voorstellen dat één enkele user, die de SC goed door liet lopen,
Of sluit er geenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En dan is FOT de enige zonder een SC? Sluit dan meteen alle SC's
Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aanquote:
Inderdaat, SC zijn juist nuttig, omdat je daar lekekr kan zwammen gebeurd het in andere topics niet en blijven die "schoon" waarom mag dat dat ineesn niet meer?quote:
Dus eigenlijk is ons protest onbegonnen zaakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.
Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Dat is inderdaad ook een optiequote:
Tja, maarja. Ik kan er ook niets aan doen. En ik ga er ook niet over. En de laatste SC was mijn 2e of 3e.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aanIk denk dat de helft van de posts van de laatste tijd in de SC's van jou is
Dat vind ik verder niet erg, maar als de heren mods zich daaraan ergeren moeten ze dat met jou regelen en niet een halve userbase de dupe laten worden
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.
Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Ik geef een kleine hint:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Waar kunnen we nu dan gezellig kletsen over niet fotografie gerelateerde onderwerpen?
GCSC - Daar buiten loopt een schaapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En dan is FOT de enige zonder een SC? Sluit dan meteen alle SC's
en zoals ik daar al aangaf.....ik vind jullie een stelletje achterlijke idiotenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee waar het verder over gaat, maar ik vond deze vraag wel amusant:
[..]
Ik geef een kleine hint:
http://forum.fok.nl/active
En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
GCSC - Daar buiten loopt een schaap
Never mind,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
En nee, jullie zijn niet de enigen zonder SC... Die van GC is ook laatst gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |