Ja Marokko met een hoge premie ( miljoenen )quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Eh Meki, is er nog een land waar we jou heen kunnen sturen?
![]()
daarom moeten ze ook goed nadenken dat ze geen werk weigerende illegale Hirsi Ali gaan nominerenquote:
dank je welquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Gefeliciteerd !!!!
Leuk voor haar !!!
Ah, ik zie dat Meki zichzelf alwéér overtroffen heeft met z'n totaal niet idiote reacties.
Ook gefeliciteerd Meki.
Misschien is dat een oplossing voor je probleemquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja Marokko met een hoge premie ( miljoenen )
No prob.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:47 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
NorthernStar excuus.Je hebt gelijk.
maar ik maak niemand zwart ik pak geen bepaalde groepen aan . Ik provoceer niemand. ik ga geen films maken . ik ga niet spijbelen van de tweede kamer. Ik ga niet huilen als ze hetzelf aanroept .quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Misschien is dat een oplossing voor je probleem
verzamel miljoenen en bied die aan Hirsi aan, mmischien dat ze net als jij denkt en voor een paar miljoen wel uit nederland wil verhuizen.
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef DaveHarris het volgende:
Meki weet zichzelf toch iedere keer weer te overtreffen..
Edit: oeh.. iemand was me voor..
Dat is je persoonlijke mening.. er zijn mensen die daar anders over denken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
maar ik maak niemand zwart ik pak geen bepaalde groepen aan . Ik provoceer niemand. ik ga geen films maken . ik ga niet spijbelen van de tweede kamer. Ik ga niet huilen als ze hetzelf aanroept .![]()
dus jij respecteert haar aanvallen en zwartmakerij en haar overbodige films richting Moslimsquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Dat is je persoonlijke mening.. er zijn mensen die daar anders over denken.
![]()
Ik ben het niet met je eens maar ik respecteer je persoonlijke mening
Net zoals jij de persoonlijke mening van Hersi ali respecteerd.
![]()
ach man, wees toch niet zo snel aangevallenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij respecteert haar aanvallen en zwartmakerij en haar overbodige films richting Moslims
dat is niet te respecteren . zij is een vluchteling die Nederland in gevaar heeft gezet
Maar Meki toch, zie je niet hoe snugger het overkomt als je iemand die geen Europees staatsburger is zou willen nomineren voor de titel van Europeaan van het jaar?quote:
DaveHarris, doe niet zo yacult man! Je gaat mij niet vertellen dat de film beschaafd is. Het feit dat een miljoen Moslims zich hier aan ergeren is niet voor niets, en daar heeft een eventuele lage drempel bij ons Moslims niks mee te maken, of zit je weer aan de cognac of Aldi-wijn?quote:
nee dat vindt iedereen die respect heeft voor andersman geloof. en zo hoort het respect wie Hirsi Ali steunt heeft totaal geen respect voor mensenlevensquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ach man, wees toch niet zo snel aangevallen
of een film overbodig is, dat bepaal niet jij
nederland in gevaar zetten, wat bedoel je daar mee?
Jij vindt haar uittingen zwartmakerij, ... tja.. das jou probleem
ga in therapie en laat je behandelen voor de klachten zou ik zeggen
wat denk je dan van die minimaal 600.000 gabbers (vroeger noemde 1 op de 3 scholieren zich gabber) die tot op het bot werden beledigd in de mediaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
DaveHarris, doe niet zo yacult man! Je gaat mij niet vertellen dat de film beschaafd is. Het feit dat een miljoen Moslims zich hier aan ergeren is niet voor niets, en daar heeft een eventuele lage drempel bij ons Moslims niks mee te maken, of zit je weer aan de cognac of Aldi-wijn?²
Een miljoen moslims die zich ergeren aan de film zegt eigenlijk vrij weinig, zeker niet of het beschaafd is of niet. De manier die ze verkozen heeft, om haar boodschap dmv van een film aan de wereld kenbaar te maken, kan wat mij betreft sowieso niet onbeschaafd genoemt worden. Geef maar eens duidelijk aan waarom jij de film wel onbeschaafd vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
DaveHarris, doe niet zo yacult man! Je gaat mij niet vertellen dat de film beschaafd is. Het feit dat een miljoen Moslims zich hier aan ergeren is niet voor niets, en daar heeft een eventuele lage drempel bij ons Moslims niks mee te maken, of zit je weer aan de cognac of Aldi-wijn?²
beschaafd of niet beschaafd.. tja dat is ieders persoonlijke meningquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
jah dat weet ik maar ik zie ook hoe snugger het overkomt om Hirsi Ali die geen Europees staatsburger is ( ze is Somali ) zou willen nomineren voor de titel van Europeaan van het jaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Maar Meki toch, zie je niet hoe snugger het overkomt als je iemand die geen Europees staatsburger is zou willen nomineren voor de titel van Europeaan van het jaar?
moslims die hirsi ali willen vermoorden... die hebben geen respect voor mensenlevens Mekkiquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat vindt iedereen die respect heeft voor andersman geloof. en zo hoort het respect wie Hirsi Ali steunt heeft totaal geen respect voor mensenlevens![]()
Ja, ik zie het verband niet? Of beter gezegd, wat is je punt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wat denk je dan van die minimaal 600.000 gabbers (vroeger noemde 1 op de 3 scholieren zich gabber) die tot op het bot werden beledigd in de media
juist dat is zijn punt..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zie het verband niet? Of beter gezegd, wat is je punt?²
die heeft Hirsi Ali zelf geroepen . die aandacht had ze even nodig . kom op iedereen weet als je een bepaalde groep express aanvalt dat je zelf bedreigingen gaat krijgen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
moslims die hirsi ali willem vermoorden... die hebben geen respect voor mensenlevens Mekki
je haalt de dingen een beetje door elkaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |