pwned like a n00bquote:
quote:
Zoiets las ik ook laatst..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
Het schijnt dat ze niet eens kunnen bannen.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
Niet alles wat je leest is waar natuurlijk, maar toevallig las ik laatst iets soortgelijks.quote:
quote:
Het puntje is wel gemaakt dacht ik zo. En om hem nou door te schoppen naar FB lijkt mij persoonlijk niet zo slimquote:
idd je kan hem altijd nog sluiten als het een moddereter bash topique gaat wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het puntje is wel gemaakt dacht ik zo. En om hem nou door te schoppen naar FB lijkt mij persoonlijk niet zo slim
Correct mijn waardequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd je kan hem altijd nog sluiten als het een moddereter bash topique gaat worden
Het schijnt dat ze dat ergens hadden gezegd... goeie vraag btw..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef dalet het volgende:
Eeeh...mods....kunnen jullie ook bannen of niet?![]()
persoonlijk heb ik niets tegen de moddereters, 'k zou eens een Admin gaan bashen als ik je was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef DR878 het volgende:
Wie denken jullie wel dat jullie zijnzo maar mensen bannen zonder waarschuwing.
Ik is boos op Fok! Moderators
Kots hier je gal uit !op de mods
![]()
word ik nu geband?![]()
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik niets tegen de moddereters, 'k zou eens een Admin gaan bashen als ik je was.
dan scoor je vast wel een hendig sjieke slip![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannen?
wat doe jij behind enemy linesquote:
FA's toch ook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannen?
Dat topic was minstens zo diepgaand als dezequote:
Toch ben ik net 2 dagen geband geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
We kunnen niet eens bannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef Sigg het volgende:
[..]
Toch ben ik net 2 dagen geband geweest![]()
Wie dan wel ?? danny ?? en hoe weet danny wie hij moet bannen, speciaal topic ervoor ofzo, of zit hij echt 24/7 achter zijn pc alle topic's door te lezen ?quote:
Hij zit 24/7 alle topics door te lezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie dan wel ?? danny ?? en hoe weet danny wie hij moet bannen, speciaal topic ervoor ofzo, of zit hij echt 24/7 achter zijn pc alle topic's door te lezen ?
duh maar dat is logischquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Quoten zonder toevoeging is zó 2001![]()
Kijk eens in het banmeldtopic?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie dan wel ?? danny ?? en hoe weet danny wie hij moet bannen, speciaal topic ervoor ofzo, of zit hij echt 24/7 achter zijn pc alle topic's door te lezen ?
Het zou me niks verbazen als hij dat alleen maar op 24 juli doet, gegeven zijn grote feeling voor het forum.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In MED, hoe groot is die steen van jou?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Link?!?!?!??!?!?1/1/1?!?1!?!?!?1?1!/!?1!?!?1?1!/!/1
Hoe ongevoelig is jouw sarcasmemeter?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In MED, hoe groot is die steen van jou?
Banmeld topic deel 675
Die is allang doorgedraaid.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe ongevoelig is jouw sarcasmemeter?
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens, na aanleiding van dit topic is er een vraag in me op gekomen die ik graag beantwoord zie en het liefst zo snel mogelijk:
Kunnen moderators bannen?
Ik ben graag modernquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
wat doet stap 3 ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 06:29 schreef maartena het volgende:
Bij het gebruik van het Fok! Forum dien je de volgende regels in acht te nemen:
Regel 1: De Admins en Moderators hebben altijd gelijk.
Regel 2: Internet is geen democratie. Dus ook Fok! niet.
Regel 3: Indien jij toch gelijk hebt, zie regel 1, gevolgd door regel 2.
Regel 4: Indien je het niet eens bent met regels 1 t/m 3, volg dan de volgende procedure:
Stap 1: Klik op "logout".
Stap 2: Open het programma "Notepad" en open de file: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Stap 3: Voeg onderaan het bestand de volgende regels toe:
127.0.0.1 forum.fok.nl
127.0.0.1 fok.nl
127.0.0.1 frontpage.fok.nl
Stap 4: Bewaar het bestand.
Stap 5: Heb een prettig leven
Weet je dat wel heel erg zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben graag modern![]()
Hoi![]()
En jullie kunnen niet bannen....
Nee, maar 99% van mijn verzoeken worden ingewilligd. Dus.quote:
Eh, nee, maar als iedereen het zegt dan zal het wel.......tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel erg zeker?![]()
Nou, we kunnen het zelf niet nee, maar we kunnen het wel laten doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, nee, maar als iedereen het zegt dan zal het wel.......toch![]()
Ow, en waarom zeg jij geen gedag, wat heb ik nou weer gedaan![]()
Mmmmmmmmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, we kunnen het zelf niet nee, maar we kunnen het wel laten doen
En natuurlijk: hoi Morwen![]()
![]()
Volgens mij heb je dan Fok! geblokt en kun je er dus niet meer op komen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef DR878 het volgende:
[..]
wat doet stap 3 ?
sorry ben niet echt een computerfreak![]()
liever pwned like a n00b dan een matennaaierquote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Jossos het volgende:
Ze kunnen niet eens geeneens weleens niet eens bannen?
Wat wou je er aan doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
Wordt er alleen nog maar gequote (zonder toevoeging) of hoe zit dat?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dit het nachtelijke slowtsjet topique?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
Zeikwijf.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Foei![]()
Maar toch bedankt voor het herhalen van de mededeling![]()
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef thedude0 het volgende:
w8 ff ik wil ook nog meedoen![]()
[quote]Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef HeatWave het volgende:
we kunnen niet eens bannen.
quote:
Ja, en dan is mama boos op jullie en bant jullie allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
of wat?
ga je het tegen mama zeggen?
mama's kindje.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en dan is mama boos op jullie en bant jullie allemaal
Dat is je moeder niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en dan is mama boos op jullie en bant jullie allemaal
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat is je moeder niet.
Jij bent uit klei geknutseld en toen hebben ze je kleren aangetrokken.
[..]
Dat is je moeder niet.
Nee, maar dat weet jij zelf ook wel neem ik aan.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef MUUS het volgende:
Zeg Termie, kun jij bannen?
Ik heb dus serieus tig van zulke foto's van mini-MUUS. Iedere keer als we in Blijdorp zijn, kruipt ze in die eieren en moet ik een foto maken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
Is dit um voor vanacht?
Jóh.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet jij zelf ook wel neem ik aan.
Blondjes.quote:
Dat is serieuze bisnis dan met die minimuusquote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef MUUS het volgende:
Ik heb dus serieus tig van zulke foto's van mini-MUUS. Iedere keer als we in Blijdorp zijn, kruipt ze in die eieren en moet ik een foto maken.
En we hebben een abonnement, als u begrijpt wat ik bedoel..
Daar zit geen vlees aan, joh. Da's een wandelende splinter.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is serieuze bisnis dan met die minimuus
Ik wil best wel een roereimuusje proberen hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:55 schreef MUUS het volgende:
Trek eens aan mijn vinger?
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:55 schreef MUUS het volgende:
trek liever aan je...quote:Op zondag 8 januari 2006 03:55 schreef MUUS het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DR878 op 08-01-2006 13:28:37 ]Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef DR878 het volgende:
[..]
trek liever aan je...
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |