Het ligt eraan hoe je bekijkt. Natuurlijk bestaat er geen overkoepelende stelsel van normen en waarden door heel Europa. Alleen hetgeen waar Hirsi Ali voor staat, vrijheid en gelijkwaardigheid (verpakt in een humanistisch jasje) kun je bij uitstek het moderne Europese ideaal noemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als zij iemand eren doen ze dat met politieke bedoelingen. Zeggen dat Hirsi Ali de moderne Europese normen en waarden vertegenwoordigt is volslagen kul. Dat zij hun normen en waarden vertegenwoordigt is een ander verhaal.
Feit blijft dat Hirsi Ali hem heeft aangestuurd met alle kwade gevolgen van dien en waar zij reeds van op de hoogte was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:31 schreef JohnDope het volgende:
Theo wist drommels goed waar hij meebezig was en wat de gevolgen van zijn kruistocht zouden zijn.
Jammer dat je niet met tegenargumenten chargeert en meteen loopt te tieren en te schelden als een dolle beest.quote:
Geloof het of niet, maar de Marokkaanse intellectueel Al Eddaouadi ontmaskerde Hirsi Ali wel goed tijdens Rondom Tien, toen zij zich wederom voordeed als een vertegenwoordiger van de Islam. Gelukkig was daar Ali Eddaouadi waardoor ze door de mand viel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:58 schreef deedeetee het volgende:
Alsof die vader zo stom zou zijn om wat anders te zeggen, die man geeft echt niet dat hij iets verkeerds gedaan heeft hoor.![]()
En ontmaskerd als niet moslimHahaha het is toch onderhand wel bekend dat iedereen die iets doet of zegt dat de rest van het clubje niet goed uitkomt opeens tot * niet-moslim * wordt verklaard.
Ze is in die religie geboren en opgroeit dat is voor elk weldenkend mens voldoende om aan te nemen dat ze er meer vanaf weet dan iemand die het beter getroffen heeft en die handicap niet al bij de geboorte heeft mee gekregen.![]()
Onzin, Hirsi ali had misschien dat creative id bedacht, maar theo wilde het maar al te graag uitvoeren. Fortuyn is toch ook niet dood omdat van Gogh hem soms wel eens hielp met een scherpe speech.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Feit blijft dat Hirsi Ali hem heeft aangestuurd met alle kwade gevolgen van dien en waar zij reeds van op de hoogte was.
Nu weet ik wie je bent, je bent Bassie of Adriaan, drommels.![]()
²
Die is dan ook niet door een Moslim vermoord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Onzin, Hirsi ali had misschien dat creative id bedacht, maar theo wilde het maar al te graag uitvoeren. Fortuyn is toch ook niet dood omdat van Gogh hem soms wel eens hielp met een scherpe speech.
Mooie zin, maar die zal ze niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
Een prijs voor Hirsi Ali zou pas betekenis hebben als hij wordt gegeven door de vrouwen voor wie ze zegt op te komen.
Want.......dat is altijd zo met prijzen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
Een prijs voor Hirsi Ali zou pas betekenis hebben als hij wordt gegeven door de vrouwen voor wie ze zegt op te komen.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik denk niet dat er vrouwen zijn die dat durven. Dat is veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het dat voor mij meer waard maakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Want.......dat is altijd zo met prijzen?
Ja, voor haar ook waarschijnlijk. Desalniettemin is het voor haar toch prettig te weten dat er vele mensen zijn die haar zeer waarderen, ook al is het niet haar doelgroep.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het dat voor mij meer waard maakt.
Het gaat er uiteindelijk toch om dat de mensen voor wie je het zegt te doen, je waarderen. Als dat niet zo is, dan doet ze blijkbaar iets verkeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, voor haar ook waarschijnlijk. Desalniettemin is het voor haar toch prettig te weten dat er vele mensen zijn die haar zeer waarderen, ook al is het niet haar doelgroep.
amen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:40 schreef Snarf het volgende:
Compleet onterecht. Een stennismakend wijf met een grote onbeschofte waffel vind ik haar, meer niet.Hirsi Ali.
Welnee, wat niet is kan nog komen. En heel veel mensen steunen haar, dus dat geeft de burger moed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk toch om dat de mensen voor wie je het zegt te doen, je waarderen. Als dat niet zo is, dan doet ze blijkbaar iets verkeerd.
Nu had het ook de reden kunnen zijn...... Theo maakte geen anti-moslim-speeches voor Fortuyn, maar anti-linkse-kerk-speeches.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Die is dan ook niet door een Moslim vermoord.
Anders had dat best de reden kunnen zijn, denk ik.
Sorry hoor, maar dat is toch wel een hele rare gedachtengang. Veel mensen steunen ook de Klu Klux Klan, is dat dan ook prima?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee, wat niet is kan nog komen. En heel veel mensen steunen haar, dus dat geeft de burger moed.
Nee hoor, haar doelgroep mag voor een groot gedeelte helemaal geen kennis nemen van media etc. Ze worden onderdrukt en ze weten niet dat iemand als AHA voor hun opkomt, dat maakt AHA niet overbodig hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef SCH het volgende:
HA zegt het voor een heel specifieke doelgroep op te nemen. Zolang die doelgroep zegt zich niet door haar gesteund te voelen, vind ik dat ze op de verkeerde weg is.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee hoor, haar doelgroep mag voor een groot gedeelte helemaal geen kennis nemen van media etc. Ze worden onderdrukt en ze weten niet dat iemand als AHA voor hun opkomt, dat maakt AHA niet overbodig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |