Nee, dat is niet nodig. Ik was een beetje zuur omdat a) GL zo veel in de peiling had gewonnen en b) ik geen winst heb behaald.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een dag waarop je niet meer mag inzetten (de vrijdag dus) kan, maar wordt wel lastig als ik laat ben met updaten; er is in dat geval erg weinig tijd om nog inzetten te doen. Vanuit dat perspectief zie ik het liever niet. Als anderen het echter ook graag willen dan is het wel iets wat ik best wil overwegen in te stellen.
Ok.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig. Ik was een beetje zuur omdat a) GL zo veel in de peiling had gewonnen en b) ik geen winst heb behaald.
Niet stiekem diegene die PvdA hadden ingezet korten hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, PvdA +4. Met tegenzin ga ik maar updaten.
Na deze opmerking gaat ook dat niet werken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Niet stiekem diegene die PvdA hadden ingezet korten he![]()
Ik ben er wel blij mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bah, PvdA +4. Met tegenzin ga ik maar updaten.
Nope, dit was vorige week ook zo. Vreemd genoeg is dat veranderd tegen het einde van de week, ik weet niet waardoor dat komt. Hoe dan ook: vandaar de nieuwe regel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kan de lijst van inzetten per persoon groter. Ik kan het amper lezen nu.
Je kan toch gewoon het aantal pixels vergroten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nope, dit was vorige week ook zo. Vreemd genoeg is dat veranderd tegen het einde van de week, ik weet niet waardoor dat komt. Hoe dan ook: vandaar de nieuwe regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |