geen behoefte aan...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Schrijf jij eens wat wereldliteratuur dan.
Ik dacht in eerste instantie dat je schreef: "Dat er nog 7 mensen gekluisterd blijven aan Nadines gezwam.' Gemiste kans, hoor.
De gedachte niemand nodig te hebben, is volgens mij juist heel arrogant en vooral: trots. En misschien zelfs: heel dom.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Nadine26 het volgende:
Ja, we zijn het eens.
Veel mensen vinden mij arrogant, dat slaat nergens op, ik weet niet eens wat dat is, maar mensen die mij goed kennen, zeggen: "Jij hebt niemand nodig." Dat is iets anders dan arrogant. Dat is niemand nodig hebben. Ik neem eigenlijk nooit de telefoon op. Ik heb geen zin in mensen. Daarom vind ik schrijven ook zo leuk. Ik heb er niemand bij nodig.
Ik ben hem voor geweest; ik heb tien minuten geleden met hem gebroken. Nou ja: ik heb zijn telefoonnummer uit mijn mobiel gewist. Vanavond gaat hij uit eten met Kim.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:00 schreef Francesca het volgende:
Inderdaad. D. zégt dat hij opnieuw wil beginnen, zowel zakelijk als privé en dat hij samen met jou verder wil, maar diep in je hart weet jij allang hoe de vork in de steel, Nadine. Zodra jij aangeeft dat jij hem wilt binden, om wat voor reden dan ook, geld, liefde, lust, whatever, zal hij ook met jou breken.
Welk perspectief? Er staan aanhalingstekens: "Blablabla."quote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef Mudman het volgende:
[quote]Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hahaha, vanuit het perspecties van D. geschreven. Nu is het helemaal een een-dimensionale flapdrol![]()
De eerstvolgende keer dat hij belt kun je het toch gewoon weer opslaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ben hem voor geweest; ik heb tien minuten geleden met hem gebroken. Nou ja: ik heb zijn telefoonnummer uit mijn mobiel gewist. Vanavond gaat hij uit eten met Kim.![]()
I'm in the process...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Revolverheld het volgende:
En daarna dumpt hij Kim..? Think again, Nadine...![]()
Na wat ik heb gezegd, denk ik niet dat hij weer beltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:24 schreef Hihat het volgende:
De eerstvolgende keer dat hij belt kun je het toch gewoon weer opslaan?
Vanwaar dit opeens?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ben hem voor geweest; ik heb tien minuten geleden met hem gebroken. Nou ja: ik heb zijn telefoonnummer uit mijn mobiel gewist. Vanavond gaat hij uit eten met Kim.![]()
Nou, zat ik er toch niet zo ver naast:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef Nadine26 het volgende:
Dus toch. Madame onderhoudt nauwe betrekkingen met haar yogaleraar. Volgens Ute rolt ze haar yogamatje bijna dagelijks uit in de sportschool. Het is een teken aan de wand. Bovendien is hij al een keer 'aan huis' geweest, zoals Ute het uitdrukte, omdat hij een portret van Madame wil gaan maken. Het gaat namelijk om een schilderende yogaleraar, of een lenige schilder, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Een zogenaamd dubbeltalent. En dan zijn uiterlijk! Hij ziet eruit wie ein junger Gott, tenminste als we Ute mogen geloven.
Oké, oké, het was de yoga-leraar. Daar had ik niet aan gedacht...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef Hihat het volgende:
[..]
En Anne-Sophie, alias Mevr. Rothschildenbach....die heeft ook nog een eigen verhaal verwacht ik. Welke vrouw pikt het nu dat haar man haar twee feestdagen op rij alleen laat zitten? Die vrouw krijgt haar portie aandacht vast al lang ergens anders. Is het de onvermijdelijke tuinman of melkboer ....
Nou, wat zit je daar nog te doen? Maak dan wat wereldmuziek.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:50 schreef Godshand het volgende:
ik uit mij liever verder muzikaal
Ohjee, D. vindt je vast onweerstaanbaar als je zo doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef Nadine26 het volgende:
Na wat ik heb gezegd, denk ik niet dat hij weer belt![]()
Ik zal het hier niet herhalen, met het oog op de jeugdige kijkertjes
Nee, hij zou eigenlijk met mij uit eten gaan. Dat ging niet door, want Kim schoot opeens tevoorschijn uit de coulissen. Daar kon ik wel mee leven, aangezien ik zelf ook een andere afspraak heb (plan B, zogezegd). Toen zei hij: "Kom dan van tevoren even langs om iets te drinken."quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef Copycat het volgende:
Vanwaar dit opeens?
Dat etentje met Kim is de druppel? Of krijg je last van een opspelend geweten?
Ja, ik dacht ook aan jou toen ik schreef: 'Dus toch.'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:31 schreef Hihat het volgende:
Nou, zat ik er toch niet zo ver naast:
Oké, oké, het was de yoga-leraar. Daar had ik niet aan gedacht...
De rol bevalt matig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef R_ON het volgende:
Ik probeer me Nadine voor te stellen als een meisje dat zich semi-verongelijkt opstelt - een rol die haar vast en zeker bevalt - omdat Daniel misschien wel dacht dat ze precies naar zijn pijpen zou gaan dansen.
Ja, ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar uiteindelijk sta je er alleen voor; als het allemaal afgelopen is, heb je alleen jezelf om op terug te vallen. Alle mooie verhalen over 'intense, prachtige laatste maanden' ten spijt: alleen ga je het doen, alleen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef RaisinGirl het volgende:
De gedachte niemand nodig te hebben, is volgens mij juist heel arrogant en vooral: trots. En misschien zelfs: heel dom.
Het is gelukkig een stuk minder cynisch dan ik even dacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:04 schreef Nadine26 het volgende:
Ja, ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar uiteindelijk sta je er alleen voor; als het allemaal afgelopen is, heb je alleen jezelf om op terug te vallen. Alle mooie verhalen over 'intense, prachtige laatste maanden' ten spijt: alleen ga je het doen, alleen.
Dus ik bedoel niet dat je geen leuke tijd kunt hebben met anderen, of zelfs dat je niet zielsveel van iemand anders zou kunnen houden; ik bedoel dat je er tenslotte gelukkiger van wordt als je weet op wie het écht aankomt in het leven. En op wie je écht moet kunnen leunen. Niet op anderen, in elk geval.
Maar verder: laat iedereen vooral binnenkomen. De deur staat open![]()
En het is ook je intentie dat de breuk definitief is? Dat komt nogal onverwachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dergelijke intenties komen onverwacht en verdwijnen even onverwacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef Xennia het volgende:
En het is ook je intentie dat de breuk definitief is? Dat komt nogal onverwacht
Over het randje, ja. Door je manipulatieve gedrag raak je steeds meer verstrikt in je eigen leugens en verzinsels. Bovendien maak je jezelf daarmee nog meer chantabel. Eén verkeerde move en Ute laat je afvoeren. ("madame vertrouwt je haar kinderen toe, laat je in de nabijheid van haar man")quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef Nadine26 het volgende:
Eerlijk gezegd had ik er zelf ook niet op gerekend; het verhaal over de therapie en de medicijnen was zo maar uit mijn mond gerold, ik had er geen seconde over nagedacht.
Ik weet zeker dat de breuk definitief isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ware passie is af te lezen aan de ruzies die je met iemand maaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dergelijke intenties komen onverwacht en verdwijnen even onverwacht.![]()
onze ervaringsdeskundige Vivi kan dit beter toelichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |