abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:04:27 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33709021
Gefeliciteerd !!!!

Leuk voor haar !!!

Ah, ik zie dat Meki zichzelf alwéér overtroffen heeft met z'n totaal niet idiote reacties.

Ook gefeliciteerd Meki.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33709123
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Eh Meki, is er nog een land waar we jou heen kunnen sturen?

Ja Marokko met een hoge premie ( miljoenen )
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33709170
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef Rasje het volgende:

[..]

Ik vrees dat 1 stem niet genoeg is
daarom moeten ze ook goed nadenken dat ze geen werk weigerende illegale Hirsi Ali gaan nomineren
pi_33709205
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Gefeliciteerd !!!!

Leuk voor haar !!!

Ah, ik zie dat Meki zichzelf alwéér overtroffen heeft met z'n totaal niet idiote reacties.

Ook gefeliciteerd Meki.
dank je wel
pi_33709222
Meki weet zichzelf toch iedere keer weer te overtreffen..

Edit: oeh.. iemand was me voor..
eeeh
pi_33709280
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja Marokko met een hoge premie ( miljoenen )
Misschien is dat een oplossing voor je probleem

verzamel miljoenen en bied die aan Hirsi aan, mmischien dat ze net als jij denkt en voor een paar miljoen wel uit nederland wil verhuizen.

† In Memoriam † woensdag 4 januari 2006 @ 22:14:49 #157
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33709450
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:47 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

NorthernStar excuus.Je hebt gelijk.
No prob.

Ik 'schop' zo tegen RD aan omdat het een blad is van conservatief rechts Amerika. Als zij iemand eren doen ze dat met politieke bedoelingen. Zeggen dat Hirsi Ali de moderne Europese normen en waarden vertegenwoordigt is volslagen kul. Dat zij hun normen en waarden vertegenwoordigt is een ander verhaal. Of iig dat ze in Hirsi wel een geschikte mouthpiece zien (kan even geen goed Nederlands woord vinden: een persoon die als instrument dient om een bepaalde visie naar buiten te brengen). Dat vond ik destijds ook van de Time top 100, die uit dezelfde hoek komt.

Hirsi Ali zelf is voor zover ik het in kan schatten in wezen een naief mens die zich voor andermans karretje laat spannen. Zoals de VVD haar heeft binnengehaald als stemmentrekker. Waarschijnlijk weet ze dat ook wel maar vindt ze dat aanvaardbaar offer in haar persoonlijke queste. Mjah, ik noem het prostitutie.

pi_33709462
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Misschien is dat een oplossing voor je probleem

verzamel miljoenen en bied die aan Hirsi aan, mmischien dat ze net als jij denkt en voor een paar miljoen wel uit nederland wil verhuizen.

maar ik maak niemand zwart ik pak geen bepaalde groepen aan . Ik provoceer niemand. ik ga geen films maken . ik ga niet spijbelen van de tweede kamer. Ik ga niet huilen als ze hetzelf aanroept .
pi_33709557
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef DaveHarris het volgende:
Meki weet zichzelf toch iedere keer weer te overtreffen..

Edit: oeh.. iemand was me voor..
ik vermeld alleen de feiten
pi_33709618
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef Meki het volgende:

[..]

maar ik maak niemand zwart ik pak geen bepaalde groepen aan . Ik provoceer niemand. ik ga geen films maken . ik ga niet spijbelen van de tweede kamer. Ik ga niet huilen als ze hetzelf aanroept .
Dat is je persoonlijke mening.. er zijn mensen die daar anders over denken.

Ik ben het niet met je eens maar ik respecteer je persoonlijke mening

Net zoals jij de persoonlijke mening van Hersi ali respecteerd.

pi_33709694
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Dat is je persoonlijke mening.. er zijn mensen die daar anders over denken.

Ik ben het niet met je eens maar ik respecteer je persoonlijke mening

Net zoals jij de persoonlijke mening van Hersi ali respecteerd.

dus jij respecteert haar aanvallen en zwartmakerij en haar overbodige films richting Moslims
dat is niet te respecteren . zij is een vluchteling die Nederland in gevaar heeft gezet
pi_33709805
Wat zullen een hoop mensen zuur zijn
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33709812
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:

[..]

dus jij respecteert haar aanvallen en zwartmakerij en haar overbodige films richting Moslims
dat is niet te respecteren . zij is een vluchteling die Nederland in gevaar heeft gezet
ach man, wees toch niet zo snel aangevallen

of een film overbodig is, dat bepaal niet jij

nederland in gevaar zetten, wat bedoel je daar mee?

Jij vindt haar uittingen zwartmakerij, ... tja.. das jou probleem

ga in therapie en laat je behandelen voor de klachten zou ik zeggen
pi_33709835
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vermeld alleen de feiten
Maar Meki toch, zie je niet hoe snugger het overkomt als je iemand die geen Europees staatsburger is zou willen nomineren voor de titel van Europeaan van het jaar?
eeeh
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:27:09 #165
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33709922
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
DaveHarris, doe niet zo yacult man! Je gaat mij niet vertellen dat de film beschaafd is. Het feit dat een miljoen Moslims zich hier aan ergeren is niet voor niets, en daar heeft een eventuele lage drempel bij ons Moslims niks mee te maken, of zit je weer aan de cognac of Aldi-wijn?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33710011
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ach man, wees toch niet zo snel aangevallen

of een film overbodig is, dat bepaal niet jij

nederland in gevaar zetten, wat bedoel je daar mee?

Jij vindt haar uittingen zwartmakerij, ... tja.. das jou probleem

ga in therapie en laat je behandelen voor de klachten zou ik zeggen
nee dat vindt iedereen die respect heeft voor andersman geloof. en zo hoort het respect wie Hirsi Ali steunt heeft totaal geen respect voor mensenlevens
pi_33710014
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

DaveHarris, doe niet zo yacult man! Je gaat mij niet vertellen dat de film beschaafd is. Het feit dat een miljoen Moslims zich hier aan ergeren is niet voor niets, en daar heeft een eventuele lage drempel bij ons Moslims niks mee te maken, of zit je weer aan de cognac of Aldi-wijn?

²
wat denk je dan van die minimaal 600.000 gabbers (vroeger noemde 1 op de 3 scholieren zich gabber) die tot op het bot werden beledigd in de media
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33710050
quote:

[..]

²
Een miljoen moslims die zich ergeren aan de film zegt eigenlijk vrij weinig, zeker niet of het beschaafd is of niet. De manier die ze verkozen heeft, om haar boodschap dmv van een film aan de wereld kenbaar te maken, kan wat mij betreft sowieso niet onbeschaafd genoemt worden. Geef maar eens duidelijk aan waarom jij de film wel onbeschaafd vindt.
eeeh
pi_33710051
quote:

[..]

²
beschaafd of niet beschaafd.. tja dat is ieders persoonlijke mening

het feit dat miljoenen moslims zich aan de film ergeren verbaast me niet

aan de andere kant.. so what... miljoenen moslims die zich beledigd voelen...

thats life... pff ik ben in mijn leven al zo vaak beledigd...

ik ga toch ook niet zielig doen.. of daarom mensen vermoorden/of daarmee dreigen

get real... and grow up... of zoiets
pi_33710059
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Maar Meki toch, zie je niet hoe snugger het overkomt als je iemand die geen Europees staatsburger is zou willen nomineren voor de titel van Europeaan van het jaar?
jah dat weet ik maar ik zie ook hoe snugger het overkomt om Hirsi Ali die geen Europees staatsburger is ( ze is Somali ) zou willen nomineren voor de titel van Europeaan van het jaar
pi_33710125
Wil je zeggen dat we hier mensen in het parlement hebben die geen Europees staatsburger zijn?
eeeh
pi_33710167
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Meki het volgende:

[..]

nee dat vindt iedereen die respect heeft voor andersman geloof. en zo hoort het respect wie Hirsi Ali steunt heeft totaal geen respect voor mensenlevens
moslims die hirsi ali willen vermoorden... die hebben geen respect voor mensenlevens Mekki

je haalt de dingen een beetje door elkaar

woensdag 4 januari 2006 @ 22:33:17 #173
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33710186
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

wat denk je dan van die minimaal 600.000 gabbers (vroeger noemde 1 op de 3 scholieren zich gabber) die tot op het bot werden beledigd in de media
Ja, ik zie het verband niet? Of beter gezegd, wat is je punt?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33710239
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik zie het verband niet? Of beter gezegd, wat is je punt?

²
juist dat is zijn punt..

moslims die zich beledigd voelen... is geen big deal..

get over it
pi_33710245
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

moslims die hirsi ali willem vermoorden... die hebben geen respect voor mensenlevens Mekki

je haalt de dingen een beetje door elkaar

die heeft Hirsi Ali zelf geroepen . die aandacht had ze even nodig . kom op iedereen weet als je een bepaalde groep express aanvalt dat je zelf bedreigingen gaat krijgen.
Kom op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')