abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33643781
Zo maar eens ff een topic over ex'en . Die hadden we nog niet.
Nee just kidding.

Vraag me af of er hier ook mensen zijn met ex'en die zich opeens vrij raar gingen gedragen nadat de relatie uit was. En dan heb ik het over agressief lomp gedrag, slijmgedrag, of compleet een andere levensstijl aanmeten gedrag. En ja wat voor jou en je eventuele nieuwe vriend(in) irritant gedrag is.

Ikzelf heb 2 nasty ervaringen achter de rug op dat gebied. 3 jaar geleden ging het uit met me toenmalige vriendin (4 jaar ondertussen btw). Ze zei dat ik vreemd ging omdat ik met een oude chatvriendin (uit Australie) nog regelmatig mailde. Naja zie niet in hoe ik dan vreemd kon gaan, ze mocht de mail gewoon lezen maar ja als je moeilijk Engels kan... iig ze dumpte me min of meer zeg maar, en de volgende ochtend stond ze om 06:30 bij ons al in de tuin (toch wel ff 12 km gefietst). Toen ging het 5 dagen goed en daarna was het weer hobbeles. Weet niet precies meer hoe en wat maar okay was wel gekrenkt in het één en ander. Toen was dat dus uit, en kreeg ik al waarschuwigen van haar, dat dr nieuwe vriend nog wel eens zou komen. Naja ik deed het af als bullshit ben de bangste niet dus jah.

Paar weken later gingen me neef en ik naar Ajax toe met zijn auto. Dus ik loop het huis uit bij ons en zaten er 2 figuren tegenover ons op een hekje. Schonk er weinig tot geen aandacht aan, maar dacht van het zal wel. Stond opeens er 1 naast me en die vroeg of ik CaMpLo was (echte naam dus). Ik zei jah en hetzelfde moment kreeg ik een knal voor me bek. Lag meteen plat, en me neef heeft er toen ff op los gemept bij hem, maar toch. Snap niet wat de beweegreden is van iemand die me eerst terug wil en 5 dagen later al de beslissing maakt dat ik op me bek geslagen moet worden . Ben later nog wel eens verhaal gaan halen bij die gast maar jah zo'n semi skinhead valt niet echt mee te praten.

Me laatste ex begon meteen nadat het uit was te bellen, msn'en etc. Bellen liet ik gaan dus dat hield snel op, maar op MSN kwam ze nooit en toen opeens wel. Heel raar ze ging precies alles doen zeg maar wat ze eerst nooit deed. En heel lekker irritant doen natuurlijk. Ze nodigde ook mij uit 6 maanden later op dr verjaardag en eventueel 'aanhangsel' mocht ook meekomen. Beetje raar vond ik dat want ik had a)geen behoefte nog op enige manier contact ermee te hebben en b) lijkt het me vreemd dat ze mij en me vriendin daar dan wil zien? Enfin, moet ze allemaal zelf weten dat is gelukkig allemaal over.
[edit]
ook had ik duidelijk gezegd dat ze niet op me verjaardag hoefde te komen, en toch kwam ze . Beetje heel vreemd want ze verneukte hem zo voor mij, wou allerlei aandacht, ging zomaar naar boven bij ons, wou met me spreken etc, een soort ultieme lijmpoging denk ik is dat geweest maar bon. [/edit] *was nog ff vermelden waard

Bij me vriendin was dat ook een beetje zo, het ging uit met haar vriend toen, en iets erna wist ie opeens niet hoevaak hij de telefoon moest vinden, hoeveel tijd ie had etc. Beetje raar dat mensen zich dat altijd pas realiseren als het te laat is en het dan mijns inziens zo proberen op te lossen.

Meer mensen met rare ex verhalen? Dus de tijd nadat het uit was, niet hoe het in een relatie was.
Ben benieuwd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Camplo op 02-01-2006 23:41:47 ]
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 januari 2006 @ 23:44:12 #2
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33644124
M'n ex was vrij irritant toen ik 't net uitgemaakt had!Eerst had ze allerlei roddels verspreid over m'n huidige vriendin.Ze deed ook altijd héél erg overdreven als ze ons tegenkwam;dan ging ze met me praten en deed dan vrij plakkerig.Ook het constant bellen/sms'en was irritant!
Kan natuurlijk ook te maken hebben dat ik met een van haar beste vriendinnen verkering kreeg.....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33644195
Mijne sprong zo voor een trein
Unspoken words were understood
pi_33644201
Ook al dat constant bellen/sms'en zie ik. Dat is zo tering irritant jah. Bah.
JOHNNY HEITINGA
pi_33644226
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef GF het volgende:
Mijne sprong zo voor een trein
Zal ik maar ff niet serieus nemen. Daarvoor is je antwoord iets te kort.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 januari 2006 @ 23:47:30 #6
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_33644253
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef Dannie_Dorka het volgende:
M'n ex was vrij irritant toen ik 't net uitgemaakt had!Eerst had ze allerlei roddels verspreid over m'n huidige vriendin.Ze deed ook altijd héél erg overdreven als ze ons tegenkwam;dan ging ze met me praten en deed dan vrij plakkerig.Ook het constant bellen/sms'en was irritant!
Kan natuurlijk ook te maken hebben dat ik met een van haar beste vriendinnen verkering kreeg.....
Zou je denken joh.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_33644269
Ja zeker..mijn laatste ex die had toen ik met hem omging haast nooit tijd werkte over etc.
Maar toen ik het uitmaakte..kon die me in eens wel vaak bellen..wilde vrij nemen vakantie boeken in de buurt daar waar ik was en zelfde tijd
ooh en in eens kwam die aan huis..kon niet uit de weg had een scheurtje in mijn been en gekneusde ribben ..kwam die slijmen en ja me ouders..lieten hem binnen..omdat hij zei dat ie wat spullen kwam brengen

zei ik hem dat ik een lieve vriend had toen flipte hij hem helemaal..
belde me in de nacht..sms'te me gek,word je ook niet vrolijker van
tsja als hij toen ik nog met hem omging er zoveel engergie in had gestopt..

kheb nu wel een heel ander vriendje
Salsa Española
  maandag 2 januari 2006 @ 23:48:18 #8
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33644276
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef Camplo het volgende:
Ook al dat constant bellen/sms'en zie ik. Dat is zo tering irritant jah. Bah.
Was zo erg,dat ik 'n nieuwe tel.nr. heb genomen.....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33644432
ook een keer meegemaakt enkele jaren geleden. ik ben de details vergeten gelukkig, maar de ommezwaai die zij maakte was ook wel erg apart te noemen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33644587
Leukste is als je het in de relatie erover hebt, treedt er nooit verbetering op. Is het uit dan opeens is niks teveel gevraagd. Raar...
JOHNNY HEITINGA
pi_33644712
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef Camplo het volgende:
Leukste is als je het in de relatie erover hebt, treedt er nooit verbetering op. Is het uit dan opeens is niks teveel gevraagd. Raar...
ja zeg dat..maar ja te laat dus..jammer voor ze..ze verdienen niet beter
Salsa Española
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:00:18 #12
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33644717
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Zou je denken joh.
Ken ik echt niks aan doen,ik deed 't heus niet om haar te sarren.Ik heb overigens nou al zo'n 3,5 jaar verkering met dat meisje,dus ik heb er nooit spijt van gehad.....
Mijn DVD's | RetroJunk
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:01:14 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33644746
Toen ik onverwachts permanent geblockt werd voelde dat wel een beetje als een rare sprong van haar kant
Vampire Romance O+
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:07:45 #14
80292 Famke72
La vie est belle!
pi_33644962
Ach....mijn ex moest voor zijn werk naar Brazilië. Vier weken. Okee, geen probleem, gebeurde vaker, alleen dan naar China. Tja, noem het maar vrouwelijke intuïtie, ik voelde gewoon tijdens zijn afwezigheid dat het fout zat. Toen hij na vijf (!) weken weer op Schiphol landde en mij niet meer in de ogen durfde aan te kijken, wist ik genoeg

En daarna? Soap van de bovenste plank! Het ergste was nog dat hij besloot te emigreren naar Brazilië, om daar samen te wonen met zijn verloofde

Saillant detail: we hebben twee kinderen samen en die liet hij in de steek. Ik heb nog een brief van hem met daarin de woorden "Ik weet zeker dat jullie zonder papa heel gelukkig worden". Dit was trouwens anno 2002.

Rare sprongen van exen? Bewaar me zeg, heb volgens mij de hoofdprijs gewonnen daarmee. En neeeeee, NIEMAND had dit voorzien. Nuchtere blonde Fries, die in België al klaagde dat hij de pindakaas en hagelslag al miste....en dan wonen in Brazilië.

Eind 2003 met hangende pootjes teruggekeerd naar NL en sinds een half jaar weer op regelmatige basis contact met zijn kinderen....thank God!

Ach ja, life is a bitch sometimes!
pi_33645026
Nou ik had ook zoiets vreemds. T was al een tijdje uit en toen kreeg hij een nieuwe vriendin. Ff raar voor mij natuurlijk maar na een paar dagen vond ik het niet erg meer en kon er gewoon met hem over praten (ja we hadden nog steeds contact)

Ben ik ziek, buikgriep en spreek hem op msn en zeg dat ik een knuffel nodig heb van iemand omdat ik zo ziek ben. Zegt ie... ja jammer joh krijg je niet van mij.. dus ik zeg ja uh ok beetje vage reactie, ik zei expres ook > van iemand. Nee zegt ie je wilt toch mij, ik ben toch de lekkerste en de leukste.
Dus mijn reactie daarop is: uhm doe niet zo arrogant. En zijn reactie daarop was dat hij mij blokkeerde.

Bel m de volgende dag op en vraag waarom ie nou zo raar deed. ''Ja ik kan je beter niet meer spreken want ik wil niet weten wat je allemaal uitspookt veel te moeilijk voor mij om te horen"

Meneer heeft zelf een nieuwe vriendin, ik kan gewoon met hem praten over haar, ik voer helemaal geen rare dingen (en wat als k t wel deed ) en hij wil geen contact.

Nou dan niet
pi_33645340
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef Famke72 het volgende:
Ach....mijn ex moest voor zijn werk naar Brazilië. Vier weken. Okee, geen probleem, gebeurde vaker, alleen dan naar China. Tja, noem het maar vrouwelijke intuïtie, ik voelde gewoon tijdens zijn afwezigheid dat het fout zat. Toen hij na vijf (!) weken weer op Schiphol landde en mij niet meer in de ogen durfde aan te kijken, wist ik genoeg

En daarna? Soap van de bovenste plank! Het ergste was nog dat hij besloot te emigreren naar Brazilië, om daar samen te wonen met zijn verloofde

Saillant detail: we hebben twee kinderen samen en die liet hij in de steek. Ik heb nog een brief van hem met daarin de woorden "Ik weet zeker dat jullie zonder papa heel gelukkig worden". Dit was trouwens anno 2002.

Rare sprongen van exen? Bewaar me zeg, heb volgens mij de hoofdprijs gewonnen daarmee. En neeeeee, NIEMAND had dit voorzien. Nuchtere blonde Fries, die in België al klaagde dat hij de pindakaas en hagelslag al miste....en dan wonen in Brazilië.

Eind 2003 met hangende pootjes teruggekeerd naar NL en sinds een half jaar weer op regelmatige basis contact met zijn kinderen....thank God!

Ach ja, life is a bitch sometimes!
mhh klinkt inderdaad niet echt leuk nee..

exen zijn raar soms, maja je leert er mee leven
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:38:37 #17
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_33646026
2 en een half jaar voordat het uitging is mijn ex gestopt met roken.

2 en een half jaar tegen mij aanzeiken dat roken vies is, dat de muren verkleuren en zeiken terwijl ik nota bene mijn spullen uit haar huis haal dat er niet gerookt mag worden.

1 week later rookt ze weer als een ketter.

als ik haar op gedrag aanspreek kijkt ze mij aan met zo'n blik van : nou en ?

ook nog beledigd zijn als ik haar hypocriet noem.

als iemand het snapt mag ie het zeggen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:48:28 #18
80292 Famke72
La vie est belle!
pi_33646337
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:38 schreef Uiteraard het volgende:
2 en een half jaar voordat het uitging is mijn ex gestopt met roken.

2 en een half jaar tegen mij aanzeiken dat roken vies is, dat de muren verkleuren en zeiken terwijl ik nota bene mijn spullen uit haar huis haal dat er niet gerookt mag worden.

1 week later rookt ze weer als een ketter.

als ik haar op gedrag aanspreek kijkt ze mij aan met zo'n blik van : nou en ?

ook nog beledigd zijn als ik haar hypocriet noem.

als iemand het snapt mag ie het zeggen
Euh...nee, snap ik niet. Zoiets heeft mijn ex nu ook. Jarenlang tegen mij gezeurd over mijn roken en verdorie, zegt mijn dochter afgelopen weekend dat papa weer rookt en nog in huis ook!

Snap er ook geen bal van. Maar ik snap zoveel niet. Gewoon lekker doorgaan met je eigen leven. 't Zal allemaal wel.

Soms blijf je wel lachen hè....
pi_33646555
heb ik niet echt te klagen...want ja..ben nog maar 18 dus niet getrouwd en zeker geen kinderen

Dus ex=ex en zie hem nu niet meer(hoop ik) maar heb je samen kinderen word je er inderdaad mee geconfronteerd met je ex
Salsa Española
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:02:48 #20
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_33646814
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:48 schreef Famke72 het volgende:

[..]

Euh...nee, snap ik niet. Zoiets heeft mijn ex nu ook. Jarenlang tegen mij gezeurd over mijn roken en verdorie, zegt mijn dochter afgelopen weekend dat papa weer rookt en nog in huis ook!

Snap er ook geen bal van. Maar ik snap zoveel niet. Gewoon lekker doorgaan met je eigen leven. 't Zal allemaal wel.

Soms blijf je wel lachen hè....
inderdaad het is komisch.

maar ook wel een beetje triest van die exen
pi_33646999
Mijn ex flipte helemaal door toen ik 't uitmaakte.Ze vertelde me dat ik nooit meer zo'n mooie meid zou krijgen en dat ik met hangende pootjes terug zou komen.Ik kan je vertellen dat ze met beide opmerkingen totaal verkeerd zat....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:26:08 #22
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_33647469
Morgen... overmorgen, heb ik hier vast iets intressants te melden...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:28:46 #23
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_33647556
het is al morgen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:29:49 #24
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_33647588
Oei...misschien straks dan al wel....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:33:49 #25
90641 Uiteraard