Volgens de letterlijke betekenis wordt het sowieso een afstandsbediening natuurlijk. Hoop dat je ermee ook je PS3 aan en uit kan zetten, net als bij de 360.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef H.Flick het volgende:
Straks is de controller een afstandsbediening.
Nee, een anti-Xbot wapenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef H.Flick het volgende:
Straks is de controller een afstandsbediening.
Ook lullig als je net bij de laatste level bij een spel bent en je per ongeluk op de uitknop drukt op de controller.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens de letterlijke betekenis wordt het sowieso een afstandsbediening natuurlijk. Hoop dat je ermee ook je PS3 aan en uit kan zetten, net als bij de 360.
Hoezo? Als je dat bij de X360 doet vraagt ie gewoon of je het ding uit wil zetten en pauzeert ie ondertussen gewoon de game. Ik neem aan dat ze zoiets ook bij de PS3 zullen doen mocht je de console aan/uit kunnen zetten met het ding.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ook lullig als je net bij de laatste level bij een spel bent en je per ongeluk op de uitknop drukt op de controller.![]()
Of hij gaat naar standby, maar kun je direct verder gaan waar je gebleven bent als je'm weer aan doet, net als bij de PSP.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo? Als je dat bij de X360 doet vraagt ie gewoon of je het ding uit wil zetten en pauzeert ie ondertussen gewoon de game. Ik neem aan dat ze zoiets ook bij de PS3 zullen doen mocht je de console aan/uit kunnen zetten met het ding.
...er vanuit gaande dat er zo'n knop komt.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:31 schreef Retuobak het volgende:
Maar ze zullen het heus geen directe power-off switch maken.
Als je eenmaal 1 controller kent ken je ze allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef Retuobak het volgende:
Laat ze gewoon de Xbox 360 controller default gebruiken
Ik ben nu eindelijk eens een beetje gewend aan een controller, ik wil niet aan een 2e compleet andere helemaal gaan wennen.
Dat was vroeger zo, Nintendo heeft roet in het eten gegooid.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je eenmaal 1 controller kent ken je ze allemaal.
Ik denk dat het sowieso wel even gaat duren voordat we games op BD-ROM zullen zien. FFIII en GT5 wellicht de eersten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef kepler het volgende:
Blu-Ray disc productie begint eind februari
het lijkt erop dat de eerste games misschien wel gewoon op DVD zullen uitkomen als de PS3 in de lente uitkomt. Wat ik uit het artikel begrijp is dat ze pas aan het einde van de zomer een capaciteit hebben van 2,5 miljoen voor Europa en 5 miljoen voor Japan (per maand). Dit betekent dat de capaciteit in de lente dus veel lager zal liggen (met maar 1 fabriek).
ja ok die getallen heb ik hier omgedraaid...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso wel even gaat duren voordat we games op BD-ROM zullen zien. FFIII en GT5 wellicht de eersten?Tenzij de transfer-rate van Blu-Ray discs hoger is dan van DVD's in de drive van de PS3, biedt Blu-Ray voor games alleen het voordeel van de hoge opslagcapaciteit en die is voorlopig nog niet nodig denk ik.
En o ja, er staat trouwens 2,5 miljoen voor Europa en Japan en 5 miljoen voor de USA.Maar wat die productiecapaciteit betreft, voor PS3 games komt die natuurlijk nóg lager te liggen aangezien ze die productiecapaciteit ook zullen gebruiken voor films van Sony Pictures die op BD-ROM verschijnen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:23 schreef kepler het volgende:
ik dacht dat de transfer-snelheid juist hoger zou zijn van BR?
maar dat is toch nadelig met het streamen van data van de BR-discs met een grote game zoals bijvoorbeeld GTA of iets anders met een grote wereld. Wel lekker stil waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]Tranfer-rate van Blu-Ray is 36Mbit/sec Tranfer-rate van DVD is 1352 KByte/sec dus ongeveer 11Mbit/sec
Maar het gaat hier om 1-speed. Blu-Ray films vereisen 54Mbit/sec dus de Blu-Ray drive in de PS3 moet minstens 2-speed zijn, dus in ieder geval minstens 72Mbit/sec voor Blu-Ray in de PS3. Maar misschien is de DVD transfer in de PS3 wel 16-speed en dat zou dan 176Mbit/sec zijn.
Dan zou 'ie dus een hogere transfer-rate van DVD kennen dan van Blu-Ray discs.
Volgens mij houdt dat in dat BR wel degelijk sneller is.... 36/72 MB/s t.o.v. 21 MB/s...quote:How fast can you read/write data on a Blu-ray disc?
According to the Blu-ray Disc specification, 1x speed is defined as 36Mbps. However, as BD-ROM movies will require a 54Mbps data transfer rate the minimum speed we're expecting to see is 2x (72Mbps). Blu-ray also has the potential for much higher speeds, as a result of the larger numerical aperture (NA) adopted by Blu-ray Disc. The large NA value effectively means that Blu-ray will require less recording power and lower disc rotation speed than DVD and HD-DVD to achieve the same data transfer rate. While the media itself limited the recording speed in the past, the only limiting factor for Blu-ray is the capacity of the hardware. If we assume a maximum disc rotation speed of 10,000 RPM, then 12x at the outer diameter should be possible (about 400Mbps). This is why the Blu-ray Disc Association (BDA) already has plans to raise the speed to 8x (288Mbps) or more in the future. (blu-ray.com)
DVD transfer speeds
The reference data rate of DVD is 11.08 Mbps (million bits per second). The data transfer rate of a DVD drive is often given in multiples of 1352 KB/s, which means that a drive with 16x speed designation allows a data transfer rate of 16 × 1352 = 21640 KB/s (21.13 MB/s) (wikipedia)
Daarom hoop ik dat ze de Blu-Ray drive 4-speed maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef kepler het volgende:
maar dat is toch nadelig met het streamen van data van de BR-discs met een grote game zoals bijvoorbeeld GTA of iets anders met een grote wereld. Wel lekker stil waarschijnlijk
Inderdaad!quote:
Zeg maar gerust niet. Ik snap ook niet zo goed waar ze die 1-speed op gebaseerd hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Tain het volgende:
Eigenlijk wel vaag dat 1 van de media voor HD-films niet goed afgespeeld kan worden in een 1 speed blu-ray speler
Dat snap ik dus ook niet. BR lijkt mij bedacht juist voor de HD-films...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niet. Ik snap ook niet zo goed waar ze die 1-speed op gebaseerd hebben.
ach waarom niet, dan komt de prijs boven de 1000 dollar uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:56 schreef P-Style het volgende:
...hoewel een 4-speed Blu-Ray drive alsnog langzamer is dan een 16-speed DVD-drive.Dan maar 8-speed! Er werd toch al beweerd dat die drive in de PS3 zo duur zou worden.
Bron?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel meer dan alleen een gerucht is....
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef kepler het volgende:
maar het is nog niet bekend hoeveel speed de speler in de PS3 zal zijn?
dan hoop ik dat het minimaal 4-speed is... want 2-speed lijkt me te langzaam voor games (ontwikkelaars hebben al 'geklaagd' dat de 12x DVD van de 360 te langzaam is)quote:
Ja inderdaad. Je zou haast denken dat die hele Blu-Ray drive erin zit enkel en alleen voor de HD-films.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Als het 2x is krijg je straks gewoon games die juist op DVD uitkomen omdat blu-ray bij lange na niet snel genoeg is
Nou ja, het komt inmiddels van zoveel verschillende kanten..quote:
als dit zo is dan heeft Microsoft toch de goede keus gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Als het 2x is krijg je straks gewoon games die juist op DVD uitkomen omdat blu-ray bij lange na niet snel genoeg is
Haast? Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je zou haast denken dat die hele Blu-Ray drive erin zit enkel en alleen voor de HD-films.
Van alles wat je hier opnoemt zijn alleen de developers enigszins betrouwbaar. Maar veel verhalen van developers heb ik niet gelezen (geen dus).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, het komt inmiddels van zoveel verschillende kanten..
Journalisten, devvers, bedrijven die randaaparatuur maken etc etc.
dat had meer te maken met de compressie die op de games toegepast moest worden om het op een magere 9GB kwijt te kunnen dacht ik. Met 54GB lijkt me dat er geen tot weinig compressie meer nodig is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het minimaal 4-speed is... want 2-speed lijkt me te langzaam voor games (ontwikkelaars hebben al 'geklaagd' dat de 12x DVD van de 360 te langzaam is)
dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat had meer te maken met de compressie die op de games toegepast moest worden om het op een magere 9GB kwijt te kunnen dacht ik. Met 54GB lijkt me dat er geen tot weinig compressie meer nodig is.
Volgens mij bedoelt 'ie dat developers meer zaten te "zeuren" over de opslagruimte dan over de snelheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef kepler het volgende:
dat lijkt me niet
als de compressie hoog is dan kun je dit juist sneller van de DVD halen. Hoe minder compressie hoe sneller de transfer-rate moet zijn want dan zijn de bestanden ook groter.
Het uitpakken is dan weer een ander verhaal maar daar heb je dan het RAM-geheugen weer voor natuurlijk
nope: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6519quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt 'ie dat developers meer zaten te "zeuren" over de opslagruimte dan over de snelheid.
Die gasten beheersen "het streamen" gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef kepler het volgende:
nope: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6519
gaat erom dat de Xbox 360 geen HD heeft, en de snelheid van de speler niet genoeg is. Zover ik weet komt de PS3 ook niet met een standaard HD. Komt er ook bij dat het ook gewoon slecht programmeren kan zijn van de developer
dat ligt er natuurlijk ook aan hoe groot die textures zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
owh ja, saint's rowwat kutspel zeg......maar dat kwam,volgens mij, doordat de textures enzo allemaal gecomprimeert op de disc staan. Dus de data moet eerst gelezen worden, uitgepakt, opnieuw gelezen, en vervolgens verwerkt.
Zonder compessie kan je direct van de schijf lezen, dus dat gaat veel sneller.
GTA, PS2 en "zonder problemen" in één zin.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef H.Flick het volgende:
Bij GTA op de PS2 kon je ook al vliegen zonder problemen. Volgens mij ligt het gewoon aan de developer.
Dat ligt maar net aan de developer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef kepler het volgende:
Maar als de game zo groot wordt dat het niet op een DVD past lijkt het me ook dat de textures erg groot zijn, en dan heb je dus het probleem dat de transfer-snelheid van de BR-drive te langzaam is om de textures 1:1 over te zetten... Of zal dat niet zo'n vaart lopen?
Maar het ging wel. En dan moet het op de Xbox360 zeker gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
GTA, PS2 en "zonder problemen" in één zin.Niet echt het beste voorbeeld, dat GTA. Dat spel was één groot bug, glitch, pop-up en framedrop festijn!
Ja I know, ik speelde het bij een oud-klasgenoot van me nadat ik de PC versie al had. Dat was echt een schok. Vloog ik die ene missie waar je met de P-51 (Rustler heet ie ingame geloof ik) iets moest droppen en laag bij de grond moest blijven. Heb ik het eindelijk gedropt met veel moeite vlieg ik tegen een boom aan die pas tevoorschijn komt nadat ik er al tegenaan gevlogen was :S. Echt niet gezond meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
GTA, PS2 en "zonder problemen" in één zin.Niet echt het beste voorbeeld, dat GTA. Dat spel was één groot bug, glitch, pop-up en framedrop festijn!
beetje rare redeneringquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar het ging wel. En dan moet het op de Xbox360 zeker gaan.
Met de popups en de lage viewing distance vond ik het niet echt gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar het ging wel. En dan moet het op de Xbox360 zeker gaan.
niet alleen textures, alle data. 3d-objects, geluid, de hele jan rataplan. Saint's Row kon geen vliegtuig invoegen omdat de hoeveel data die gestreamed moest worden niet snel genoeg geladen kon worden. Als de HDD standaard zou zijn geweest, ad het ze wel gelukt. Je kan er dus vanuit gaan dat het een compressieprobleem was.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef kepler het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk ook aan hoe groot die textures zijnMaar ik snap je idee nu
als de game te groot wordt heb je op een DVD compressie nodig. Maar als de game zo groot wordt dat het niet op een DVD past lijkt het me ook dat de textures erg groot zijn, en dan heb je dus het probleem dat de transfer-snelheid van de BR-drive te langzaam is om de textures 1:1 over te zetten... Of zal dat niet zo'n vaart lopen?
Ik vind gewoon dat het moet kunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
beetje rare redenering
want grafisch gezien zal het allemaal veel mooier zijn en moet er veel meer ingeladen worden als je aan het vliegen bent
Ik vind dat er een nieuwe GTA in 1969 moet komen, maar ik zie het ook niet gebeuren met de huidige jeugd die into hip-hop isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat het moet kunnen.
ouch.quote:Well my immediate impression of the PS3 is... where is it? Seriously, where is it? They have a case, a controller and a dev kit. But the system still doesn’t even exist. So what is there to say? We received one of 5 PS3 dev kits in the United States some time ago. Several companies in the US as well as companies over seas were given the daunting task of creating a demo in less than 9 weeks on a first generation dev kit.
Now I’ll be honest with you. What most companies do is fake the entire demo. I mean they come up with some great visuals and neat tricks and scripted events. In the end however, its not a real time demo and its not running ON the actual box. We were the only company to my knowledge that showed something that ran it live on the box. Even then it was a scripted event. You could not pause the camera and fly around the scene.
Now I’ve spoken with people who are on the technical side of the PS3. I’ve also talked with people on the technical side of the XBOX 360. The consistent comment I am hearing from people on my end is, “The XBOX 360 is better”. They are saying that it is capable of just doing more.
The game that we are creating for a launch title is a “just get it out” title in my opinion. It doesn’t look next generation. I don’t see how anyone could debate otherwise. (...) To be fair, this is a business. Sometimes you have to treat it as a business and not make the best title you can. The best title you can make usually costs 20-40million dollars/3 start overs and 4 years of your life. You just cant do that every time out. Its impossible.
Where is the box? Where is the final system? When is it coming out? No one knows and in the mean time people in the industry are starting to get just a little salty. I mean I was at e3 2005 and PS3 was almost no where to be seen.
In closing, I started of VERY excited about the PS3. I was very confident that it was going to just destroy the XBOX 360 just on the name SONY alone. The more time that goes by the more I am becoming doubtful. Everything I’ve developed or seen developed has yet to be “next gen”. The poly counts are not really any higher, im not seeing sub surface scattering, im not seeing much HDR lighting. (or they are faking it and not really doing it), I’m not seeing next gen fluid dynamics or object dynamics. I suspect that you’ll be able to have more dynamic objects in a scene than before. But im not seeing games doing this yet. We dont have a controller, there is no network code and there is no box. Its still the size of a normal PC.
I’m confident that the PS3 will have a few “crazy” games that show it off to its potential. But I would expect the full capabilities of the box to not show up until the system has been released PUBLICALLY for over a year. This is the extra time the developers will need with a FINAL system to truly make next gen games.
Vice City was idd geweldig. Ik wil gewoon 1969 (en dus hippies) + Mafiaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:
Vice City was de beste door de 80'ies sfeer. En een nieuwe GTA moet gewoon weer een Mafia thema hebben en niet van die hiphop bullshit.
En Saint's Row is toch bagger en voor de Xbox360, dus waar gaat het over?!
London 1969 vond ik niet leuk omdat ik niet links kon rijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vice City was idd geweldig. Ik wil gewoon 1969 (en dus hippies) + Mafia
Dat of zelfs de 50's. Rock & Roll
.
Wie had het over London? Doe mij maar gewoon San Francisco, dat is gewoon DE stad waar je moet zijn in '69quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
London 1969 vond ik niet leuk omdat ik niet links kon rijden.
Ik had het gewoon over GTA: London '69. Je weet wel, dat is een game.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wie had het over London? Doe mij maar gewoon San Francisco, dat is gewoon DE stad waar je moet zijn in '69.
voor de homo's jahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wie had het over London? Doe mij maar gewoon San Francisco, dat is gewoon DE stad waar je moet zijn in '69.
Ah, je bent er zo één.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
en toch heb ik een filmpje van de MGS4-demo gezien waarbij ze toch echt de camera-rond draaiden... Die draaide ook op een dev-kitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ouch.
http://www.downinfront.tv(...)/PS3_Console_Review/
joh, heb jij die ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
en toch heb ik een filmpje van de MGS4-demo waarbij ze toch echt de camera-rond draaiden... Die draaide ook op een dev-kit
Dus wat 'ie eigenlijk zegt is dat de eerste generatie games rotzooi worden en dat het wel even kan duren voordat we te zien krijgen waar de PS3 toe in staat is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Xrenity het volgende:
-verhaal-
ouch.
http://www.downinfront.tv(...)/PS3_Console_Review/
Mja idd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
en toch heb ik een filmpje van de MGS4-demo gezien waarbij ze toch echt de camera-rond draaiden... Die draaide ook op een dev-kit
Twisted Metal Black blijft een klassiekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus wat 'ie eigenlijk zegt is dat de eerste generatie games rotzooi worden en dat het wel even kan duren voordat we te zien krijgen waar de PS3 toe in staat is?
Ja, dat klopt!Zo gaat dat toch altijd met nieuwe consoles?
wat zit iedereen dan zo te zeuren over de zogenaamd slechte launchgames van de 360quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee serieus, van de eerste lading PS2 games speel ik eigenlijk alleen nog Fantavision (mét bier en een joint)..........
voornamelijk de PR-mensen van Microsoft die maar blijven hameren op hoe geweldig hun games wel niet zijn. En dan kijk je en denk je, tja......als dit het is.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
wat zit iedereen dan zo te zeuren over de zogenaamd slechte launchgames van de 360
ik verwacht niet dat de launch-games van de PS3 veel beter zullen zijn... Net als die van de revolution... Zo gaat dat nu altijd met launch-games. De ontwikkelaars moeten even op gang komen
En natuurlijk zijn de mensen van Sony en Nintendo erg gematigd in hun promotiepraatjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voornamelijk de PR-mensen van Microsoft die maar blijven hameren op hoe geweldig hun games wel niet zijn. En dan kijk je en denk je, tja......als dit het is.....
Ach kom op zeg, MS overdrijft het wel flink met 'BEST LAUNCH LINE UP EVAAARRRR'.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn de mensen van Sony en Nintendo erg gematigd in hun promotiepraatjes. Ze blazen het allemaal op, en dan snap ik de specifieke kritiek op MS niet. Heb dan gewoon kritiek op alle 3.
En SSX, die blijft gewoon coolquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Twisted Metal Black blijft een klassieker
Nee serieus, van de eerste lading PS2 games speel ik eigenlijk alleen nog Fantavision (mét bier en een joint)..........
Mee eens. Voor een launch line-up is die van de xbox 360 eigenlijk best wel goed. De launch line up van de PS2 bijvoorbeeld was echt rampzalig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
wat zit iedereen dan zo te zeuren over de zogenaamd slechte launchgames van de 360
ik verwacht niet dat de launch-games van de PS3 veel beter zullen zijn... Net als die van de revolution... Zo gaat dat nu altijd met launch-games. De ontwikkelaars moeten even op gang komen
Ja en niemand herinnert zich meer de woorden van Sony over de PS2 of Nintendo met z'n 'we will revolutionize the gaming industry'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, MS overdrijft het wel flink met 'BEST LAUNCH LINE UP EVAAARRRR'.
Volgens mij zat ik er niet zo veel naast met '360 fanboy'
jij blijkbaar wel, wat zegt dat over jou, dat je PR-praat van weet ik veel hoeveel jaar geleden nog kan herinneren.......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en niemand herinnert zich meer de woorden van Sony over de PS2 of Nintendo met z'n 'we will revolutionize the gaming industry'. Face it, PR lui in general zuigen gewoon
Ok, Sony is true met z'n Toy Story en nu met z'n springquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en niemand herinnert zich meer de woorden van Sony over de PS2 of Nintendo met z'n 'we will revolutionize the gaming industry'. Face it, PR lui in general zuigen gewoon
kut-dag op werk, nix lukt, moet me ergens af kunnen reagerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
Bijna niemand dan
Wat ben je een betweter vandaag SD
Een Z-as toevoegen aan een luchtmuis noem ik geen zware vernieuwing. En al was het een vernieuwende controller, dat maakt de games en daarmee het platform in z'n geheel niet vernieuwend. Voorlopig heeft Nintendo nog niks laten zien dat het woord revolutie waard is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ok, Sony is true met z'n Toy Story en nu met z'n spring
Nintendo revolutioneert gaming naar mijn mening ook met de nieuwe controller
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer
idd, voorlopig zet ik de Revo-controller op hetzelfde niveau als de dansmat van DDR en de Fight arena. Leuke gadget, maar of het ook daadwerkelijk iets toevoegd is afwachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Een Z-as toevoegen aan een luchtmuis noem ik geen zware vernieuwing. En al was het een vernieuwende controller, dat maakt de games en daarmee het platform in z'n geheel niet vernieuwend. Voorlopig heeft Nintendo nog niks laten zien dat het woord revolutie waard is.
Vallen pasen en pinksteren vandaag op dezelfde dag?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, voorlopig zet ik de Revo-controller op hetzelfde niveau als de dansmat van DDR en de Fight arena. Leuke gadget, maar of het ook daadwerkelijk iets toevoegd is afwachten.
Voelt vreemd hè?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vallen pasen en pinksteren vandaag op dezelfde dag?.
Ik ben het met je eens..
Het is en blijft een gadget die imo niets meer dan een gimmick is.
Wsl komt alleen Ninty zelf met interessante games voor dat retard-ding.. 3rd party ondersteuning zal er wsl niet zijn.. Die kiezen weer massaal voor de ps3 en X360..
Zeker wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef Retuobak het volgende:
Een Z-as toevoegen aan een luchtmuis noem ik geen zware vernieuwing. En al was het een vernieuwende controller, dat maakt de games en daarmee het platform in z'n geheel niet vernieuwend. Voorlopig heeft Nintendo nog niks laten zien dat het woord revolutie waard is.
Volgens de hands-on impressies niet, schat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef P-Style het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen hoe je uren achter elkaar kunt spelen met de revolution controller. Lijkt me best vermoeiend.
En doordat je games anders bestuurt krijg je ineens een radicaal andere game-ervaring?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zeker wel.
Het hele tweehandige controller concept is omgegooit.
Nou, EA ondersteunt um. Halleluja. Fifa op z'n retards.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voelt vreemd hè?
Ik zet alvast in op:
- Super Mario Revo (bestuur de vuurballen met je controller)
- Zelda (zwaard = controller)
- Donkey Konga (ipv bongo's revo-controllers)
- Super Mario Kart (sturen met revo-controller)
Overigens las ik dat EA wel plannen had icm de Harry Potter license....
Als ik nu een willekeurige AB in mijn handen pak en daar even mee ga bewegen en draaien en klooien voelt dat weinig comfortabel aan. En dan zit ik echt niet keihard te raggen en te zwaaien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens de hands-on impressies niet, schat.
Maar jij denk nog steeds dat je je hele arm door de kamer moet raggen.
maar ik merk wel weer dat ik hier verkeerd zit
En het DS en Revo topic is niet het bash MS/Sony topic.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef kepler het volgende:
goed dit is het PS3-topic, niet het bash de revolution-topic...
Maakt de meeste nintendo gamers toch niet uit, die gaan voor Nintendo niet voor EA ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vallen pasen en pinksteren vandaag op dezelfde dag?.
Ik ben het met je eens..
Het is en blijft een gadget die imo niets meer dan een gimmick is.
Wsl komt alleen Ninty zelf met interessante games voor dat retard-ding.. 3rd party ondersteuning zal er wsl niet zijn.. Die kiezen weer massaal voor de ps3 en X360..
Users bashen..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En het DS en Revo topic is niet het bash MS/Sony topic.
Echter denken de aanwezige kleuters users er vaak anders over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |