Het was hilarisch idd. Wat een lol moeten ze ook gehad hebben.quote:
Beetje onzin mijn inziens aangezien 3 ervan al geen scheidsrechter meer zijn (collina, frisk, hoyzer) 1 het nog niet is en misschien ook wel nooit word ( den ouden) Meer een speler topic dus.. 1 klaagbaak topic waarvan de TS van mening is dat de betreffende scheids geen scheidsrechter meer mag zijn(bossen), daar zal ook niemand meer posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
In het handige linkjestopic zie je dat meerdere scheidsrechters een eigen topic hebben, dus dat laten we mooi zo. Als het maar over de betreffende persoon gepraat wordt.
Verwachten? Als wij winnen ga ik geen 3 pagina's volspammen met smilies. De 2 laatste pagina's staat niks inhoudelijks meer. Alleen maar smilies en klets. Terwijl er gewoon weer nieuwe wedstrijden bezig zijn. Waar het livetopic toch voor bedoeld is.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt er zelf ook volwassen mee omgaan. Net na de wedstrijd kun je zulke dingen verwachten. Er zit wel veel nietszeggends bij, dat klopt maar dat hou je niet tegen. Er zijn gelukkig nog genoeg users die inhoudelijk bezig zijn.
Heb je nu inmiddels door dat dit gewoon gedaan is omdat er al weken op een soortgelijke manier op elk puntverlies van Ajax gereageerd wordt? Dan wil ik nu ook wel even trollen hoor. En het lukte aardigquote:Op zondag 22 januari 2006 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het continu posten van enkel smilies in het eredivisie topic door o.a. Da_Sandman kan daar iets aangedaan worden. Dat je blij bent a la, maar om dat nou tot in den treure te herhalen door dit soort nietzeggende onzin begint een beetje irritant te worden.
Niet met potten en ketels komen Robbie. Je bent zelf ook nog al eens schuldig aan offtopic trollen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verwachten? Als wij winnen ga ik geen 3 pagina's volspammen met smilies. De 2 laatste pagina's staat niks inhoudelijks meer. Alleen maar smilies en klets. Terwijl er gewoon weer nieuwe wedstrijden bezig zijn. Waar het livetopic toch voor bedoeld is.
Wat hij zegtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijken jullie de samenvattingen sinds Talpa ?
Kan toch gewoon in het talpa topic?
Ze zijn snel he, die mods van tegenwoordig.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
Heeft maar anderhalve dag geduurd. Hulde
tsss we hebben niet allemaal zo'n turbo rollatorquote:Op maandag 23 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn snel he, die mods van tegenwoordig.
Dat ontken ik ook niet maar dan stond er minstens nog een zin. En dat was maar een enkele keer. Jij staat er wel 25 keer met alleen eenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet met potten en ketels komen Robbie. Je bent zelf ook nog al eens schuldig aan offtopic trollen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
En de reacties waren heerlijk.
Heb jij Tony_Montana nog meegemaakt? Die maakte daar een sport van...
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening gegeven, zonder daarbij modder te gooien naar andere Fok!kers, ik zie heel veel Fok!kers niet verder komen dan hooligan-taal, een beetje raar dat je je dan ergert aan mijn inhoudelijke posts.²
Hey Golfer, ben je geen mod meer?quote:
Nee, ik heb gebruik gemaakt van de VUT-regeling van Fok!.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Golfer, ben je geen mod meer?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |