Ah, vandaar dit soort zinnige bijdragen van jouw hand.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat jij geen tijd hebt om foto's te maken interesseert toch niemand? Mensen willen leren van fotografische technieken e.d. hier! Het interesseert niemand ene ruk wat er zich in jullie persoonlijke levens afspeelt!
En Lynx was de laatste. So?quote:
waar haal jij dan het lef vandaan om dit te openen?quote:
Hoezo nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sorry hoor
Niet dat deze het lang vol zal houden
Pfff, het is al bijna 1 uur, is het niet eens bedtijd voor zo'n ouwe kerel als jij?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, vandaar dit soort zinnige bijdragen van jouw hand.
mod van niks
Begin jij nu ook al? Op jacht naar je eerste volwaardige slotje of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sorry hoor
Niet dat deze het lang vol zal houden
En laat mijn medemod met rust.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Op jacht naar je eerste volwaardige slotje of zo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Pfff, het is al bijna 1 uur, is het niet eens bedtijd voor zo'n ouwe kerel als jij?
Die heeft zelf ook een keyboard.quote:
Alsof ik het al niet meermalen met Sub over heb gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Op jacht naar je eerste volwaardige slotje of zo?
Welke bloemsoort is dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
(fotografische verantwoording van de slowtjet
Kewl, zeg, zijn die niet ontzettend moeilijk te onderhouden enzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Schanulleke het volgende:
Orchidee
Typisch Fok.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alsof ik het al niet meermalen met Sub over heb gehad
En je maakt m des te waardevoller hoor
Geen idee, we hebben hem (haar?) pas een dag.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Keasis het volgende:
[..]
Kewl, zeg, zijn die niet ontzettend moeilijk te onderhouden enzo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Typisch Fok.Je bekokstooft iets achter de schermen, en stelt de gebruikers voor een voldongen feit. Laat me raden: Yvonne komt zo "toevalllig" ook weer eens hier meekijken?
Ow, in films zie je ze altijd met een klein sproeiertje alle blaadjes en bloemen doen. Echt zo een miniteus werkje. Ik geloof dat er zo een scene in The Secretary zit waarin ze in zo een terrarium staan met een sproei-installatie erboven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben hem (haar?) pas een dag.![]()
Whehe. Dat zal wel niet. Hoe vaak ik het ook probeerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:07 schreef Schanulleke het volgende:
Trusten _moder8or_
Dat de andere moderators je voorbeeld maar mogen volgen he!
Je kunt ook de hand in eigen boezem steken en inzien dat de SC toch wel erg veel wegtrok uit andere topics? De dubbeltopics van de afgelopen tijd geeft wel aan dat het dringen is om maar slap te kunnen ouwehoeren. Ik was van begin af aan al tegen de SC die hier liep- de andere slowchats hier waren al omgedoopt tot wat minder slowchatterigs, en wat voegt het in hemelsnaam toe dan alleen zinloos gezwam?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Typisch Fok.Je bekokstooft iets achter de schermen, en stelt de gebruikers voor een voldongen feit. Laat me raden: Yvonne komt zo "toevalllig" ook weer eens hier meekijken?
Fotocamera, flits, zoomzoom, lens, macro?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Subhuman het volgende:
Zie je, allemaal offtopic geneuzel alweer!
hoe kun je on-topic reageren in slowchat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Subhuman het volgende:
Je zult er buiten Fok! om wel om gevraagd hebben. Typische manier van sluiten: je regelt een incidentje, en pleurt de boel op slot.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Subhuman het volgende:
is je bier op?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt ook de hand in eigen boezem steken en inzien dat de SC toch wel erg veel wegtrok uit andere topics? De dubbeltopics van de afgelopen tijd geeft wel aan dat het dringen is om maar slap te kunnen ouwehoeren. Ik was van begin af aan al tegen de SC die hier liep- de andere slowchats hier waren al omgedoopt tot wat minder slowchatterigs, en wat voegt het in hemelsnaam toe dan alleen zinloos gezwam?
Waarom zouden de FOTters offtopic gaan reageren om mee te helpen hun eigen slowchat om zeep te helpen? Dat klinkt toch niet logisch? Denk eens na voor je post man.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zult er buiten Fok! om wel om gevraagd hebben. Typische manier van sluiten: je regelt een incidentje, en pleurt de boel op slot.
Weet je, het zou zo erg niet zijn als jullie niet zo verdomde doorzichtig waren. Het is steeds weer hetzelfde riedeltje.
denk je aan je hart?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zult er buiten Fok! om wel om gevraagd hebben. Typische manier van sluiten: je regelt een incidentje, en pleurt de boel op slot.
Weet je, het zou zo erg niet zijn als jullie niet zo verdomde doorzichtig waren. Het is steeds weer hetzelfde riedeltje.
Of je leest je even in. Ik reageer met enige regelmaat op hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt ook de hand in eigen boezem steken en inzien dat de SC toch wel erg veel wegtrok uit andere topics? De dubbeltopics van de afgelopen tijd geeft wel aan dat het dringen is om maar slap te kunnen ouwehoeren. Ik was van begin af aan al tegen de SC die hier liep- de andere slowchats hier waren al omgedoopt tot wat minder slowchatterigs, en wat voegt het in hemelsnaam toe dan alleen zinloos gezwam?
ik begin net warm te lopenquote:
zou je graag een warm hart onder de riem stoppen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik begin net warm te lopen
maar bedankt voor je zorgen
Ja, dat dacht de neef van mijn oom ook.... totdat ie plotseling niet lekker werd. Zit nu wel mooi aan een kastje vastgemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik begin net warm te lopen
maar bedankt voor je zorgen
Ach kom, het is meer dan bekend dat jij en Schanulleke maatjes zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waarom zouden de FOTters offtopic gaan reageren om mee te helpen hun eigen slowchat om zeep te helpen? Dat klinkt toch niet logisch? Denk eens na voor je post man.
De slowchat meelezen kost me teveel van mn dag. En een topicreport is zo gezet hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of je leest je even in. Ik reageer met enige regelmaat op heten
gelul hier. Niet dat er ook maar iemand mods incluis op reageert overigens.
Oh nu gaan we op de man spelen hè? Dat hoef ik niet te tolereren, helemaal niet als het gelogen is!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ach kom, het is meer dan bekend dat jij en Schanulleke maatjes zijn.
Ik laat me echt niet zo ver opnaaien door twee omhoggevallen users hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef Keasis het volgende:
[..]
Ja, dat dacht de neef van mijn oom ook.... totdat ie plotseling niet lekker werd. Zit nu wel mooi aan een kastje vastgemaakt![]()
Ow, heerlijk! dat wordt mijn 6equote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De slowchat meelezen kost me teveel van mn dag. En een topicreport is zo gezet hoor.
Nee, op de man spelen zou zijn als ik "hol-maatjes" had gepost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh nu gaan we op de man spelen hè? Dat hoef ik niet te tolereren, helemaal niet als het gelogen is!
Hoezo? Mag er niet meer gediscussieerd worden of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef Lynx666 het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat je op deze manier de motivatie om een SC open te houden niet bevordert ..
Is er nog sprake van een discussie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoezo? Mag er niet meer gediscussieerd worden of zo?
tsss..
Nee, ik sluit hem zo, klaar, afgelopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet je je niet eerder bezig houden met het feit dat er niet meer gesproken wordt over foto's dan dat de discussie ontbreekt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is er nog sprake van een discussie?
tsss..
Je hebt gelijk... je collega heeft nog steeds de vraag niet beantwoord. Waarom is er plots commetaar op iets waar hij zelf aan meedoet? Waarom zijn er niet eerder waarschuwingen gekomen? Waarom moet plots midden in de nacht de SC permanent op slot?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is er nog sprake van een discussie?
tsss..
Je vergat het slotjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik sluit hem zo, klaar, afgelopen.
Mooi, dan is het klaar, welterusten allemaalquote:
Kom ik na het tandenpoetsen nog even meespieken en dan zijn we hier al opeens. Bah!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik sluit hem zo, klaar, afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |