Gelijk de laatste keerquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
goed zo GirlFriend!
Ik wou eerst haten Harry doen, dus wees blijquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:44 schreef melismay het volgende:
Zucht, Nixxx adoratie.. .moet dat nou!?![]()
en doei?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:43 schreef Pheno het volgende:
Hoi
Van wat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:50 schreef Pheno het volgende:
LOL, ben een update aan het halen, krijg ik de warning dat de update 1,6gig groot is. Wtf?!
IBM weet nog beter dan Microsoft hoe ze patches moeten uitbrengen
Ben je met AIX bezig of zo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:50 schreef Pheno het volgende:
LOL, ben een update aan het halen, krijg ik de warning dat de update 1,6gig groot is. Wtf?!
IBM weet nog beter dan Microsoft hoe ze patches moeten uitbrengen
rad 6.0quote:
nee, vandaag niet, ik geloof dat die nog op stapel staat, maar die houd ik voor op mijn werk. Ik ga die machine niet in mijn kofferbak laden namelijkquote:
Ik moet het zelfs dragen op m'n werk . . .quote:
Geen idee,.. k gebruk het ook niet,..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:29 schreef Breetai het volgende:
Ik draag ze ook.
Waarom moeten altijd die rode blikjes met smurrie erbij. Dat spul werkt echt voor geen meter.
Ik heb ze ergens nog wel liggen onder 't stof, tijdens mijn 'metal' periodequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik moet het zelfs dragen op m'n werk . . .![]()
Idem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ze ergens nog wel liggen onder 't stof, tijdens mijn 'metal' periode
Kantoorpikkiequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nooit kisten gehad
En zal ze nooit krijgen ook![]()
das fout.. zelfs ik draag kistenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nooit kisten gehad
En zal ze nooit krijgen ook
Idemquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ze ergens nog wel liggen onder 't stof, tijdens mijn 'metal' periode
Gelijk dumpen !!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:54 schreef MSXUser het volgende:
Dat zijn de ergsten.
130.000 paar toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:53 schreef _Cara_ het volgende:
Nooit gedragen.. .(doen volgens mij pijn mn voetjes) wel laarzen in alle soorten en kleuren..
![]()
Hoi JP!quote:
Donner ??quote:
quote:
Die over de mailwisselingen ??quote:(en een erg vermakelijk topic over exen)
Nee over rare sprongenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die over de mailwisselingen ??
Inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef Christine het volgende:
Het begin van het journaal was weer hilarisch
Oh, we beginnen met het tweede onderwerp omdat we geen verbinding hebben met London. Goed, er is dus een reisbureau. Euhm...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad
*Oeps, nieuwe leader, fuck*![]()
Inderdaad..quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Fijn daar in Amerika. Foutje, bedankt
Laat je niet zo kisten man!quote:
Ik zit nou eenmaal snel op de kist... eh... kast...quote:
Wat is dit voor topic? Creatief met Kisten ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nou eenmaal snel op de kist... eh... kast...
Met als vervolg ... creatief met hokken!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dit voor topic? Creatief met Kisten ofzo?
Problemen met creativiteit KistMSX?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dit voor topic? Creatief met Kisten ofzo?
Dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Problemen met creativiteit KistMSX?![]()
Ik zal de lampen vastmaken met keilbouten, dan kunnen we er ongestoord in hangen indien nodig...quote:
Ik ga me bijna aangesproken voelen, maar ik beheers me...quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga me bijna aangesproken voelen, maar ik beheers me...![]()
Maar 't kost moeite!quote:
Toch knap van je hoorquote:
Hang zequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga bankhangen,
Tot laters allemaal
* AirwiN toont meteen ff z'n spierballen!quote:
Maak me gekquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN toont meteen ff z'n spierballen!![]()
Ben je al aan de beurt dan, volgens je kaartje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik zal de lampen vastmaken met keilbouten, dan kunnen we er ongestoord in hangen indien nodig...
Zullen we webcammen?quote:
Ander keertjequote:
Nee, winampquote:
You wishquote:
Wereld vs. Webspider / 1 - 0.quote:
Dit gaat niet werken geloof ikquote:
Een beetje man laat zich niet zomaar uit het veld slaanquote:
Joh, ondanks alle ontkenningen... Jij bent smoor op Ynske!quote:
Vertelquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, ondanks alle ontkenningen... Jij bent smoor op Ynske!![]()
Wereld vs. Webspider / 2 - 0.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, ondanks alle ontkenningen... Jij bent smoor op Ynske!![]()
Dat deed ik zojuist, jij itsy bitsy webspider!quote:
Jij en Airwin zijn de wereld ?quote:
De rest mag ook meedoen van ons hoorquote:
Geniaal hoe iedereen Twist herhaaltquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist, jij itsy bitsy webspider!
Irish ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
Zo koffie!
Twist? Wie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Geniaal hoe iedereen Twist herhaaltNog even en ze heeft een enorme egotrip, krijgen we dat weer
Jij met je polygamie!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De rest mag ook meedoen van ons hoor
Ah, je hebt je eerste officiële groupie bedoel je...quote:
Ik ben denk ik wel een geschikte kandidaat voor de onderwereld.quote:
We zoeken nog een schipper voor 't bootje over de Styx!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel een geschikte kandidaat voor de onderwereld.
Ik zal alvast een kapitein Iglo baard laten staan en een jas met dubbele knopen aantrekken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:00 schreef AirwiN het volgende:
We zoeken nog een schipper voor 't bootje over de Styx!
Dat niet, ik heb wel een muntje onder m'n tong!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik zal alvast een kapitein Iglo baard laten staan en een jas met dubbele knopen aantrekken.
(heb je je kaartje inmiddels al gevonden?)
Niet te verwarren met die zelfmoordpil die je in je rechterzak had...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef AirwiN het volgende:
Dat niet, ik heb wel een muntje onder m'n tong!![]()
Ik heb twist dr tepels wel is in mijn mondquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat niet, ik heb wel een muntje onder m'n tong!![]()
Je omzeilt er in ieder geval geen alcoholcontrole mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
Maar om nou een muntje onder mijn tong te doen![]()
Zullen we dan nu maar wereldkundig maken dat ik (1 van je) godtin(nen) ben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb twist dr tepels wel is in mijn mond
Maar om nou een muntje onder mijn tong te doen![]()
Ik denk dat het geen zin meer heeft om het te verzwijgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zullen we dan nu maar wereldkundig maken dat ik (1 van je) godtin(nen) ben?![]()
Wat je vervolgens hebt leeggekiept over de server?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga even overpeinzen wat te doen!
Met een kopje koffie.
Jij weet nu wat er echt aan de hand is, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
Daarom had je heel fok maar uitgezet?
Bedden zijn lief!quote:
Die van mij nog niet helemaal, aangezien ie nog niet in elkaar zitquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bedden zijn lief!
Tenminste de meeste toch.![]()
als ze niet uit elkaar vallen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bedden zijn lief!
Tenminste de meeste toch.![]()
Ik hoop het hier nooit mee te maken in ieder geval...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als ze niet uit elkaar vallen.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef melismay het volgende:
Die van mij nog niet helemaal, aangezien ie nog niet in elkaar zit![]()
Gewoon het bed niet in elkaar zetten en alleen de matras met lattenbodem gebruiken. Doe ik ook en ik kan het van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als ze niet uit elkaar vallen.
Een nieuw bed begrijp ik? Dat wordt knutselen dan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Die van mij nog niet helemaal, aangezien ie nog niet in elkaar zit
Een voortvloeisel uit je Spartaanse opvoeding?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gewoon het bed niet in elkaar zetten en alleen de matras met lattenbodem gebruiken. Doe ik ook en ik kan het van harte aanbevelen.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ??
Frezer snapt het!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een nieuw bed begrijp ik? Dat wordt knutselen dan!
Nee uit het feit dat ik na mijn laatste verhuizing een aantal schroeven kwijtgeraakt ben en het bed daardoor niet meer in elkaar kan zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een voortvloeisel uit je Spartaanse opvoeding?![]()
Weet ik hetquote:
En ik dacht dat jullie liefde voor eeuwig was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb het zojuist uitgemaakt met Melis, ik ga nu helemaal voor Godt!
"Florieus"?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet ik het![]()
![]()
Voor hezeltfde geld ben je er op florieuze wijze er doorheen gezakt![]()
![]()
Ik ook, maar ze was me toch iets te eigenwijs.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik dacht dat jullie liefde voor eeuwig was.![]()
Nee !!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb het zojuist uitgemaakt met Melis, ik ga nu helemaal voor Godt!![]()
Ik dacht dat jullie band zo diep was dat je dat wel van haar zou kunnen verdragen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze was me toch iets te eigenwijs.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb er nog wel een paar voor je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik een kloon nemen, anders kan ik niet meer op fok posten zonder in de gaten gehouden te worden
Had ook nog gekund jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet ik het![]()
![]()
Voor hezeltfde geld ben je er op florieuze wijze er doorheen gezakt![]()
![]()
N'avondquote:
Nee ik moet een kloon nemen want ik heb het uitgemaakt en nu ga jij mij stalken. Toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik een kloon nemen, anders kan ik niet meer op fok posten zonder in de gaten gehouden te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |