Zo maar eens ff een topic over ex'en
![]()
. Die hadden we nog niet.
Nee just kidding.
Vraag me af of er hier ook mensen zijn met ex'en die zich opeens vrij raar gingen gedragen nadat de relatie uit was. En dan heb ik het over agressief lomp gedrag, slijmgedrag, of compleet een andere levensstijl aanmeten gedrag. En ja wat voor jou en je eventuele nieuwe vriend(in) irritant gedrag is.
Ikzelf heb 2 nasty ervaringen achter de rug op dat gebied. 3 jaar geleden ging het uit met me toenmalige vriendin (4 jaar ondertussen btw). Ze zei dat ik vreemd ging omdat ik met een oude chatvriendin (uit Australie) nog regelmatig mailde. Naja zie niet in hoe ik dan vreemd kon gaan, ze mocht de mail gewoon lezen maar ja als je moeilijk Engels kan... iig ze dumpte me min of meer zeg maar, en de volgende ochtend stond ze om 06:30 bij ons al in de tuin (toch wel ff 12 km gefietst). Toen ging het 5 dagen goed en daarna was het weer hobbeles. Weet niet precies meer hoe en wat maar okay was wel gekrenkt in het één en ander. Toen was dat dus uit, en kreeg ik al waarschuwigen van haar, dat dr nieuwe vriend nog wel eens zou komen. Naja ik deed het af als bullshit ben de bangste niet dus jah.
Paar weken later gingen me neef en ik naar Ajax toe met zijn auto. Dus ik loop het huis uit bij ons en zaten er 2 figuren tegenover ons op een hekje. Schonk er weinig tot geen aandacht aan, maar dacht van het zal wel. Stond opeens er 1 naast me en die vroeg of ik CaMpLo was (echte naam dus). Ik zei jah en hetzelfde moment kreeg ik een knal voor me bek. Lag meteen plat, en me neef heeft er toen ff op los gemept bij hem, maar toch. Snap niet wat de beweegreden is van iemand die me eerst terug wil en 5 dagen later al de beslissing maakt dat ik op me bek geslagen moet worden
![]()
. Ben later nog wel eens verhaal gaan halen bij die gast maar jah zo'n semi skinhead valt niet echt mee te praten.
Me laatste ex begon meteen nadat het uit was te bellen, msn'en etc. Bellen liet ik gaan dus dat hield snel op, maar op MSN kwam ze nooit en toen opeens wel. Heel raar ze ging precies alles doen zeg maar wat ze eerst nooit deed. En heel lekker irritant doen natuurlijk. Ze nodigde ook mij uit 6 maanden later op dr verjaardag en eventueel 'aanhangsel' mocht ook meekomen. Beetje raar vond ik dat want ik had a)geen behoefte nog op enige manier contact ermee te hebben en b) lijkt het me vreemd dat ze mij en me vriendin daar dan wil zien? Enfin, moet ze allemaal zelf weten dat is gelukkig allemaal over.
[edit]
ook had ik duidelijk gezegd dat ze niet op me verjaardag hoefde te komen, en toch kwam ze
![]()
. Beetje heel vreemd want ze verneukte hem zo voor mij, wou allerlei aandacht, ging zomaar naar boven bij ons, wou met me spreken etc, een soort ultieme lijmpoging denk ik is dat geweest maar bon. [/edit] *was nog ff vermelden waard
Bij me vriendin was dat ook een beetje zo, het ging uit met haar vriend toen, en iets erna wist ie opeens niet hoevaak hij de telefoon moest vinden, hoeveel tijd ie had etc. Beetje raar dat mensen zich dat altijd pas realiseren als het te laat is en het dan mijns inziens zo proberen op te lossen.
Meer mensen met rare ex verhalen? Dus de tijd nadat het uit was, niet hoe het in een relatie was.
Ben benieuwd.
[ Bericht 6% gewijzigd door Camplo op 02-01-2006 23:41:47 ]