sorry joh. je ontmaagding volgt later misschien nog eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat is dit nu?!gaan we nu wel of niet neuken
!
GRMBL![]()
wel jammer, ik wilde je net mailenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:46 schreef electricity het volgende:
[..]
sorry joh. je ontmaagding volgt later misschien nog eens
Volgens mij wil ze juist niet, en gaat ze daarom niet mee...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef Thetallguy het volgende:
Ze gaat niet met je mee, maar ze zou eigenlijk wel willen
Jouw vriendin is niet vaag maar jij bent vaag!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Lieve vrouwen,
Wat kunnen jullie ontzettend vaag zijn.
op MSN bijvoorbeeld;
[i]Antoine zegt:
zullen we morgen filmpje doen? 12:00 zijn we weer terug
Antoine zegt:
?
Wat is dit nu?!gaan we nu wel of niet neuken
!
GRMBL![]()
Of ze wil wel, maar weet dat ze zich bij Antoine niet in kan houden, en gaat daarom nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze juist niet, en gaat ze daarom niet mee...
Dat zei ik dus de 1e keer ook alquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of ze wil wel, maar weet dat ze zich bij Antoine niet in kan houden, en gaat daarom niet
Die naamquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of ze wil wel, maar weet dat ze zich bij Antoine niet in kan houden, en gaat daarom niet
Ik hoop het voor Antoine...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
je woont bij maikuuul op het kamp?quote:
Misschien is het alleen maar zn 'schermnaam' en heet ie eigenlijk ' Rocky'quote:
Ik had een Antwan en een Artwan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Antwan![]()
Ik had vroegah een gozert in de klas met de naam Antwan![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Niet neuken dus.. logica![]()
*zucht, mannen ook altijd![]()
Hoe heet jij dan?quote:
quote:
o gut, jij bent wel de laatste die ik mee neem naar een film aangezien half fok! al over jou heen is geweestquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Jett het volgende:
nee, ze knapt af op je naam en het idee dat ze al om 12 uur terug is.
Ga met d'r zusje een film kijken...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef Het_Biertje het volgende:
ontopic. hoe fix ik dit?
die is 14quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Ga met d'r zusje een film kijken...
nee man, er zitten maar 3 negers ofzo op fok!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
o gut, jij bent wel de laatste die ik mee neem naar een film aangezien half fok! al over jou heen is geweest
maar toch bedankt voor je ongewenste bijdrage.
Dan ga je naar de middagfilm...quote:
Half Fok! al? Damn, ik moet toch ook snel eens iets bij Jett voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
o gut, jij bent wel de laatste die ik mee neem naar een film aangezien half fok! al over jou heen is geweest
maar toch bedankt voor je ongewenste bijdrage.
Het ziet er slecht voor je uit, kerel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef Het_Biertje het volgende:
heb er maar ff een POLL op ge tieft
Vraag gewoon of ze zin heeft om te neuken dan gaat ze zeker een film met je kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef Het_Biertje het volgende:
ontopic. hoe fix ik dit?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft om te neuken dan gaat ze zeker een film met je kijken.
open jij een topic in KLB over de nadelen van blank zijn of zal ik dat doen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Molluck het volgende:
Half Fok! al? Damn, ik moet toch ook snel eens iets bij Jett voor elkaar krijgen![]()
"Jett, zullen we morgen een filmpje doen? Om 12.00 uur zijn we terug."
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef Herald het volgende:
[..]
open jij een topic in KLB over de nadelen van blank zijn of zal ik dat doen?
hoe kan ik nu vaag zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja en lang niet zo vaag als jij.
Je bedoelt vast: Antoine.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Hey Biermans,
Ik leef met je meequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik begin het inderdaad somber in te zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:19 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat is hier nou weer vaag aan? Ze moet je gewoon niet...
huhhh wat hebben negers hier mee te maken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Jett het volgende:
[..]
nee man, er zitten maar 3 negers ofzo op fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |