pwned like a n00bquote:
quote:
Zoiets las ik ook laatst..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
Het schijnt dat ze niet eens kunnen bannen.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
Niet alles wat je leest is waar natuurlijk, maar toevallig las ik laatst iets soortgelijks.quote:
quote:
Het puntje is wel gemaakt dacht ik zo. En om hem nou door te schoppen naar FB lijkt mij persoonlijk niet zo slimquote:
idd je kan hem altijd nog sluiten als het een moddereter bash topique gaat wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het puntje is wel gemaakt dacht ik zo. En om hem nou door te schoppen naar FB lijkt mij persoonlijk niet zo slim
Correct mijn waardequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd je kan hem altijd nog sluiten als het een moddereter bash topique gaat worden
Het schijnt dat ze dat ergens hadden gezegd... goeie vraag btw..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef dalet het volgende:
Eeeh...mods....kunnen jullie ook bannen of niet?![]()
persoonlijk heb ik niets tegen de moddereters, 'k zou eens een Admin gaan bashen als ik je was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef DR878 het volgende:
Wie denken jullie wel dat jullie zijnzo maar mensen bannen zonder waarschuwing.
Ik is boos op Fok! Moderators
Kots hier je gal uit !op de mods
![]()
word ik nu geband?![]()
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik niets tegen de moddereters, 'k zou eens een Admin gaan bashen als ik je was.
dan scoor je vast wel een hendig sjieke slip![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannen?
wat doe jij behind enemy linesquote:
FA's toch ook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat admins alleen kunnen bannen?
Dat topic was minstens zo diepgaand als dezequote:
Toch ben ik net 2 dagen geband geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef nozem het volgende:
We kunnen niet eens bannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef Sigg het volgende:
[..]
Toch ben ik net 2 dagen geband geweest![]()
Wie dan wel ?? danny ?? en hoe weet danny wie hij moet bannen, speciaal topic ervoor ofzo, of zit hij echt 24/7 achter zijn pc alle topic's door te lezen ?quote:
Hij zit 24/7 alle topics door te lezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie dan wel ?? danny ?? en hoe weet danny wie hij moet bannen, speciaal topic ervoor ofzo, of zit hij echt 24/7 achter zijn pc alle topic's door te lezen ?
duh maar dat is logischquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Quoten zonder toevoeging is zó 2001![]()
Kijk eens in het banmeldtopic?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie dan wel ?? danny ?? en hoe weet danny wie hij moet bannen, speciaal topic ervoor ofzo, of zit hij echt 24/7 achter zijn pc alle topic's door te lezen ?
Het zou me niks verbazen als hij dat alleen maar op 24 juli doet, gegeven zijn grote feeling voor het forum.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In MED, hoe groot is die steen van jou?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Link?!?!?!??!?!?1/1/1?!?1!?!?!?1?1!/!?1!?!?1?1!/!/1
Hoe ongevoelig is jouw sarcasmemeter?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In MED, hoe groot is die steen van jou?
Banmeld topic deel 675
Die is allang doorgedraaid.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe ongevoelig is jouw sarcasmemeter?
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens, na aanleiding van dit topic is er een vraag in me op gekomen die ik graag beantwoord zie en het liefst zo snel mogelijk:
Kunnen moderators bannen?
Ik ben graag modernquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
wat doet stap 3 ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 06:29 schreef maartena het volgende:
Bij het gebruik van het Fok! Forum dien je de volgende regels in acht te nemen:
Regel 1: De Admins en Moderators hebben altijd gelijk.
Regel 2: Internet is geen democratie. Dus ook Fok! niet.
Regel 3: Indien jij toch gelijk hebt, zie regel 1, gevolgd door regel 2.
Regel 4: Indien je het niet eens bent met regels 1 t/m 3, volg dan de volgende procedure:
Stap 1: Klik op "logout".
Stap 2: Open het programma "Notepad" en open de file: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Stap 3: Voeg onderaan het bestand de volgende regels toe:
127.0.0.1 forum.fok.nl
127.0.0.1 fok.nl
127.0.0.1 frontpage.fok.nl
Stap 4: Bewaar het bestand.
Stap 5: Heb een prettig leven
Weet je dat wel heel erg zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben graag modern![]()
Hoi![]()
En jullie kunnen niet bannen....
Nee, maar 99% van mijn verzoeken worden ingewilligd. Dus.quote:
Eh, nee, maar als iedereen het zegt dan zal het wel.......tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel erg zeker?![]()
Nou, we kunnen het zelf niet nee, maar we kunnen het wel laten doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, nee, maar als iedereen het zegt dan zal het wel.......toch![]()
Ow, en waarom zeg jij geen gedag, wat heb ik nou weer gedaan![]()
Mmmmmmmmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, we kunnen het zelf niet nee, maar we kunnen het wel laten doen
En natuurlijk: hoi Morwen![]()
![]()
Volgens mij heb je dan Fok! geblokt en kun je er dus niet meer op komen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef DR878 het volgende:
[..]
wat doet stap 3 ?
sorry ben niet echt een computerfreak![]()
liever pwned like a n00b dan een matennaaierquote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Jossos het volgende:
Ze kunnen niet eens geeneens weleens niet eens bannen?
Wat wou je er aan doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
Wordt er alleen nog maar gequote (zonder toevoeging) of hoe zit dat?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
Wordt er alleen nog maar gequote (zonder toevoeging) of hoe zit dat?![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dit het nachtelijke slowtsjet topique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |