Ga ik vanavond regelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef evil_cupido het volgende:
Wat is nou de tussenstand voor deze week?
ik vermoed een excell-foutje, er mist nl. precies de eerste 19,80 op VVD in de optelsom ... je hebt ook gewoon 6,76 winst geboekt, ipv 12,94 verliesquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef the_disheaver het volgende:
Huh? klopt dit? D66, en GL hebben winst gehaald, en VVD is gelijk gebleven. En toch sta ik met -12 op de laatste plaats![]()
Idd, Excelfoutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vermoed een excell-foutje, er mist nl. precies de eerste 19,80 op VVD in de optelsom ... je hebt ook gewoon 6,76 winst geboekt, ipv 12,94 verlies
Dan zou ik op een 6de plaats komen, ipv 18de.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vermoed een excell-foutje, er mist nl. precies de eerste 19,80 op VVD in de optelsom ... je hebt ook gewoon 6,76 winst geboekt, ipv 12,94 verlies
Als je het niet erg vindt update ik de plaatjes niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dan zou ik op een 6de plaats komen, ipv 18de.
pfiew, dat klinkt beter![]()
Nee is goed. Maar wil je de excelsheet dan ook niet updaten? Kom ik tenminste op de eerste plek qua veranderingen deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt update ik de plaatjes niet...
Excelsheet is wel volledig bijgewerkt. 7e plek deze week en dus niet 1e plek volgende weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nee is goed. Maar wil je de excelsheet dan ook niet updaten? Kom ik tenminste op de eerste plek qua veranderingen deze week![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Excelsheet is wel volledig bijgewerkt. 7e plek deze week en dus niet 1e plek volgende week
Ik zie geen fouten in jouw berekening....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:06 schreef Spositio het volgende:
Volgens mij klopt er bij mij geen zak meer van maargoed alles van cda op pvda bij mij please.
Je hebt bij verschillende zetel aantal op groenlinks ingezet. Een keer toen ze 7 en een keer bij 10 zetels. Daar wordt je winst verlies op bepaald, dus het kan niet in 1 hokje. Je hebt op beide iets meer dan 40 staan. Dat bedrag mag je eraf halen. Meer heb je niet. Van beide 50 euro halen kan dus niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
Waarom staat er 2x groenlinks bij mij? waarom niet gewoon alles in 1 hokje? Houd dat in dat ik ook van beide 50 euro af mag halen?
Het staat er 2 keer vanwege het verschillende zetelaantal. Nu zou ik het wel kunnen verrekenen om het in 1 hokje te krijgen, maar dat kost meer tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
Waarom staat er 2x groenlinks bij mij? waarom niet gewoon alles in 1 hokje? Houd dat in dat ik ook van beide 50 euro af mag halen?
Of die mensen hebben gewoon goed inzicht in wat er die afgelopen weken heeft gespeeld. En welke partijen daarvan profiteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Is er deze week gehandeld met voorkennis?
Ik zie dat op vrijdag, net voordat de markt sloot, Jimmy James, ExtraWasKracht, Evil_cupido, Lonewolf2003, One_of_the_few en Mainport een dikke winst op GroenLinks of de SP hebben behaald. Dat kan geluk zijn (in het geval van Mainport lijkt het daarop, omdat deze ook op andere partijen heeft ingezet), maar ik ben niet zo naief om te denken dat alle andere deelnemers een glazen bol hadden.
Ik stel voor dat we een "Rien ne va plus" dag instellen, om handel met voorkennis te voorkomen. Dus op de dag dat de peilingen bekend worden, geen handel.
Dat is ook mogelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of die mensen hebben gewoon goed inzicht in wat er die afgelopen weken heeft gespeeld. En welke partijen daarvan profiteren.![]()
het is ook redelijk eenvoudig denkwerk, de SP was die week begonnen met een zeer aanwezige campagne .... dat moet zich vroeger of later uitbetalen... GL had de week daarvoor flink verloren, zonder echt duidelijke reden (mogelijk rond cartoonrel, als mensen niet graag zich 'soft' voordoen) ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie dat op vrijdag, net voordat de markt sloot, Jimmy James, ExtraWasKracht, Evil_cupido, Lonewolf2003, One_of_the_few en Mainport een dikke winst op GroenLinks of de SP hebben behaald.
Ja, ik heb zo mijn contacten bij NOVAquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie dat op vrijdag, net voordat de markt sloot, Jimmy James, ExtraWasKracht, Evil_cupido, Lonewolf2003, One_of_the_few en Mainport een dikke winst op GroenLinks of de SP hebben behaald. Dat kan geluk zijn (in het geval van Mainport lijkt het daarop, omdat deze ook op andere partijen heeft ingezet), maar ik ben niet zo naief om te denken dat alle andere deelnemers een glazen bol hadden.
Ik stel voor dat we een "Rien ne va plus" dag instellen, om handel met voorkennis te voorkomen. Dus op de dag dat de peilingen bekend worden, geen handel.
GroenLinks haalde 2 weken achter elkaar 2 zetels verlies. Vaak zie je dan een terugkeer van iig 1 zetel. Dit is al een keer eerder gebeurd bij GL in week 39-41, toen gebeurde het dat GL ineens 3 zetels minder had die er de week erop bijkwamen (11 - 8 - 11).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Lyrebird het volgende:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef MalotauxBastiaan het volgende:
kan ik ook nog meedoen?
ik zet 50 op christenunie, 30 op CDA, 10 op PVDA en 10 op VVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |