Ik wil ook het verhaal erom heen weten natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:04 schreef Tobbes het volgende:
Ik snij in mn polsen.
je suggereert hiermee?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef thefunny het volgende:
Pubers die tevreden zijn met zichzelf en hoe ze eruit zien.....wat een giller!!![]()
Mijn foto, wat doe je??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je suggereert hiermee?
[afbeelding]![]()
Nu zie je er uit als je avatar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Mijn foto, wat doe je??
Toen was ik nog jong. 18 jaartjes.
Je hebt jezelf trouwens wel goed ingedekt, niet eens een fotoboek, lafaard.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:16 schreef Gabry het volgende:
Sommige mensen kunnen niet naar de McDonalds zonder de volgende dag ermee gepest te worden![]()
Als ik dat zie dan voel ik me weer helemaal voldaan![]()
Als je door je oogharen naar me kijkt, zie ik er zo uit als mijn avatar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nu zie je er uit als je avatar?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Mijn foto, wat doe je??
Toen was ik nog jong. 18 jaartjes.
Je hebt jezelf trouwens wel goed ingedekt, niet eens een fotoboek, lafaard.
Neem eens een kijkje in R&P zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef Ayaxola het volgende:
Zo Jett, practhtig
Iedereen is dus wel aardig tevreden hier? Ik dacht dat er nog aardig wat zouden zijn die een beetje een kutleventje hadden, maar ik zal mijn beeld dus moeten bijstellen![]()
Als je je gelukkig kan voelen met wat je hebt welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Thuodor het volgende:
Ben je tevreden als je je gelukkig voelt maar toch meer wilt hebben?
Join tha clubquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:49 schreef Sloffie het volgende:
ik ben niet moeders super knapste... voor de rest ben ik weel zeer tevreden!!
Mag ik je uitzwaaien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen spring ik van een flat
Hoe? Als je naar beneden springt spring je dwars door die bladen heen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja, want onderweg pikken ze me op met de heli
Goede grap.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:06 schreef punkjunk het volgende:
ik ben echt ontzettend tevrden weil ik zo ontzettend geil en knap ben
Nee als ik op gelijk hoogte ben dan schuiven ze in en dan ben ik binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Hoe? Als je naar beneden springt spring je dwars door die bladen heen.
Ik hoop voor je dat dit niet mogelijk is. En verhip, het is niet mogelijk. Aangezien je met 80km/h naar beneden tieft, in een gebied van 2 meter van rotor tot onderkant van de heli.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee als ik op gelijk hoogte ben dan schuiven ze in en dan ben ik binnen
Slechte matige TTT.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
+ + + +
-.........-.......+................ Super heli
...................+............. Heli
...................+ ......... Heli
.................... Heli
Precies op tijd zo.
Is al 2 maal eerder gelukt
Ik weet wel iets.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
Serieus reageren is weer eens teveel gevraagd zo te zien.
Anyway, ik ben wel redelijk tevreden, ik vind alleen dat de tijd zo verdomd snel gaat.
En dan ga ik dingen bedenken die ik beter had kunnen doen, etcetera.
Tevreden met jezelf,>Neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:30 schreef Foo_niks het volgende:
[edit] Ik zei dus ontopic. [/edit]
Omg, best een kutleventje of niet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Tevreden met jezelf,>Nee
hoe je eruit ziet>Nee
en hoe je je voelt>Nee
of snij je elke dag in je polsen>Niet elke dag
En met je leventje>Nee
op school en buiten school om>Nee
of ben je van plan binnenkort een trein te koppen?>zo vervelend voor de machinist en die het moet opruimen,maar een Drion pil zou ik niet afslaan.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Tevreden met jezelf,>Nee
hoe je eruit ziet>Nee
en hoe je je voelt>Nee
of snij je elke dag in je polsen>Niet elke dag
En met je leventje>Nee
op school en buiten school om>Nee
of ben je van plan binnenkort een trein te koppen?>zo vervelend voor de machinist en die het moet opruimen,maar een Drion pil zou ik niet afslaan.
Misschien is het aardig als je eigen gemoedstoestand ook gemeld wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 12:18 schreef Tobbes het volgende:
Misschien is het aardig als bij 'nee' en 'ja' ook een achtergrond. gemeld wordt
Klopt,maar ik denk dat er hier wel een paar aan het rukken slaan als er een Marrokaan met zelfmoordneigingen post.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef PatjeDoN het volgende:
etnisch? ik dacht dat dat huidskleur was, maar dat dat geen invloed heeft?
ben trouwens blank![]()
![]()
We willen natuurlijk allemaal het fijne ervan wetenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef saaw het volgende:
ik ben best tevreden
zijn achteraf wel dingen die ik anders had kunnen doen, nja shit happens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |