Geen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vandaag?
ik zit me nu de tandjes te vervelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Het mooie van de Wiki is dat je zelf alles kunt aanpassen wat je wilt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:26 schreef Xilantof het volgende:
ik zie op de FOT wiki dit staat:
Twee-ogige spiegelreflexcamera
maar dat klopt niet helemaal.
okee, deze camera's hebben wel een spiegel. maar geen "reflex".
er zit verder geen artikel achter ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het mooie van de Wiki is dat je zelf alles kunt aanpassen wat je wilt!
Maar ik zal het wel even voor je wijzigen.
Huisje opruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga vandaag de hele dag niks doen... Bijkomen.En m'n huisje opruimen!
Goeiemiddagquote:
Hoi S.quote:
Ach, zolang je geen voorzitter of notulist bent is een vergadering niet zo'n ramp...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi S.Eerste vergadering net achter de rug
Duurde gewoon bijna 3 uur
Ben net een half uur op kantoor en heb snel een lunch naar binnen gewerkt
Zo even voorpraten over de volgende vergadering
Dan kan je gewoon doorslapen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ach, zolang je geen voorzitter of notulist bent is een vergadering niet zo'n ramp...
zou'k niet doen ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Mauro het volgende:
ff telefoonnummer erbij voor al jullie me willen bereiken want ik ben zo weg namelijk en kom niet eerder dan zaterdagavond online.
Daarom schrijf ik het ook volledig uit!quote:
Kun jij hem morgen dan ff weg editten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Subhuman het volgende:
Hmm ik weet inderdaad niet of telefoonnummers posten wel zo slim is.
Morgen pas? Okee, als ik het niet vergeet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun jij hem morgen dan ff weg editten?
ik heb ook wel trek in patat. maar ik weet dat dat niet op het menu staat...quote:
Hier ook!quote:
aardappelen komen uit zuid amerika, daar is niets Hollands aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga straks een lekkere Hollandse maaltijd voor mezelf klaarmaken: ik ga aardappeltjes koken, ik heb gemarineerde speklapjes gekocht die ga ik heerlijk bakken, eitje erbij koken en lekkere spinazie!![]()
Als het gehaktballen waren geweest in plaats van speklapjes dan was het mijn lievelingsmaaltijd geweest!
die laatste zinquote:Kannibaal
Mijn onderzoek naar het syndroom begon bij een stam in Australi�. Daar werden de gestorvenen opgediend als feestmaal voor de vrouwen en de kinderen. En daar stuitte ik ook op deze spongiforme encefalopathie. Vooral veel vrouwen leden eraan. Kwam dat door hun kannibalisme? Buiten Australi� was het syndroom ook weleens gesignaleerd. Die slachtoffers bleken een transplantatie te hebben ondergaan. Of ze hadden ooit bloed gekregen. Ik herkende hierin modern kannibalisme. Want fysiologisch gezien maakt het geen verschil of de soortgenoot met mes en vork wordt genuttigd, danwel per infuus of operatief wordt ingebracht.
Ook andere zoogdieren kenden het syndroom. Bij schapen heette het scrapie. Het manifesteerde zich in kuddes waarin na het aflammeren de placenta's werden opgegeten. Koeien werden gek zodra ze hun vermalen soortgenoten verschransten. Telkens was er sprake van kannibalisme. Ik zag hierin een verwantschap met inteelt - met de syndromen die de vrucht voortgekomen uit twee bloedverwanten treft. Of het nu om sex gaat of om ons dagelijkse maal, moeder natuur heeft blijkbaar liever niet dat wij onze lusten te dicht bij huis bevredigen.
De laatste tijd is er weer veel commotie rond het syndroom. Complete veestapels worden afgeslacht als betrof het een ordinaire virus- of bacterieziekte. En ondertussen zijn we blind voor de gevaren van gewoon alledaags kannibalisme. Ach, zegt u, u kannibaliseert niet. Nee nee, maar u geeft wel rustig uw kind een kusje op z'n geschaafde knie. Nooit wat geproefd? Weet u eigenlijk wel zeker dat u tijdens het beffen of pijpen nooit een stukje van uw partner doorslikt? Maar de belangrijkste risicogroep vormen de free-fighters. Voor hen is het afbijten van een oor dagelijkse kost. Inmiddels is al niet meer duidelijk of dit gebijt de oorzaak van hun gekte is, of juist een symptoom ervan.
Zelf heb ik mijn onderzoek voortgezet. Ik bedacht dat er dieren zijn waarvoor kannibalisme normaal is. Het spinnenwijfje peuzelt na de paring haar partner op. Jonge spinnetjes doen zich te goed aan hun moeder. De spin wordt daar niet ziek van. Ik ben op zoek gegaan naar het gen waarop deze eigenschap vastligt. En ik heb geprobeerd deze eigenschap over te brengen op het menselijke gen. Om zo een mens te maken die niet vatbaar is voor Creutzfeldt-Jakob.
De eerste resultaten waren niet geheel bevredigend. De deelnemende ouderparen schrokken nogal toen ze zagen dat hun baby acht harige poten had. Maar later ging het beter. Ik heb nu een hele generatie GM-kinderen voortgebracht die uiterlijk geen kenmerken van de spin meer vertonen. Er is alleen een minuscule afwijking in hun gedrag waarneembaar. Ze zitten de godganse dag op het web.
Jaa! Goed ideequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Als we samen gaan eten, hebben we meer
Nou, dan eet ik een Zuid-Amerikaanse maaltijd, ik doe daar niet moeilijk over. Zolang die aardappelen maar lekker blijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aardappelen komen uit zuid amerika, daar is niets Hollands aan
Aardappelen zijn bagger. Vooral als je dat elke dag eet. Lang leve pasta/rijst.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, dan eet ik een Zuid-Amerikaanse maaltijd, ik doe daar niet moeilijk over. Zolang die aardappelen maar lekker blijven.
Uh.... Nu?quote:
Dan moet het eten opschietenquote:
Ja!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadMaar het ruikt wel lekker
ik ben zelf niet bekend met opleidingen in belgië.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef sararaats het volgende:
heeft er nu niemand mijn vraag gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |