Hallo allemaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:Wees welkom allemaal
Kom binnen, een geheel vers en nieuw forum. Ik heb de ruimte gelucht en luchtverfrissers neergezet. De verfstank zal snel verdwenen zijn hoop ik.
Pak een stoel, de bank of ga aan de bar hangen…
Het is feest!
[[url= afbeelding]]http://www.heutink.nl/catalog/083147.jpg]afbeelding[/url]][/url]
who caresquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
het is toch Hotel Big Brother? :s
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:Wees welkom allemaal
Kom binnen, een geheel vers en nieuw forum. Ik heb de ruimte gelucht en luchtverfrissers neergezet. De verfstank zal snel verdwenen zijn hoop ik.
Het is feest!
[[url= afbeelding]]http://www.heutink.nl/catalog/083147.jpg]afbeelding[/url]][/url]
ik was dus de laatste zag ik die in BB5 gepost hadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef regenworm het volgende:
3 minuten eruit geweest is veel te lang
We have a winnerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik was dus de laatste zag ik die in BB5 gepost had![]()
Jij was de laatste, stoer manquote:
Flugeltje gefeliciteerd en veel succes meid.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:Wees welkom allemaal
Het is feest!
Flugel is okee olee oleequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje is in topvorm heeft al drie topic afgesloten ga zo door MEID![]()
![]()
Jij ook Odie... zo te zien is de harde kern overgebleven. Dus moet zeker gezellig worden hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef odie22 het volgende:
Leuk weer een nieuw forum , hopenlijk wordt het hier net zo leuk als in het oude BB forum,
iedereen die er weer is en was , bedankt voor de gezelligheid / posten / en commentaar in het oude forum![]()
En dat gaat gebeuren FB maar dan is het wel je eigenschuldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Flugel is okee olee olee![]()
![]()
Zolang ze maar niet zomaar topics van mij gaat sluiten
Probeer er weer zo veel mogelijk bij te zijn , en wat sneller te zijn met caps plaatsenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij ook Odie... zo te zien is de harde kern overgebleven. Dus moet zeker gezellig worden hier.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik was dus de laatste zag ik die in BB5 gepost had![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Manu82 het volgende:
zo ik ben er ook weer!
Even anderhalf uur geslapen![]()
![]()
Nope, lag in coma en ben nu weer redelijk wakker!! vond het al kut dat ik om 6 uur wakker werd gebeld door m'n uitzendbureau om te vragen of ik morgen een half uur eerder wilde komen op werk terwijl ik ze om 4 uur al gebeld had om dat mee te delen aan hun. Stelletje lamzakken. Mja, ben nu wel weer wakker...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
je wilde gewoon niet helpen met de verhuizing
De concurrentie is ondertussen nu nog groter geworden, met vaste cappers als ik, Regenworm, Muerte en Sjet... maar probeer die unieke cap te maken... succesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
Probeer er weer zo veel mogelijk bij te zijn , en wat sneller te zijn met caps plaatsen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef odie22 het volgende:
Ik ga effe boodschapjes doen ,tot straks iedereen![]()
![]()
![]()
Ik een nieuwe Lieske gevonden Kellyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De concurrentie is ondertussen nu nog groter geworden, met vaste cappers als ik, Regenworm, Muerte en Sjet... maar probeer die unieke cap te maken... succes![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, al gezien welk ID dit forum heeft? De hulpdiensten van Aalsmeer mogen zich alvast gaan klaarmaken voor veel meldingen vanaf de Van Cleeffkade.
even "afbeelding" achter de link weghalen flugelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef regenworm het volgende:
flugeltje de plaatjes in deze gaan niet goed De bewoners!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |