quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef crackhead het volgende:
Kijk. Dat is nou een puike bak.
NU je het zegtquote:
Dat weet ik ook wel, maar het is een beetje zo'n vorm en aangezien iedereen wat te kankeren had op die velgenquote:
Dat waren volgens mij auto's met midden motor dus dat denk ik iet eerlijk gezegd .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef B03S het volgende:
Is dit niet 1 van de ontwerpen van die wedstrijd van een tijdje terug?
Welke modellen danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef CittaR het volgende:
ik vind het net nix, teveel gejat van andere modellen
nou de voorkant lijkt erg op 612, alleen dan nog met een vette race motorkapquote:
Valt wel mee. BMW is toch aardig veranderd de laaste paar jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef rockstah het volgende:
Dat vind ik juist het leuke van de Italianen, durven tenminste wat anders te doen in plaats van de hele tijd de zelfde auto restylen zoals de duitsers.
Inderdaad, wel mooi gezegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik heb de indruk dat een nieuwe Ferrari altijd minstens de helft van het vorige model in zich heeft qua looks.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef rockstah het volgende:
Dat vind ik juist het leuke van de Italianen, durven tenminste wat anders te doen in plaats van de hele tijd de zelfde auto restylen zoals de duitsers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |