Het mooie van de Wiki is dat je zelf alles kunt aanpassen wat je wilt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:26 schreef Xilantof het volgende:
ik zie op de FOT wiki dit staat:
Twee-ogige spiegelreflexcamera
maar dat klopt niet helemaal.
okee, deze camera's hebben wel een spiegel. maar geen "reflex".
er zit verder geen artikel achter ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het mooie van de Wiki is dat je zelf alles kunt aanpassen wat je wilt!
Maar ik zal het wel even voor je wijzigen.
Huisje opruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga vandaag de hele dag niks doen... Bijkomen.En m'n huisje opruimen!
Goeiemiddagquote:
Hoi S.quote:
Ach, zolang je geen voorzitter of notulist bent is een vergadering niet zo'n ramp...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi S.Eerste vergadering net achter de rug
Duurde gewoon bijna 3 uur
Ben net een half uur op kantoor en heb snel een lunch naar binnen gewerkt
Zo even voorpraten over de volgende vergadering
Dan kan je gewoon doorslapen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ach, zolang je geen voorzitter of notulist bent is een vergadering niet zo'n ramp...
zou'k niet doen ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Mauro het volgende:
ff telefoonnummer erbij voor al jullie me willen bereiken want ik ben zo weg namelijk en kom niet eerder dan zaterdagavond online.
Daarom schrijf ik het ook volledig uit!quote:
Kun jij hem morgen dan ff weg editten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Subhuman het volgende:
Hmm ik weet inderdaad niet of telefoonnummers posten wel zo slim is.
Morgen pas? Okee, als ik het niet vergeet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun jij hem morgen dan ff weg editten?
ik heb ook wel trek in patat. maar ik weet dat dat niet op het menu staat...quote:
Hier ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |