De KKK is een criminele bende. HA is niet crimineel. Is dus geen goede vergelijking.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is toch wel een hele rare gedachtengang. Veel mensen steunen ook de Klu Klux Klan, is dat dan ook prima?
HA zegt het voor een heel specifieke doelgroep op te nemen. Zolang die doelgroep zegt zich niet door haar gesteund te voelen, vind ik dat ze op de verkeerde weg is.
Is dat zo gek? Gemiddelde tweede generatie Marokkaan zit op SGP niveau.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:Dit meen je toch hopelijk niet serieus? Jij denkt echt dat die vrouewn geen kennis mogen nemen van de media?
![]()
Ik merk nu pas hoe weinig jullie werkelijk van de situatie afweten. Dan snap ik jullie reacties wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Gemiddelde tweede generatie Marokkaan zit op SGP niveau.
Kijken die mensen dan naar de Nederlandse t.v programma 's ? Die hebben toch meestal zenders uit het moederland opstaan ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]Dit meen je toch hopelijk niet serieus? Jij denkt echt dat die vrouewn geen kennis mogen nemen van de media?
![]()
Hehe. Eindelijk kom je erachter dat de rest van de wereld niets van de situatie afweet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef SCH het volgende:
Ik merk nu pas hoe weinig jullie werkelijk van de situatie afweten. Dan snap ik jullie reacties wel.
Het is absurd als jij denkt dat de vrouw van een radicale moslim het westerse nieuws vrij mag volgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]Waar slaat dat nou op.
Het is toch absurd wat je schrijft. Of was het echt serieus bedoeld?
Jij zegt dat steun de actie rechtvaardigt en ik laat je zien dat dat een drogredenering is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
De KKK is een criminele bende. HA is niet crimineel. Is dus geen goede vergelijking.
Onzin Gia. Ze neemt het helemaal niet voor de vrouwen op waar ze het voor zegt op te nemen, die willen dat ze stopt. Is het niet wat raar om dan door te gaan? Of doet ze het vooral voor zichzelf en voor jou?quote:Je doel bereiken duurt soms langer dan verwacht. Als het niet meteen lukt, moet je zeker volhouden en vooral doorgaan.
Ik vond die film nogal saai en helemaal niet zo schokkend, meer nog, hij was zelfs slaapverwekkendquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Onzin, Hirsi ali had misschien dat creative id bedacht, maar theo wilde het maar al te graag uitvoeren. Fortuyn is toch ook niet dood omdat van Gogh hem soms wel eens hielp met een scherpe speech.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is absurd als jij denkt dat de vrouw van een radicale moslim het westerse nieuws vrij mag volgen.
Ik vond hem ook niet schokkend. Maar ik ben dan ook geen Moslim. Ik kan wel begrijpen waarom Moslims hem wel schokkend vinden. Maar inlevingsvermogen schijnt tegenwoordig zeldzaam te zijn...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ik vond die film nogal saai en helemaal niet zo schokkend, meer nog, hij was zelfs slaapverwekkendNou als dat al te ver gaat voor sommige (extreem) linkse of extreem-islamitische figuren, wauw, wat kan je dan nog wel zeggen hier in dit land???
Doe niet zo flauw.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Hehe. Eindelijk kom je erachter dat de rest van de wereld niets van de situatie afweet.
De vrouwtjes in de kring van Mo B. weten en wisten anders maar dondersgoed wat er allemaal aan de hand is (was). Ik denk zelfs dat die beter ingelicht zijn over bv. AHA dan jij en ik bij elkaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is absurd als jij denkt dat de vrouw van een radicale moslim het westerse nieuws vrij mag volgen.
Tuurlijk weten moslims heel goed waar Ayaan Hirsi Ali voor staat. The General gebruikt dit puur als tactiekje. Volstrekt absurd en ook nogal beledigend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kijken die mensen dan naar de Nederlandse t.v programma 's ? Die hebben toch meestal zenders uit het moederland opstaan ?
Maar ik vind het overgens wel te ver gaan om te stellen dat al die vrouwen nooit iets horen of zien van wat er hier in de media bekend wordt gemaakt. Met name de jongeren weten dat in het algemeen heus wel.
Tuurlijk SCHquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk weten moslims heel goed waar Ayaan Hirsi Ali voor staat. The General gebruikt dit puur als tactiekje. Volstrekt absurd en ook nogal beledigend.
Ik heb die film helaas nog nooit gezien, wel fragmenten, maar volgens mij waren het wel 'lekkere wijven' die moslimmeisjes onder die doeken, wat ik er zo ver kon zien.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ik vond die film nogal saai en helemaal niet zo schokkend, meer nog, hij was zelfs slaapverwekkendNou als dat al te ver gaat voor sommige (extreem) linkse of extreem-islamitische figuren, wauw, wat kan je dan nog wel zeggen hier in dit land???
Nah, dat kan ik dus niet begrijpen, wat was er precies voor hun schokkend aan? En dan nog, al zou het zo zijn... mag het daarom niet? Dan is in feite iedere vorm van kritiek in meer of mindere mate schokkend voor een tegenpartij die deze kritiek afkeurt. Ergo, zo verandert er nooit wat....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet schokkend. Maar ik ben dan ook geen Moslim. Ik kan wel begrijpen waarom Moslims hem wel schokkend vinden. Maar inlevingsvermogen schijnt tegenwoordig zeldzaam te zijn...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:11 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nah, dat kan ik dus niet begrijpen, wat was er precies voor hun schokkend aan? En dan nog, al zou het zo zijn... mag het daarom niet? Dan is in feite iedere vorm van kritiek in meer of mindere mate schokkend voor een tegenpartij die deze kritiek afkeurt. Ergo, zo verandert er nooit wat....Zo kun je elke afwijkende mening in de kiem smoren.
Wir sind es uneins, abschießen!!!
Dat dus...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet schokkend. Maar ik ben dan ook geen Moslim. Ik kan wel begrijpen waarom Moslims hem wel schokkend vinden. Maar inlevingsvermogen schijnt tegenwoordig zeldzaam te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |