abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33736404
TypiSCHe SCH reactie
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:52:15 #242
3542 Gia
User under construction
pi_33736410
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is toch wel een hele rare gedachtengang. Veel mensen steunen ook de Klu Klux Klan, is dat dan ook prima?

HA zegt het voor een heel specifieke doelgroep op te nemen. Zolang die doelgroep zegt zich niet door haar gesteund te voelen, vind ik dat ze op de verkeerde weg is.
De KKK is een criminele bende. HA is niet crimineel. Is dus geen goede vergelijking.

Het feit dat ze veel steun krijgt, is voor haar een reden om zeker door te gaan. Heel veel mensen geloven namelijk dat het haar op den duur wel lukt haar doelgroep te bereiken. Zo'n prijs is zeker geen reden om het maar op te geven. Zelfs niet als die prijs (nog) niet van haar doelgroep komt.

Je doel bereiken duurt soms langer dan verwacht. Als het niet meteen lukt, moet je zeker volhouden en vooral doorgaan.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:53:45 #243
8369 speknek
Another day another slay
pi_33736447
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
Dit meen je toch hopelijk niet serieus? Jij denkt echt dat die vrouewn geen kennis mogen nemen van de media?
Is dat zo gek? Gemiddelde tweede generatie Marokkaan zit op SGP niveau.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33736449
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef _The_General_ het volgende:
TypiSCHe SCH reactie
Waar slaat dat nou op.

Het is toch absurd wat je schrijft. Of was het echt serieus bedoeld?
pi_33736468
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Is dat zo gek? Gemiddelde tweede generatie Marokkaan zit op SGP niveau.
Ik merk nu pas hoe weinig jullie werkelijk van de situatie afweten. Dan snap ik jullie reacties wel.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:55:21 #246
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33736495
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit meen je toch hopelijk niet serieus? Jij denkt echt dat die vrouewn geen kennis mogen nemen van de media?
Kijken die mensen dan naar de Nederlandse t.v programma 's ? Die hebben toch meestal zenders uit het moederland opstaan ?
Maar ik vind het overgens wel te ver gaan om te stellen dat al die vrouwen nooit iets horen of zien van wat er hier in de media bekend wordt gemaakt. Met name de jongeren weten dat in het algemeen heus wel.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:55:36 #247
8369 speknek
Another day another slay
pi_33736503
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef SCH het volgende:
Ik merk nu pas hoe weinig jullie werkelijk van de situatie afweten. Dan snap ik jullie reacties wel.
Hehe. Eindelijk kom je erachter dat de rest van de wereld niets van de situatie afweet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33736514
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou op.

Het is toch absurd wat je schrijft. Of was het echt serieus bedoeld?
Het is absurd als jij denkt dat de vrouw van een radicale moslim het westerse nieuws vrij mag volgen.
pi_33736529
Zelfde manier hoe Pim grootste Nederlander aller tijden is geworden ...
Before all else, be armed.
pi_33736551
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef Gia het volgende:

[..]

De KKK is een criminele bende. HA is niet crimineel. Is dus geen goede vergelijking.
Jij zegt dat steun de actie rechtvaardigt en ik laat je zien dat dat een drogredenering is.

Het feit dat ze veel steun krijgt, is voor haar een reden om zeker door te gaan. Heel veel mensen geloven namelijk dat het haar op den duur wel lukt haar doelgroep te bereiken. Zo'n prijs is zeker geen reden om het maar op te geven. Zelfs niet als die prijs (nog) niet van haar doelgroep komt.[/quote]
De doelgroep is wel degelijk op de actie van haar bestaan en handelen maar steunt haar eenvoudigweg niet. De steun komt voornamelijk van witte niet-islamitische mensen die een hele andere agenda hebben.
quote:
Je doel bereiken duurt soms langer dan verwacht. Als het niet meteen lukt, moet je zeker volhouden en vooral doorgaan.
Onzin Gia. Ze neemt het helemaal niet voor de vrouwen op waar ze het voor zegt op te nemen, die willen dat ze stopt. Is het niet wat raar om dan door te gaan? Of doet ze het vooral voor zichzelf en voor jou?
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:57:17 #251
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_33736557
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Onzin, Hirsi ali had misschien dat creative id bedacht, maar theo wilde het maar al te graag uitvoeren. Fortuyn is toch ook niet dood omdat van Gogh hem soms wel eens hielp met een scherpe speech.
Ik vond die film nogal saai en helemaal niet zo schokkend, meer nog, hij was zelfs slaapverwekkend Nou als dat al te ver gaat voor sommige (extreem) linkse of extreem-islamitische figuren, wauw, wat kan je dan nog wel zeggen hier in dit land???
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_33736569
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:56 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het is absurd als jij denkt dat de vrouw van een radicale moslim het westerse nieuws vrij mag volgen.
Man, wat een verwrongen beeld heb jij. Als dat klopt, waar komt dan de weerstand tegen AHA vandaan uit moslimkring?
pi_33736598
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ik vond die film nogal saai en helemaal niet zo schokkend, meer nog, hij was zelfs slaapverwekkend Nou als dat al te ver gaat voor sommige (extreem) linkse of extreem-islamitische figuren, wauw, wat kan je dan nog wel zeggen hier in dit land???
Ik vond hem ook niet schokkend. Maar ik ben dan ook geen Moslim. Ik kan wel begrijpen waarom Moslims hem wel schokkend vinden. Maar inlevingsvermogen schijnt tegenwoordig zeldzaam te zijn...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_33736607
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Hehe. Eindelijk kom je erachter dat de rest van de wereld niets van de situatie afweet.
Doe niet zo flauw.

Het is toch echt absurd om te stellen dat moslims niet zouden weten wat Ayaan Hirsi Ali aan het doen is?

Hoezo debiliseren?
pi_33736638
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:56 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

De vrouwtjes in de kring van Mo B. weten en wisten anders maar dondersgoed wat er allemaal aan de hand is (was). Ik denk zelfs dat die beter ingelicht zijn over bv. AHA dan jij en ik bij elkaar.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_33736653
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kijken die mensen dan naar de Nederlandse t.v programma 's ? Die hebben toch meestal zenders uit het moederland opstaan ?
Maar ik vind het overgens wel te ver gaan om te stellen dat al die vrouwen nooit iets horen of zien van wat er hier in de media bekend wordt gemaakt. Met name de jongeren weten dat in het algemeen heus wel.
Tuurlijk weten moslims heel goed waar Ayaan Hirsi Ali voor staat. The General gebruikt dit puur als tactiekje. Volstrekt absurd en ook nogal beledigend.
pi_33736814
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk weten moslims heel goed waar Ayaan Hirsi Ali voor staat. The General gebruikt dit puur als tactiekje. Volstrekt absurd en ook nogal beledigend.
Tuurlijk SCH Alle vrouwen van radicale Moslims weten wie Ayaan Hirsi Ali is. Maar je maakt me niet wijs dat ze objectief nieuws krijgen of mogen volgen over deze dame. Ze krijgen alleen maar het AHA is de vijand verhaaltje te horen.
pi_33736995
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ik heb die film helaas nog nooit gezien, wel fragmenten, maar volgens mij waren het wel 'lekkere wijven' die moslimmeisjes onder die doeken, wat ik er zo ver kon zien.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:11:57 #259
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_33737005
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vond hem ook niet schokkend. Maar ik ben dan ook geen Moslim. Ik kan wel begrijpen waarom Moslims hem wel schokkend vinden. Maar inlevingsvermogen schijnt tegenwoordig zeldzaam te zijn...
Nah, dat kan ik dus niet begrijpen, wat was er precies voor hun schokkend aan? En dan nog, al zou het zo zijn... mag het daarom niet? Dan is in feite iedere vorm van kritiek in meer of mindere mate schokkend voor een tegenpartij die deze kritiek afkeurt. Ergo, zo verandert er nooit wat.... Zo kun je elke afwijkende mening in de kiem smoren.

Wir sind es uneins, abschießen!!!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_33737433
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:11 schreef Demophon het volgende:

[..]

Nah, dat kan ik dus niet begrijpen, wat was er precies voor hun schokkend aan? En dan nog, al zou het zo zijn... mag het daarom niet? Dan is in feite iedere vorm van kritiek in meer of mindere mate schokkend voor een tegenpartij die deze kritiek afkeurt. Ergo, zo verandert er nooit wat.... Zo kun je elke afwijkende mening in de kiem smoren.

Wir sind es uneins, abschießen!!!
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat dus...

Verder kan ik ook niet echt veel waardering hebben voor mensen die AHA bedreigen. Wel vind ik het niet meer dan logisch dat Moslims haar uitkotsen en niet meer de dialoog met haar aanwillen gaan. Dat doe je namelijk niet met iemand die je weigert te begrijpen en continue bezig is met je onderuit te schoppen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')