Boot heeft er ook niets aan overgehouden, zelfs de riggers waren nog helemaal recht. Prima schip verder...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef ocf81 het volgende:
Wellciht dat de boordrand of het spant iets is uitgerekt door eze wervaring, maar meestal is een flinke snoek toch niet zó ernstig dat de boot er zelf onder lijdt, hoogui de riggers + drukstang en zeer waarschijnlijk de afstelling, maar dat is makkelijker te fixen.
Succes met het sturen van damesachten, is totaal ander gevoel dan een mannenacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef theSummoner het volgende:
Jah! Voor mij ook, ga zaterdag de EJD sturen. Voor t eerst een damesacht sturen dus heb er echt zin in, een varend kippenhok![]()
Oh dan weet ik al wie het is, super aardige meid!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef theSummoner het volgende:
Naja waarschijnlijk gaat sturen zaterdag toch niet door omdat de weersvoorspelling zegt dat er ijs zal liggen. Dat meisje was een invaller in de EJD, ze was (hoe zeg je dit netjes) 'volslank'. Ik weet verder niet hoe ze heette ofzo. Maarja bij deze alsnog de groeten![]()
Hehe, daar ken ik ook het (roeiende)broertje van.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef nogeenmaarten het volgende:
dan ken jij allicht de heer sjenitzer.
en wat had je allemaal voor smerigheids meegenomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef theSummoner het volgende:
Gister intraining! Mooi feestjeVandaag zelfs nog gevaren met enkel brakke gasten aan boord en gespard tegen oud zwaar/oud licht combi. Lag er bij jullie ijs of niet? Wij moesten na een KM of 5 terug vanwege ijsgang maar hebben het stuk toen maar 2x gevaren
![]()
Een kerel van mn team had beloofd 200 KG meel mee te nemen, maar dat is niet doorgegaan dus werd het 5 kiloquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
en wat had je allemaal voor smerigheids meegenomen?
Bier is in het heetst van de strijd een welkome vorm van afkoelingquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef Keroppi het volgende:
Zo! De Orca In-training is weer geweest![]()
Dit jaar stond ik er niet in een leuk wit shirtje (vorig jaar was mijn coach even vergeten te vermelden wat voor soort feestje het was...) maar in een oud zwart shirt. (Plus subtiele ploeggadget)
Was erg gezellig, toen we eenmaal over de ranzigheidsdrempel heen bent, dan maken de volgende biertjes die je over je heen krijgt ook niks meer uit
Heineken: mijn vriendin aanmoedigen, head: roeien HVA4*quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef theSummoner het volgende:
Wie komt er allemaal kijken/roeien met de Head & Heineken?
Dat zijn meestal de wedstrijdroeiersquote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef ocf81 het volgende:
Het zijn regiorukkers, maar ik wil graag wel met mensen werken die voor de best mogelijke prestatie gaan.
Mja zou ik ook zijn als coach. Je moet ze gewoon beter opvoeden hoor, wij zijn dan ook competitieroeiers, maar we gaan echt niet stappen de avond van te voren.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef ocf81 het volgende:
Hmm, ietwat langzaam.
Victuri (4+) was twee na laatste, maar die hadden slechts een keer eerder in die boot gezeten, dus dat was nog niet zo heel slecht voor een stel bijna lichte pikken.
Het gezeik (HoC4+) was 14e, maar gezien de fysieke eigenschappen zouden ze wel sneller moeten kunnen. Bij nader inzien willen ze echter liever bier zuipen. Iets wat ik graag anders zou zien iig de dag voor de wedstrijd. * ocf81 dus major teleurgesteld over hun houding.
Als ik het even snel uitreken dan deed onze hoop 1:53/ 500 m gemiddeld over de laatste 750 m van de ergohead. Een race goed indelen is behoorlijk lastig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef theSummoner het volgende:
onze hoop in bange dagen om de Engelsen te verslaan
Uhm....ik weet niet waar jij 't over hebt, maar vorig jaar is er een WK (Japan) gevaren; geen OS (neem aan dat jij refereert naar de 2e plek van de M8+ op de OS).quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef theSummoner het volgende:
UhuhNix Holland Acht, zoals m'n coach altijd zegt:
-De acht is toch een beetje het fuifnummer van de spelen...
en:
-6e in de skiff is beter dan zilver in de acht, maar dat boeit het publiek thuis niet.
Hoe kleiner het boottype, hoe grotere bikkel je bent als je er hard in kan gaan, dus respect voor deze helden en hopelijk goud in Eton![]()
Geen deelnemer, maar zal er wel bij zijn. (Winterwedstrijden in Delft)quote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Volgend weekend zijn de winterwedstrijden bij Proteus Eretes in Delft en voor de club/ recreantenroeiers de Laak Prognose Race in Den Haag. Aldus gecombineerd bootvervoer mogelijk. Deelnemers?
Klopt...er staat toch in m'n quote ook 'de spelen'? Het feit dat ze zilver in de 4- hadden geeft alleen maar aan dat ze die engelsen ook kunnen hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
Uhm....ik weet niet waar jij 't over hebt, maar vorig jaar is er een WK (Japan) gevaren; geen OS (neem aan dat jij refereert naar de 2e plek van de M8+ op de OS).
Op het WK werd in de 4- gevaren, en daar heb ik het over, 2e achter Engeland. Ze hadden de snelste tijd in de voorwedstrijd gevaren maar helaas wind tegen in de finale wat voor hun relatief lichte gewicht een nadeel was.
ah, ik dacht dat jij ervanuit ging dat de heren vorig jaar de 8 startten.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Klopt...er staat toch in m'n quote ook 'de spelen'? Het feit dat ze zilver in de 4- hadden geeft alleen maar aan dat ze die engelsen ook kunnen hebben.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:18 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat jij ervanuit ging dat de heren vorig jaar de 8 startten.Toch moet ik zeggen dat ik het best een knappe prestatie van deze mannen vond (plus vier anderen) dat ze op de OS in de acht zilver hadden, of het nu een 'fuifnummer' is of niet. Maar de 4- spreekt meer aan, dat ben ik zeker met je eens
![]()
Overigens grappig dat door het doorsnee publiek de 8 als koningsnummer wordt gezien, niet de skiff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |