pekel --> vv Emmenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef -J-D- het volgende:
Laatste winnaars
Editie 4: vv Emmen
Editie 5: vv Emmen
Wat is je teamnaam?quote:
Ik weet je huis te wonenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:58 schreef -J-D- het volgende:
We kunnen teams weigeren.
quote:
Ja dat zeg ik. Het uitloten dat vroeg ikquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef -J-D- het volgende:
Fok-fedleden kunnen altijd meedoen.
Fokkers die geen fed lid zijn mogen altijd aanmelden. Ik doe mijn uiterste best om ze mee te laten doen.
De ervaring leert dat dat meestal wel lukt.
Uitloten doen we dus zelden.
waarom een tvp als je 3 reactions erboven ook al gereageerd hebt?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef neilpad het volgende:
neilpad --> Nielzsche's Fu
Mooi zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef -Raffie- het volgende:
Raffie --> FC Giraffie
We all do... we all do...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:35 schreef SuperWeber het volgende:
En als ik pekel tegenkom knikker ik hem eruit...
Ben net weer supporter gewordenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:35 schreef DeHovenier het volgende:
DeHovenier ---> Sys rq
maar ik ben geen supporter meer
quote:Je sollicitatie naar de baan van Fokker is ontvangen.
Ik heb volgens mij Leisure Suit Larry 1 nog op m'n pc staanquote:
quote:Je kan je hier inschrijven tot en met zondag 22 januari.
Er zijn toch wel heel veel fok! hattrickers.quote:
Beetje rustig hé, ben niet zo van dat bondagesex gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Dat loslopend volk moeten we ook is vastketenen..![]()
You will like it. You WILL!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Beetje rustig hé, ben niet zo van dat bondagesex gebeuren.![]()
Lees hier maar:quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef Guidow het volgende:
wat is hattrick?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lees hier maar:
[Hattrick] Deel 115: Speel beker of Fok!-cup of stop!!!
of de vorige 114 delen
Kijk anders op Hattrick
quote:
Sorry, ben ff druk met andere zaken. Zal er dit weekend uiterlijk naar kijken. Dan sluit ook de inschrijvingquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef pvrens het volgende:
hehe, was ik net 2 tellen te laat
Als jullie nu beginnen ben ik wel een held !! Hoewel ik eigenlijk toch al een held ben is het oefenwedstrijd-technisch gezien fijner als jullie een weekje later beginnen
Niks later, juist eerder !!! Ik wil me schandalige optreden van vorig jaar wegpoetsen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef pvrens het volgende:
hehe, was ik net 2 tellen te laat
Als jullie nu beginnen ben ik wel een held !! Hoewel ik eigenlijk toch al een held ben is het oefenwedstrijd-technisch gezien fijner als jullie een weekje later beginnen
Je hebt een minder grote mond dan vorig jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks later, juist eerder !!! Ik wil me schandalige optreden van vorig jaar wegpoetsen!
Nee nee ik ga hem nog steeds winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je hebt een minder grote mond dan vorig jaar.
En dan druk ik me netjes uit
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:54 schreef komrad het volgende:
ik durf best toe te geven dat ik kansloos ben hoor
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef DJqbl5 het volgende:
wanneer is de 1e speelronde?
aankomende woensdag al?
anders ga ik ff me friendly regelen
Mooi dan is me laatste friendly geregeld .quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef REFUSED het volgende:
[2006/01/19 15:17.50] <refused> 1 februari begint de fokcup?
[2006/01/19 15:58.53] <Johan-Derksen> jup
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef REFUSED het volgende:
Met Bill McNeal?
Toch een illuster rijtje om eens in te mogen staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef -J-D- het volgende:
Bekerheld
-J-D- --> Hoolieganzen
Grumpey --> Grumpelix
Madkow --> Madkow
pvrens --> FC Kielp
neilpad --> Nielzsche's Fußball Mannschaft
SuperWeber --> Zandpol Trappers
Qyn --> Waailappen United
Slechte bronnen heb jequote:Op zondag 22 januari 2006 18:29 schreef Daemon19 het volgende:
Poules!
Ik heb net al vertrouwelijke informatie binnen gekregen van een hoogeplaatste bron waarvan ik geen naam mag geven, ik spreek hem in het algemeen aan met yeehdeeh maar dat zegt jullie waarschijnlijk niks..
Maar in Poule F zit een zwak team genaamd Red Daemons (what the ****, wie noemt zn team zo..)
Ik zal hem er meteen op aan spreken.quote:
quote:22-01-2006 Reactie op Fok!Cup loting
vv Emmen kijkt met gemengde gevoelens terug naar de loting. De poule van 5 is vrij gunstig, maar toch is men ontevreden over Dapp're Strijders. "Wurdsje FC, FC Loosduinen en Nicker100 zijn makkelijk te doen, alleen Dapp're Strijders wordt lastig. We gaan in ieder geval voor directe plaatsing voor de volgende ronde. Via plek 1 of de beste nummer 2", aldus de manager.
Die win je wel hoor. Zo goed ben ik ook weer nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
oeh, meteen de zware uitwedstrijd bij raffie
ga je niet flagchasen??quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
oeh, meteen de zware uitwedstrijd bij raffie
waarom nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
wel een beetje jammer.. vergeten op te geven en eigenlijk ook niks meer van gehoord. Ach ja, het zij zo, mijn fout natuurlijk. Maar ik neem voortaan niet meer deel aan de fokcup
Als je wilt kan het nog... ik heb namelijk de laatste plek in poule G ingenomen om ervoor te zorgen dat er in iedere poule 5 teams zitten... je mag me nog vervangen want ik ben bij voorbaat kansloos met mn 70 hatstats en 20 sterren teamquote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
wel een beetje jammer.. vergeten op te geven en eigenlijk ook niks meer van gehoord. Ach ja, het zij zo, mijn fout natuurlijk. Maar ik neem voortaan niet meer deel aan de fokcup
Verkeerde topicquote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef MrMoon het volgende:
hmmz vanavond verloren met 2 - 1 ik moet nog uitkijken dat ik dit seizoen niet meteen weer degradeer uit de 7de. Dat zou niet best zijn haha...
ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon meteen vrij!
Maniack neemt idd deel om het aantal mooi rond te krijgen, terwijl hij eigenlijk niet mee wilde doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Flappekz het volgende:
Als maniack niet mee wil doen omdat ie maar 20 sterren haalt, dan kan ik net zo goed ook niet meedoen.
maar ik doe het lekker toch![]()
Nee, ik speel liever in het buitenland... krijg ik 0,1 ervaringspunt meerquote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Flappekz het volgende:
Als maniack niet mee wil doen omdat ie maar 20 sterren haalt, dan kan ik net zo goed ook niet meedoen.
maar ik doe het lekker toch![]()
Cool! Dat is wel heel toevallig! Volgens mij moet ik volgende week zondag tegen de buddykillers!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zal hem er meteen op aan spreken.
Wat een waardeloze flapdrol is dat zeg..
Haha, ik moet tegen Japiejooo's 11, nu is dat niet zo grappig.
Maar het feit dat hij in de divisie zit bij een vriend van mij (de buddykillers) is wel grappig.
Dan krijg je van mij een krat bierquote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef pvrens het volgende:
dus... mensen allemaal veel succes! Wat gebeurt er eigenlijk als ik met het begin van de KO-fase nog steeds in de beker zitach anders hebben we 3 nummers 2 die direct doorgaan
heb je nog steeds volges mijquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef REFUSED het volgende:
Jammer van FC Chen, anders had ik ècht een makkelijke poule gehad.
Die onthoud ikquote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef pvrens het volgende:
[..]
Die onthoud ik(ik ga er alleen van uit dat ik deze week er al uit ga liggen
)
die zou grumpey wel eens kunnen verzilveren als je niet oppast, mijn zijn uitmuntend MFquote:
Het ging ook over pvrens, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
[..]
die zou grumpey wel eens kunnen verzilveren als je niet oppast, mijn zijn uitmuntend MF
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef pvrens het volgende:
dus... mensen allemaal veel succes! Wat gebeurt er eigenlijk als ik met het begin van de KO-fase nog steeds in de beker zitach anders hebben we 3 nummers 2 die direct doorgaan
pffff dan toch nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
misschien moet ik voortaan eerst verder lezenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef sir_dalord het volgende:
mijn reactie was door een hoeveelheid drank de avond van te voren en de resulterende kater daarvan ietwat overdreven
Ach, ik hou wel van wat theatraal geneuzel. Ik hoef joralf zijn plek niet in te nemen omdat ik te lam ben geweest me niet in te schrijven
Ik neem het de fokfed wel kwalijk mij niet kinderachtig kwaad te laten blijven over zoiets onzinnigs.
je kent mn b team nog nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Die win je wel hoor. Zo goed ben ik ook weer niet![]()
Dan is het wel duidelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef komrad het volgende:
De hovenier
Geregeld!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef -J-D- het volgende:
Flevo Rangers - stef666army
Aangezien wij beide vrij zijn volgende week woensdag, heb ik je maar ff voor een friendly uitgedaagd, kunnen we alvast oefenen voor de finale....quote:Op maandag 23 januari 2006 08:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Makkelijke loting!
Maar iig bedankt voor de mooie poule indeling.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Aangezien wij beide vrij zijn volgende week woensdag, heb ik je maar ff voor een friendly uitgedaagd, kunnen we alvast oefenen voor de finale....
Had je beter mij uit kunnen dagen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Aangezien wij beide vrij zijn volgende week woensdag, heb ik je maar ff voor een friendly uitgedaagd, kunnen we alvast oefenen voor de finale....
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef AirRaid het volgende:
Atletico Aelse - vv Emmen 0 - 1
0-1 Henrik Jörgensson (89)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef pekel het volgende:
Waarom moet ik trouwens in Fryslân een wedstrijd spelen? Als je tegen een team uit een ander land speelt, speel je toch op neutraal terrein?
Sportpark Oud Wulven toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
En waar is de finale dit seizoen ? ? ?juist
Bij moi![]()
Nee sportpark oud wulven....quote:
nu afwachten tot hij accepteertquote:Uitdagingen: 1
FC Loosduinen
Aanvangstijd: 01-02-2006 om 17:30
Speelterrein: Loosduinen Stadion, Normaal. Intrekken!
Done.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu afwachten tot hij accepteert
quote:
Hoeveel supporters kun je herbergen? Is er een grote parkeermogelijkheid voor een stuk of 36 bussen? Zo nee, dan moeten we toch een andere locatie zoeken vrees ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
En waar is de finale dit seizoen ? ? ?juist
Bij moi![]()
komt elke supporter van jou apart met een bus ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Hoeveel supporters kun je herbergen? Is er een grote parkeermogelijkheid voor een stuk of 36 bussen? Zo nee, dan moeten we toch een andere locatie zoeken vrees ik.
alsof pekel de finale haaltquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komt elke supporters van jou apart met een bus ofzo
pfff je scoort in de laaste minuut met puur geluk tegen mij dus echt ver zul je niet komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:31 schreef pekel het volgende:
Gehoord op CNN:
"Two-times winner of the Fok!Cup, vv Emmen, is the big favorite for the Fok!Cup -title the saison."
Dus?
Toen speelden de belangrijke schakels niet mee. Je argument is dus nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:33 schreef AirRaid het volgende:
[..]
pfff je scoort in de laaste minuut met puur geluk tegen mij dus echt ver zul je niet komen
saison?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:31 schreef pekel het volgende:
Gehoord op CNN:
"Two-times winner of the Fok!Cup, vv Emmen, is the big favorite for the Fok!Cup -title the saison."
Dus?
Ik heb gelijk m'n grammaticale Engelse medewerker ontslagen. Hij vertoonde al vaker Duitse trekjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
saison?
Slechte taalvaardigheid daar op CNN, tis season
Ja, ik ben er nog niet zo heel lang mee bezig. Ik heb me voorgenomen eerst even te kijken hoe zo'n Fok!-cup en één seizoen bevalt (ik ben dit seizoen begonnen dus) en dan kijk ik daar weer naar. Maar ik denk wel dat ik 't ga doen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer ga je supporter worden?
en the season wordt dan this seasonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
saison?
Slechte taalvaardigheid daar op CNN, tis season
tis = het isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en the season wordt dan this season
Zal wel Al Jazeera geweest zijn ipv CNN
Gelukkig geef je wiskunde en geen Engelsquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig geef je wiskunde en geen Engels
Dit seizoen = This season
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef ArTiC het volgende:
zucht..hardleerse neusjes![]()
pekel had staan: the saison
JD zegt dat saison season moet worden
ik zeg dat the this moet worden
resultaat: the saison wordt this season
Ik verbeterde JD dus niet, ik vulde hem aan.
Maargoed...aangezien jullie al het hele seizoen wekelijks naar hersencel dodend slecht voetbal moeten kijken in amsterdam kan ik het jullie ook niet kwalijk nemen dat je het niet snapt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef ArTiC het volgende:
zucht..hardleerse neusjes![]()
Ik verbeterde JD dus niet, ik vulde hem aan.
Maargoed...aangezien jullie al het hele seizoen wekelijks naar hersencel dodend slecht voetbal moeten kijken in amsterdam kan ik het jullie ook niet kwalijk nemen dat je het niet snapt.
je lult je er niet uitquote:pekel had staan: the saison
JD zegt dat saison season moet worden
ik zeg dat the this moet worden
resultaat: the saison wordt this season
quote:
Yep ,slowchatten doe ik ook vaak aan mee maar alleen niet in dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef komrad het volgende:
en daar is foetre, onze autoriteit op dit vlak
Waarom zou het geen sucses kunnen zijn, ik bedoel als je pas laat kan accepteren kun je even mailen of even op FOK! en post zetten dat je wat later accepteert.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef pekel het volgende:
Is al eens eerder voorgesteld, was geen succes.
helemaal mee eens, anders zit de ander er mee dat hij geen friendly meer kan regelen en dat is zonde van de training. Ik vind ook dat er weer zo'n regeling moet komen..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zou het geen sucses kunnen zijn, ik bedoel als je pas laat kan accepteren kun je even mailen of even op FOK! en post zetten dat je wat later accepteert.
En een week training kan VEEL verschil maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helemaal mee eens, anders zit de ander er mee dat hij geen friendly meer kan regelen en dat is zonde van de training. Ik vind ook dat er weer zo'n regeling moet komen..
Zullen we daar dan zeg maar een soort regel van maken van voor maandag 12 uur moet er worden geaccepteert?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef -J-D- het volgende:
Tomhoog: FC Vreg heeft de tijd tot vanavond 0.00 uur.
Mocht hij niet voor die tijd accepteren, dan win jij met 5-0.
Je kan dan via Advertenties/Vriendschappelijke wedstrijden in het menu van Hattrick nog een friendly. Op die manier vind je altijd nog well op tijd een tegenstander om toch te kunnen spelen. We hopen alleen dat FC Vreg op tijd wakker wordt.
Nee, dat werkte in het verleden niet. Geloof me, we spreken elke deelnemer op tijd aan. Zodra er hier een melding komt dat het op ZONDAG nog niet rond is, pakken wij (Maniack en ik) het op.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zullen we daar dan zeg maar een soort regel van maken van voor maandag 12 uur moet er worden geaccepteert?![]()
daaromquote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een week training kan VEEL verschil maken.
Mij ook goed, maar als bijv, iemand meer als 2 wo's veroorzaakt wat doen jullie daar dan mee?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dat werkte in het verleden niet. Geloof me, we spreken elke deelnemer op tijd aan. Zodra er hier een melding komt dat het op ZONDAG nog niet rond is, pakken wij (Maniack en ik) het op.
We benaderen de tegenstander en dan komen wij met de oplossing.
Plaats je melding bij problemen en wij gaan er mee aan de slag
Dan krijg hij 2 deurwaarders op bezoek en ZOU ER EVENTUEEL besloten kunnen worden om hem eruit te knikkeren. Maar ik beloof niets. Niet elk geval is hetzelfde.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mij ook goed, maar als bijv, iemand meer als 2 wo's veroorzaakt wat doen jullie daar dan mee?
Kijk dan is dat voor mij ook meteen weer duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan krijg hij 2 deurwaarders op bezoek en ZOU ER EVENTUEEL besloten kunnen worden om hem eruit te knikkeren. Maar ik beloof niets. Niet elk geval is hetzelfde.
Mijn boodschap is: Geloof me, het komt goed. Een WO kan een keer gebeuren, maar dan zullen we de informatie verzamelen die nodig is om in te schatten of de speler nog mee kan doen.
Chen was al geregeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb Chen ook aangesproken gisteren, maar volgens mij speelt hij niet meer zo heel actief
Jammer maar helaas inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:06 schreef Tomhoog het volgende:
Nja hij heeft niks van zich laten horen. Ik ga op zoek naar een friendly..
Teleurgesteld.
Ik dacht ik gun je een voorsprong.quote:
who caresquote:
Gefeliciteert dan maar en bedankt voor de +5 van een van me trainees,quote:
Counteren en saai gaan hand in handquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gefeliciteert dan maar, wat en saaie wedstrijd behalve de laatste 10 min.![]()
Ja je mag hem van me overkopen. +5 jezusquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Counteren en saai gaan hand in hand
Sorry van die blessure.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Counteren en saai gaan hand in hand
Sorry van die blessure.
saaiquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
gecounterd en 2-4 gewonnen. afgelopen zondag gecounterd 2-2. verder dit seizoen nog 4-1 en 2-2 gecounterd...
trekt u eigen conclusies![]()
idd,quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
gecounterd en 2-4 gewonnen. afgelopen zondag gecounterd 2-2. verder dit seizoen nog 4-1 en 2-2 gecounterd...
trekt u eigen conclusies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |