Ga ik vanavond regelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef evil_cupido het volgende:
Wat is nou de tussenstand voor deze week?
ik vermoed een excell-foutje, er mist nl. precies de eerste 19,80 op VVD in de optelsom ... je hebt ook gewoon 6,76 winst geboekt, ipv 12,94 verliesquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef the_disheaver het volgende:
Huh? klopt dit? D66, en GL hebben winst gehaald, en VVD is gelijk gebleven. En toch sta ik met -12 op de laatste plaats![]()
Idd, Excelfoutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vermoed een excell-foutje, er mist nl. precies de eerste 19,80 op VVD in de optelsom ... je hebt ook gewoon 6,76 winst geboekt, ipv 12,94 verlies
Dan zou ik op een 6de plaats komen, ipv 18de.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vermoed een excell-foutje, er mist nl. precies de eerste 19,80 op VVD in de optelsom ... je hebt ook gewoon 6,76 winst geboekt, ipv 12,94 verlies
Als je het niet erg vindt update ik de plaatjes niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dan zou ik op een 6de plaats komen, ipv 18de.
pfiew, dat klinkt beter![]()
Nee is goed. Maar wil je de excelsheet dan ook niet updaten? Kom ik tenminste op de eerste plek qua veranderingen deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt update ik de plaatjes niet...
Excelsheet is wel volledig bijgewerkt. 7e plek deze week en dus niet 1e plek volgende weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nee is goed. Maar wil je de excelsheet dan ook niet updaten? Kom ik tenminste op de eerste plek qua veranderingen deze week![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Excelsheet is wel volledig bijgewerkt. 7e plek deze week en dus niet 1e plek volgende week
Ik zie geen fouten in jouw berekening....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:06 schreef Spositio het volgende:
Volgens mij klopt er bij mij geen zak meer van maargoed alles van cda op pvda bij mij please.
Je hebt bij verschillende zetel aantal op groenlinks ingezet. Een keer toen ze 7 en een keer bij 10 zetels. Daar wordt je winst verlies op bepaald, dus het kan niet in 1 hokje. Je hebt op beide iets meer dan 40 staan. Dat bedrag mag je eraf halen. Meer heb je niet. Van beide 50 euro halen kan dus niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
Waarom staat er 2x groenlinks bij mij? waarom niet gewoon alles in 1 hokje? Houd dat in dat ik ook van beide 50 euro af mag halen?
Het staat er 2 keer vanwege het verschillende zetelaantal. Nu zou ik het wel kunnen verrekenen om het in 1 hokje te krijgen, maar dat kost meer tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
Waarom staat er 2x groenlinks bij mij? waarom niet gewoon alles in 1 hokje? Houd dat in dat ik ook van beide 50 euro af mag halen?
Of die mensen hebben gewoon goed inzicht in wat er die afgelopen weken heeft gespeeld. En welke partijen daarvan profiteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Is er deze week gehandeld met voorkennis?
Ik zie dat op vrijdag, net voordat de markt sloot, Jimmy James, ExtraWasKracht, Evil_cupido, Lonewolf2003, One_of_the_few en Mainport een dikke winst op GroenLinks of de SP hebben behaald. Dat kan geluk zijn (in het geval van Mainport lijkt het daarop, omdat deze ook op andere partijen heeft ingezet), maar ik ben niet zo naief om te denken dat alle andere deelnemers een glazen bol hadden.
Ik stel voor dat we een "Rien ne va plus" dag instellen, om handel met voorkennis te voorkomen. Dus op de dag dat de peilingen bekend worden, geen handel.
Dat is ook mogelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of die mensen hebben gewoon goed inzicht in wat er die afgelopen weken heeft gespeeld. En welke partijen daarvan profiteren.![]()
het is ook redelijk eenvoudig denkwerk, de SP was die week begonnen met een zeer aanwezige campagne .... dat moet zich vroeger of later uitbetalen... GL had de week daarvoor flink verloren, zonder echt duidelijke reden (mogelijk rond cartoonrel, als mensen niet graag zich 'soft' voordoen) ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie dat op vrijdag, net voordat de markt sloot, Jimmy James, ExtraWasKracht, Evil_cupido, Lonewolf2003, One_of_the_few en Mainport een dikke winst op GroenLinks of de SP hebben behaald.
Ja, ik heb zo mijn contacten bij NOVAquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie dat op vrijdag, net voordat de markt sloot, Jimmy James, ExtraWasKracht, Evil_cupido, Lonewolf2003, One_of_the_few en Mainport een dikke winst op GroenLinks of de SP hebben behaald. Dat kan geluk zijn (in het geval van Mainport lijkt het daarop, omdat deze ook op andere partijen heeft ingezet), maar ik ben niet zo naief om te denken dat alle andere deelnemers een glazen bol hadden.
Ik stel voor dat we een "Rien ne va plus" dag instellen, om handel met voorkennis te voorkomen. Dus op de dag dat de peilingen bekend worden, geen handel.
GroenLinks haalde 2 weken achter elkaar 2 zetels verlies. Vaak zie je dan een terugkeer van iig 1 zetel. Dit is al een keer eerder gebeurd bij GL in week 39-41, toen gebeurde het dat GL ineens 3 zetels minder had die er de week erop bijkwamen (11 - 8 - 11).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef MalotauxBastiaan het volgende:
kan ik ook nog meedoen?
ik zet 50 op christenunie, 30 op CDA, 10 op PVDA en 10 op VVD
Nee, dat is niet nodig. Ik was een beetje zuur omdat a) GL zo veel in de peiling had gewonnen en b) ik geen winst heb behaald.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een dag waarop je niet meer mag inzetten (de vrijdag dus) kan, maar wordt wel lastig als ik laat ben met updaten; er is in dat geval erg weinig tijd om nog inzetten te doen. Vanuit dat perspectief zie ik het liever niet. Als anderen het echter ook graag willen dan is het wel iets wat ik best wil overwegen in te stellen.
Ok.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig. Ik was een beetje zuur omdat a) GL zo veel in de peiling had gewonnen en b) ik geen winst heb behaald.
Niet stiekem diegene die PvdA hadden ingezet korten hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, PvdA +4. Met tegenzin ga ik maar updaten.
Na deze opmerking gaat ook dat niet werken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Niet stiekem diegene die PvdA hadden ingezet korten he![]()
Ik ben er wel blij mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, PvdA +4. Met tegenzin ga ik maar updaten.
Nope, dit was vorige week ook zo. Vreemd genoeg is dat veranderd tegen het einde van de week, ik weet niet waardoor dat komt. Hoe dan ook: vandaar de nieuwe regel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kan de lijst van inzetten per persoon groter. Ik kan het amper lezen nu.
Je kan toch gewoon het aantal pixels vergroten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nope, dit was vorige week ook zo. Vreemd genoeg is dat veranderd tegen het einde van de week, ik weet niet waardoor dat komt. Hoe dan ook: vandaar de nieuwe regel.
Ik heb hem groot hier op mijn computer. Toen ik hem uploadde maakte de plaatjes-provider er voor de tweede week op rij dit van.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon het aantal pixels vergroten.
Ik stel voor dat we voortaan de woensdag als laatste inzet-dag beschouwen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef Lyrebird het volgende:
Woohoo!
Ik heb winst gemaakt zonder een verschuiving.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we voortaan de woensdag als laatste inzet-dag beschouwen.
Terwijl er volgens het overzichtje bij mij 50 euro van GL naar het CDA is gegaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef Monolith het volgende:
Ik zie nog geen update, maar als het goed is, is mijn huidge pakketje GL 49 *1.10 = 53.9 waard.
Van die 53.9 graag 50 naar de PVDA = 50*.98 = 49 op de PVDA en dus 3.90 resterend op GL.
Je hebt gelijk. Ik heb het hier ook nog opgeschreven "Monolith 50 GL -> 49 CDA" .. suf. Ik ga het zodirect updaten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:48 schreef Monolith het volgende:
Er een foutje in de wijziiging die je bij mij hebt gemaakt EWK.
[..]
Terwijl er volgens het overzichtje bij mij 50 euro van GL naar het CDA is gegaan.
Slecht plan... Dan wordt het gewoon een kwestie van gokken... Nu volg je tot op het laatste moment het nieuws, en dan zet je in op de partij waarvan je denkt dat deze de meeste winst maakt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we voortaan de woensdag als laatste inzet-dag beschouwen.
Ik heb geen zin om nu weer alle plaatjes te updaten. Hoe dan ook, dit is je correcte huidige stand:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:48 schreef Monolith het volgende:
Er een foutje in de wijziiging die je bij mij hebt gemaakt EWK.
[..]
Terwijl er volgens het overzichtje bij mij 50 euro van GL naar het CDA is gegaan.
| 1 2 3 4 5 6 | GroenLinks | 3.55 | 9 | 3.55 VVD | 45.62 | 24 | 52.46 PvdA | 49.00 | 49 | 58.80 D66 | 12.97 | 4 | 12.32 Totaal: 127.13 |
Jaja, Pechtold-uitvluchtenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:06 schreef Sidekick het volgende:
Kut, ik wilde nog geld op de PvdA zetten, maar ben het weer vergeten.
Ik vind woensdag ook een slecht plan. Maak er dan minimaal donderdag van.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Slecht plan... Dan wordt het gewoon een kwestie van gokken... Nu volg je tot op het laatste moment het nieuws, en dan zet je in op de partij waarvan je denkt dat deze de meeste winst maakt...
D66 kan na de verkiezingen van 2007 "fijn buiten gaan spelen en kereltje Sidekick kan als veilingmeester het laatste kaveltje van zijn partij afmijnen"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het maar een vuig en vunzig spelletje wat hier achter mijn rug om wordt gespeeld.