sorry joh. je ontmaagding volgt later misschien nog eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat is dit nu?!gaan we nu wel of niet neuken
!
GRMBL![]()
wel jammer, ik wilde je net mailenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:46 schreef electricity het volgende:
[..]
sorry joh. je ontmaagding volgt later misschien nog eens
Volgens mij wil ze juist niet, en gaat ze daarom niet mee...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef Thetallguy het volgende:
Ze gaat niet met je mee, maar ze zou eigenlijk wel willen
Jouw vriendin is niet vaag maar jij bent vaag!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Lieve vrouwen,
Wat kunnen jullie ontzettend vaag zijn.
op MSN bijvoorbeeld;
[i]Antoine zegt:
zullen we morgen filmpje doen? 12:00 zijn we weer terug
Antoine zegt:
?
Wat is dit nu?!gaan we nu wel of niet neuken
!
GRMBL![]()
Of ze wil wel, maar weet dat ze zich bij Antoine niet in kan houden, en gaat daarom nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze juist niet, en gaat ze daarom niet mee...
Dat zei ik dus de 1e keer ook alquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of ze wil wel, maar weet dat ze zich bij Antoine niet in kan houden, en gaat daarom niet
Die naamquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of ze wil wel, maar weet dat ze zich bij Antoine niet in kan houden, en gaat daarom niet
Ik hoop het voor Antoine...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
je woont bij maikuuul op het kamp?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |