Niks later, juist eerder !!! Ik wil me schandalige optreden van vorig jaar wegpoetsen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef pvrens het volgende:
hehe, was ik net 2 tellen te laat
Als jullie nu beginnen ben ik wel een held !! Hoewel ik eigenlijk toch al een held ben is het oefenwedstrijd-technisch gezien fijner als jullie een weekje later beginnen
Je hebt een minder grote mond dan vorig jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks later, juist eerder !!! Ik wil me schandalige optreden van vorig jaar wegpoetsen!
Nee nee ik ga hem nog steeds winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je hebt een minder grote mond dan vorig jaar.
En dan druk ik me netjes uit
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:54 schreef komrad het volgende:
ik durf best toe te geven dat ik kansloos ben hoor
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef DJqbl5 het volgende:
wanneer is de 1e speelronde?
aankomende woensdag al?
anders ga ik ff me friendly regelen
Mooi dan is me laatste friendly geregeld .quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef REFUSED het volgende:
[2006/01/19 15:17.50] <refused> 1 februari begint de fokcup?
[2006/01/19 15:58.53] <Johan-Derksen> jup
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef REFUSED het volgende:
Met Bill McNeal?
Toch een illuster rijtje om eens in te mogen staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef -J-D- het volgende:
Bekerheld
-J-D- --> Hoolieganzen
Grumpey --> Grumpelix
Madkow --> Madkow
pvrens --> FC Kielp
neilpad --> Nielzsche's Fußball Mannschaft
SuperWeber --> Zandpol Trappers
Qyn --> Waailappen United
Slechte bronnen heb jequote:Op zondag 22 januari 2006 18:29 schreef Daemon19 het volgende:
Poules!
Ik heb net al vertrouwelijke informatie binnen gekregen van een hoogeplaatste bron waarvan ik geen naam mag geven, ik spreek hem in het algemeen aan met yeehdeeh maar dat zegt jullie waarschijnlijk niks..
Maar in Poule F zit een zwak team genaamd Red Daemons (what the ****, wie noemt zn team zo..)
Ik zal hem er meteen op aan spreken.quote:
quote:22-01-2006 Reactie op Fok!Cup loting
vv Emmen kijkt met gemengde gevoelens terug naar de loting. De poule van 5 is vrij gunstig, maar toch is men ontevreden over Dapp're Strijders. "Wurdsje FC, FC Loosduinen en Nicker100 zijn makkelijk te doen, alleen Dapp're Strijders wordt lastig. We gaan in ieder geval voor directe plaatsing voor de volgende ronde. Via plek 1 of de beste nummer 2", aldus de manager.
Die win je wel hoor. Zo goed ben ik ook weer nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
oeh, meteen de zware uitwedstrijd bij raffie
ga je niet flagchasen??quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
oeh, meteen de zware uitwedstrijd bij raffie
waarom nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
wel een beetje jammer.. vergeten op te geven en eigenlijk ook niks meer van gehoord. Ach ja, het zij zo, mijn fout natuurlijk. Maar ik neem voortaan niet meer deel aan de fokcup
Als je wilt kan het nog... ik heb namelijk de laatste plek in poule G ingenomen om ervoor te zorgen dat er in iedere poule 5 teams zitten... je mag me nog vervangen want ik ben bij voorbaat kansloos met mn 70 hatstats en 20 sterren teamquote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
wel een beetje jammer.. vergeten op te geven en eigenlijk ook niks meer van gehoord. Ach ja, het zij zo, mijn fout natuurlijk. Maar ik neem voortaan niet meer deel aan de fokcup
Verkeerde topicquote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef MrMoon het volgende:
hmmz vanavond verloren met 2 - 1 ik moet nog uitkijken dat ik dit seizoen niet meteen weer degradeer uit de 7de. Dat zou niet best zijn haha...
ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon meteen vrij!
Maniack neemt idd deel om het aantal mooi rond te krijgen, terwijl hij eigenlijk niet mee wilde doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Flappekz het volgende:
Als maniack niet mee wil doen omdat ie maar 20 sterren haalt, dan kan ik net zo goed ook niet meedoen.
maar ik doe het lekker toch![]()
Nee, ik speel liever in het buitenland... krijg ik 0,1 ervaringspunt meerquote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Flappekz het volgende:
Als maniack niet mee wil doen omdat ie maar 20 sterren haalt, dan kan ik net zo goed ook niet meedoen.
maar ik doe het lekker toch![]()
Cool! Dat is wel heel toevallig! Volgens mij moet ik volgende week zondag tegen de buddykillers!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zal hem er meteen op aan spreken.
Wat een waardeloze flapdrol is dat zeg..
Haha, ik moet tegen Japiejooo's 11, nu is dat niet zo grappig.
Maar het feit dat hij in de divisie zit bij een vriend van mij (de buddykillers) is wel grappig.
Dan krijg je van mij een krat bierquote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef pvrens het volgende:
dus... mensen allemaal veel succes! Wat gebeurt er eigenlijk als ik met het begin van de KO-fase nog steeds in de beker zitach anders hebben we 3 nummers 2 die direct doorgaan
heb je nog steeds volges mijquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef REFUSED het volgende:
Jammer van FC Chen, anders had ik čcht een makkelijke poule gehad.
Die onthoud ikquote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef pvrens het volgende:
[..]
Die onthoud ik(ik ga er alleen van uit dat ik deze week er al uit ga liggen
)
die zou grumpey wel eens kunnen verzilveren als je niet oppast, mijn zijn uitmuntend MFquote:
Het ging ook over pvrens, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
[..]
die zou grumpey wel eens kunnen verzilveren als je niet oppast, mijn zijn uitmuntend MF
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef pvrens het volgende:
dus... mensen allemaal veel succes! Wat gebeurt er eigenlijk als ik met het begin van de KO-fase nog steeds in de beker zitach anders hebben we 3 nummers 2 die direct doorgaan
pffff dan toch nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef sir_dalord het volgende:
misschien moet ik voortaan eerst verder lezenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef sir_dalord het volgende:
mijn reactie was door een hoeveelheid drank de avond van te voren en de resulterende kater daarvan ietwat overdreven
Ach, ik hou wel van wat theatraal geneuzel. Ik hoef joralf zijn plek niet in te nemen omdat ik te lam ben geweest me niet in te schrijven
Ik neem het de fokfed wel kwalijk mij niet kinderachtig kwaad te laten blijven over zoiets onzinnigs.
je kent mn b team nog nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Die win je wel hoor. Zo goed ben ik ook weer niet![]()
Dan is het wel duidelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef komrad het volgende:
De hovenier
Geregeld!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef -J-D- het volgende:
Flevo Rangers - stef666army
Aangezien wij beide vrij zijn volgende week woensdag, heb ik je maar ff voor een friendly uitgedaagd, kunnen we alvast oefenen voor de finale....quote:Op maandag 23 januari 2006 08:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Makkelijke loting!
Maar iig bedankt voor de mooie poule indeling.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Aangezien wij beide vrij zijn volgende week woensdag, heb ik je maar ff voor een friendly uitgedaagd, kunnen we alvast oefenen voor de finale....
Had je beter mij uit kunnen dagen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Aangezien wij beide vrij zijn volgende week woensdag, heb ik je maar ff voor een friendly uitgedaagd, kunnen we alvast oefenen voor de finale....
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef AirRaid het volgende:
Atletico Aelse - vv Emmen 0 - 1
0-1 Henrik Jörgensson (89)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |