Top gedaan hoor FLugelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Woewie... *zweet van voorhoofd veegt*
Was ff druk...
Moet eigelijk Hotel Big Brother zijn ja... misschien dat een FA die naam nog ff kan aanpassen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef regenworm het volgende:
Weet je wat ik heel erg vind de naam van het subforum Big brother hotel.
Krijg het gevoel of ik naar een ander programma ga kijken.
Zie je nou wel dat ze daar aan de andere kant van die sloot achterlopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
en trouwens mensen zitten hier vals te spelen, het is hier nog steeds geen 19:00![]()
Playboy foto's mogen ook niet achter een linkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat zien snel, het mag wel achter een link
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[BB5] Tanja - deel 6geen voorrangspositie
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
en trouwens mensen zitten hier vals te spelen, het is hier nog steeds geen 19:00![]()
Jaja... verhuizen gaat je niet in de koude kleren zitten hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Woewie... *zweet van voorhoofd veegt*
Was ff druk...
Ik vind dit mooier overigens en het is ook makkelijker in de archieven lijkt me... BB1, BB2 etc etc BB5 BBH.... Toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet eigelijk Hotel Big Brother zijn ja... misschien dat een FA die naam nog ff kan aanpassen.
quote:
Tsja....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind dit mooier overigens en het is ook makkelijker in de archieven lijkt me... BB1, BB2 etc etc BB5 BBH.... Toch?
nu snap ik er geen fuck meer van. Caps van de masturbatie praktijken van Viola Holt mogen wel achter een link en specifiek de foto's van Playboy niet? Waarom?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Playboy foto's mogen ook niet achter een link![]()
Er mag van alle ex bewoners één topic geopend worden, dus idd geen voorrangspostitie.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik er geen fuck meer van. Caps van de masturbatie praktijken van Viola Holt mogen wel achter een link en specifiek de foto's van Playboy niet? Waarom?
oud playboy vs fok probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik er geen fuck meer van. Caps van de masturbatie praktijken van Viola Holt mogen wel achter een link en specifiek de foto's van Playboy niet? Waarom?
Wat stereotomy zegt... Oud probleem...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugeltje is doe helemaal niksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Playboy foto's mogen ook niet achter een link![]()
Alle modjes verzamelen!!!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben geen mod, maar volgens mij mocht dat wel
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje is doe helemaal niks [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
okee, toen was ik wrs nog niet op fok!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat stereotomy zegt... Oud probleem...
mag niet dus doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat zien snel, het mag wel achter een link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |