pwned like a n00bquote:
quote:
Zoiets las ik ook laatst..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
Het schijnt dat ze niet eens kunnen bannen.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
Niet alles wat je leest is waar natuurlijk, maar toevallig las ik laatst iets soortgelijks.quote:
quote:
Het puntje is wel gemaakt dacht ik zo. En om hem nou door te schoppen naar FB lijkt mij persoonlijk niet zo slimquote:
idd je kan hem altijd nog sluiten als het een moddereter bash topique gaat wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het puntje is wel gemaakt dacht ik zo. En om hem nou door te schoppen naar FB lijkt mij persoonlijk niet zo slim
Correct mijn waardequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd je kan hem altijd nog sluiten als het een moddereter bash topique gaat worden
Het schijnt dat ze dat ergens hadden gezegd... goeie vraag btw..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef dalet het volgende:
Eeeh...mods....kunnen jullie ook bannen of niet?![]()
persoonlijk heb ik niets tegen de moddereters, 'k zou eens een Admin gaan bashen als ik je was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef DR878 het volgende:
Wie denken jullie wel dat jullie zijnzo maar mensen bannen zonder waarschuwing.
Ik is boos op Fok! Moderators
Kots hier je gal uit !op de mods
![]()
word ik nu geband?![]()
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik niets tegen de moddereters, 'k zou eens een Admin gaan bashen als ik je was.
dan scoor je vast wel een hendig sjieke slip![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannen?
wat doe jij behind enemy linesquote:
FA's toch ook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannen?
Dat topic was minstens zo diepgaand als dezequote:
Toch ben ik net 2 dagen geband geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
We kunnen niet eens bannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef Sigg het volgende:
[..]
Toch ben ik net 2 dagen geband geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |