Dat mag je zelf invullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
2 wat?
Dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:10 schreef EL_REY het volgende:
insanus VI
ik moest hier zo om lachen dat ik het bijna TTT waardig vond...
Hou jij nou es een keer je grafkop in het FB topic wil je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
mag ik jullie voorstellen, mijn vriendin: Connie
TTT
newbeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
Hou jij nou es een keer je grafkop in het FB topic wil je?
Ik weet het, het is vreselijk met me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Snakey je bent gewoon jaloers
Lievie![]()
Dank voor het terugvinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
Leuk topic, zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
niet???quote:
schnappyquote:
Lees dit ONZIN TopTipTopic! eens door dappere josti. Niet terugkomen en zeiken voor je ALLES gelezen hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
schnappy
het hadden best meer tips mogen worden hoor..
gast! niet zo snel oordelen en zeiken voordat je me kentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees dit ONZIN TopTipTopic! eens door dappere josti. Niet terugkomen en zeiken voor je ALLES gelezen hebt.![]()
Ik ken je al meer dan twee jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
gast! niet zo snel oordelen en zeiken voordat je me kent![]()
ik heb dat topic allang doorgelezen dus make a point!
het is lastig.. maar ik blijf me best doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken je al meer dan twee jaar.![]()
Als je na het lezen van het hele topic nog niet weet hoe je een eventuele TTT opent dan heb je het gewoon niet.![]()
Ik heb wel een idee voor je, gegarandeerd dat het een TTT wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het is lastig.. maar ik blijf me best doen...![]()
Wat heb ik gemist? Welk topic is er verpest? Ik kan iig in Dribbel_'s postgeschiedenis niks vinden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Dagonet in MED het volgende:
echo99
dribbel_
furious
Alledrie week weg uit onz wegens topic verkloten.
ja dit wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Welk topic is er verpest? Ik kan iig in Dribbel_'s postgeschiedenis niks vinden...
Om te beginnen het deel dat bans niet besproken worden op het forum.quote:
Hij was oud, er zat al schimmel op de bagger.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen allegaar.
Hey, Snakey, hij was nog leuk!
Ja, da's waar, maar wat is hier dan leuk aan?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef Snakey het volgende:
Hij was oud, er zat al schimmel op de bagger.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
ban ban banquote:
ja ho das niet liefquote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Wie zegt dat ik lief ban?quote:
Ben, ban, potato, potato.quote:
dan kan ik er daarna toch niet meer van genieten....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Dirkh het volgende:eenhoop bullshit!!
bandolerooo bandoleraaaquote:Op maandag 9 januari 2006 08:55 schreef iamredleader het volgende:
Van de Gipsy Kings:
No te vallas
Muer mia
Tu no me dejas
Tu no te vallas
Igual que una chiquitana
No te vallas
Muer mia
Tu no me dejas
Tu no te vallas
Tu acerca a l’abandono
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban
Cambia, cambia
Ay desir gajar me
Y esa precisa a retirarme
Igual que una chiquitana
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban
maar vraag me niet naar de exacte betekenis van het liedje!
quote:
jooo met de banjoooquote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www. ban anarama.co.uk/
http://www. rayban .com/
Omdat er toch niemand is om te ontvangen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef EL_REY het volgende:
ik vind jou lief
waarom, waarom mag ik geen liefde geven in ONZ?
zeg dan iig wie je lief vindquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef EL_REY het volgende:
ik vind jou lief
waarom, waarom mag ik geen liefde geven in ONZ?
lichamelijk niet, daar moet ik je in gelijk geven, maar mentaal wel.. en dat is ook belangrijk want zonder mentale liefde is de mens een wrak...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand is om te ontvangen.
jouquote:
tis echt zoquote:
Amenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef BrauN het volgende:
Snakey! Wel verdomd!
Ik vertoon me niet in BeF... da's een ordinaire flauwe kutreeks waar alleen josti's in posten.
Op Snakey kun je niet genóeg contaminaties afvuren. Hij zal het nooit begrijpen, mijn genialiteit.quote:
Je begrijpt het niet, jouw genialiteit grenst aan de waanzin. Soms ga je over de grens en bescherm ik je tegen de waanzin.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op Snakey kun je niet genóeg contaminaties afvuren. Hij zal het nooit begrijpen, mijn genialiteit.
Bron?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef yosander het volgende:
Stofje:
wat heb je tegen mij?
Je zegt tegen mij dat ik moet ophouden met alles terwijl die anderen ermee beginnen, en
hun laat je doorgaan.
En nee dat was niet voor één keer!
Die heeft hij verwijderdquote:
Hij verwijderd al mijn posts waarin ik commentaar heb op anderenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef Dirkh het volgende:
Ja Stofje, zullie begonnen en hullie deden mee en nu ben je boos op mij. En dat is niet eerlijk. O zo.
Och arme!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij verwijderd al mijn posts waarin ik commentaar heb op anderen
Nou, je vroeg toch om een een bron!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij verwijderd al mijn posts waarin ik commentaar heb op anderen
Moet jij ons wat vertellen?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
Lieve, lieve, lieve jongen,
...
Liefs,
Stofje
Dat heeft niets met mijn relatie met jou te maken hoor.
Ik zeg iets tegen iemand die commentaar tegen mij heeft, ik geeft commentaar terug en je verwijderd mijn post maar niet die van die anderequote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
Lieve, lieve, lieve jongen,
Allereerst verwijderde ik je post, met zuiver deze smileys:![]()
![]()
. Ieder van deze smiley gebruikte je enkele tientallen keren, waardoor je een post plaatste met 5 regels puur bestaande uit smileys.
Daar kreeg je kritiek op.
Die post heb ik verwijderd, maar jij ging door op de kritiek.
En daar kreeg je weer kritiek op.
Dus jij begon en zullie nie. Want jij begon met heel veel smileys plaatsen. Dus hadden zullie gelijk en jij niet.
Oh, en de bron van de smileys staat in je notes.
Liefs,
Stofje
p.s.: Verwijder ik wel vaker je posts? Dat heeft niets met mijn relatie met jou te maken hoor, dat heeft puur met de kwaliteit van je posts te maken.
Was dat niet allang duidelijk? Ik modereer ONZ, dat kun je alleen doen met bepaalde gevoelens voor bepaalde leeftijdsgroepen, daar moet jij toch alles vanaf wetenquote:
Op dit topic, of op dat andere?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Zebbie het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven is hier een hele foute topic report geplaatst?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het aan Stofje doorgegeven.
En als straf heb ik zijn flippo's maar voor een weekje ingenomen!
Ik weet ook niet zeker wat ze uitgevoerd heeftquote:
Ik ben in ieder geval geen foute TR's tegengekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker wat ze uitgevoerd heeft
Bij dezequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Deze kon ik nu niet meer kwijt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
Maikuul is nog wel te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |