Top gedaan hoor FLugelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Woewie... *zweet van voorhoofd veegt*
Was ff druk...
Moet eigelijk Hotel Big Brother zijn ja... misschien dat een FA die naam nog ff kan aanpassen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef regenworm het volgende:
Weet je wat ik heel erg vind de naam van het subforum Big brother hotel.
Krijg het gevoel of ik naar een ander programma ga kijken.
Zie je nou wel dat ze daar aan de andere kant van die sloot achterlopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
en trouwens mensen zitten hier vals te spelen, het is hier nog steeds geen 19:00![]()
Playboy foto's mogen ook niet achter een linkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat zien snel, het mag wel achter een link
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[BB5] Tanja - deel 6geen voorrangspositie
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
en trouwens mensen zitten hier vals te spelen, het is hier nog steeds geen 19:00![]()
Jaja... verhuizen gaat je niet in de koude kleren zitten hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Woewie... *zweet van voorhoofd veegt*
Was ff druk...
Ik vind dit mooier overigens en het is ook makkelijker in de archieven lijkt me... BB1, BB2 etc etc BB5 BBH.... Toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet eigelijk Hotel Big Brother zijn ja... misschien dat een FA die naam nog ff kan aanpassen.
quote:
Tsja....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind dit mooier overigens en het is ook makkelijker in de archieven lijkt me... BB1, BB2 etc etc BB5 BBH.... Toch?
nu snap ik er geen fuck meer van. Caps van de masturbatie praktijken van Viola Holt mogen wel achter een link en specifiek de foto's van Playboy niet? Waarom?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Playboy foto's mogen ook niet achter een link![]()
Er mag van alle ex bewoners één topic geopend worden, dus idd geen voorrangspostitie.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik er geen fuck meer van. Caps van de masturbatie praktijken van Viola Holt mogen wel achter een link en specifiek de foto's van Playboy niet? Waarom?
oud playboy vs fok probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik er geen fuck meer van. Caps van de masturbatie praktijken van Viola Holt mogen wel achter een link en specifiek de foto's van Playboy niet? Waarom?
Wat stereotomy zegt... Oud probleem...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugeltje is doe helemaal niksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Playboy foto's mogen ook niet achter een link![]()
Alle modjes verzamelen!!!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben geen mod, maar volgens mij mocht dat wel
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje is doe helemaal niks [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
okee, toen was ik wrs nog niet op fok!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat stereotomy zegt... Oud probleem...
mag niet dus doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat zien snel, het mag wel achter een link
mooiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een paar mooie playboy foto's gevonden![]()
![]()
Hij is leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje is doe helemaal niks [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ze dit lezen gaat Bonnie spontaan aan de wiskey en Viola klaagt ons aanquote:Benieuwd wat er gebeurt als je uitgerangeerde B-artiesten 8 weken lang bij elkaar in één huis zet? Volg het hier in Hotel Big Brother..
Gefeliquote:
Moet je eens raden wie díe verzonnen heeft...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef teamlead het volgende:
van de index:
[..]
Als ze dit lezen gaat Bonnie spontaan aan de wiskey en Viola klaagt ons aan
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet je eens raden wie díe verzonnen heeft...![]()
nou vertel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet je eens raden wie díe verzonnen heeft...![]()
Dag beeb, doe je rustig aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. het was een bijzonder moment om mee te maken... maar nu moet ik echt mijn zusje gaan verhuizen
Tot straks
Tot straksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. het was een bijzonder moment om mee te maken... maar nu moet ik echt mijn zusje gaan verhuizen
Tot straks
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb alvast een topic aangemaakt
Plaats hier domme uitspraken van Kelly (deel 1)
De bewoners moeten andere bewoners positief nomineren... Uit de 2 die niet genomineerd zijn kunnen de kijkers stemmen om degene er in te houden. Zoietsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
maar hoe wordt er nu een winnaar aangewezen?
Moet 'het volk' er weer mensen uit stemmen?
Dat verteld die nu pasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Odie kijk je een beetje uit de verf is op sommige plekken nog nat.
het zal ongeveer gelijk opgaan met de SC gok ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoeveel deeltjes gaan we vol krijgen
Hmmmm.. je hebt gelijk en de cap kamer is ook nog niet helemaal naar mijn zin, morgen eerst maar eens langs de hardware leverancier.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Odie kijk je een beetje uit de verf is op sommige plekken nog nat.
Hoi, alles goed?quote:
Goedenavond Muertequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmmmm.. je hebt gelijk en de cap kamer is ook nog niet helemaal naar mijn zin, morgen eerst maar eens langs de hardware leverancier.
Verder maken we het zelf wel naar onze zin, goedenavond allemaal.![]()
Tot later FBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg mensen... tot later vanavond weer
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goedenavond Muerte![]()
Je hebt gelukkig nog even de tijd om de capkamer volledig naar de zin te maken
Last van je rug?quote:
kan ermee door? dat klinkt niet echt lekker bartoli.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Morgen meteen een extra schermpje, reserve toetsenbordje, nieuw extern back up schijfje en koffiezetapparaat aanschaffen, komt best goed.
![]()
Fijne avond odiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:02 schreef odie22 het volgende:
Ik ga een poosje televisie kijken , fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
met mijn rug valt het wel mee vandaag gelukkigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kan ermee door? dat klinkt niet echt lekker bartoli.
Gaat t zo slecht met je rug dan?
Ach gossie arme Bartoliquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee nog steeds verkouden (al meer dan 1 week)
Join the clubquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Beker thee met honing en rum, is overal goed voor!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Das klote ja ben pas ook lang verkouden geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
merciquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das klote ja ben pas ook lang verkouden geweest.
Beterschap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |