quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik een nieuwe Lieske gevonden Kelly![]()
![]()
![]()
![]()
Is ze eindelijk opgenomen in een ontwenningskliniek?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las in het inmiddels gesloten TAN TOPIC DEEL 6 dat er een Tan item zat in RTL Boulevard.
In dit tempo heb je die tegen de ochtend welquote:
Tot snel M-en-Aquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, ben blij de verhuizing hier meegemaakt te hebben. Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou verlopen onder de bezielende krachten van ons aller eigen Flugeltje. En ze heeft dat vertrouwen absoluut waar gemaakt.![]()
Nu roept de plicht weer en moet ik er even tussen uit.![]()
Zie jullie allemaal snel weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes A en M en bedankt voor het meesjouwen van de dozen met topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, ben blij de verhuizing hier meegemaakt te hebben. Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou verlopen onder de bezielende krachten van ons aller eigen Flugeltje. En ze heeft dat vertrouwen absoluut waar gemaakt.![]()
Nu roept de plicht weer en moet ik er even tussen uit.![]()
Zie jullie allemaal snel weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat zien snel, het mag wel achter een linkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een paar mooie playboy foto's gevonden![]()
![]()
nee 18:23 is het engellandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
en trouwens mensen zitten hier vals te spelen, het is hier nog steeds geen 19:00![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |