mooiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een paar mooie playboy foto's gevonden![]()
![]()
Hij is leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje is doe helemaal niks [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ze dit lezen gaat Bonnie spontaan aan de wiskey en Viola klaagt ons aanquote:Benieuwd wat er gebeurt als je uitgerangeerde B-artiesten 8 weken lang bij elkaar in één huis zet? Volg het hier in Hotel Big Brother..
Gefeliquote:
Moet je eens raden wie díe verzonnen heeft...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef teamlead het volgende:
van de index:
[..]
Als ze dit lezen gaat Bonnie spontaan aan de wiskey en Viola klaagt ons aan
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet je eens raden wie díe verzonnen heeft...![]()
nou vertel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet je eens raden wie díe verzonnen heeft...![]()
Dag beeb, doe je rustig aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. het was een bijzonder moment om mee te maken... maar nu moet ik echt mijn zusje gaan verhuizen
Tot straks
Tot straksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. het was een bijzonder moment om mee te maken... maar nu moet ik echt mijn zusje gaan verhuizen
Tot straks
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb alvast een topic aangemaakt
Plaats hier domme uitspraken van Kelly (deel 1)
De bewoners moeten andere bewoners positief nomineren... Uit de 2 die niet genomineerd zijn kunnen de kijkers stemmen om degene er in te houden. Zoietsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
maar hoe wordt er nu een winnaar aangewezen?
Moet 'het volk' er weer mensen uit stemmen?
Dat verteld die nu pasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Odie kijk je een beetje uit de verf is op sommige plekken nog nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |