Oh dan weet ik al wie het is, super aardige meid!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef theSummoner het volgende:
Naja waarschijnlijk gaat sturen zaterdag toch niet door omdat de weersvoorspelling zegt dat er ijs zal liggen. Dat meisje was een invaller in de EJD, ze was (hoe zeg je dit netjes) 'volslank'. Ik weet verder niet hoe ze heette ofzo. Maarja bij deze alsnog de groeten![]()
Hehe, daar ken ik ook het (roeiende)broertje van.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef nogeenmaarten het volgende:
dan ken jij allicht de heer sjenitzer.
en wat had je allemaal voor smerigheids meegenomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef theSummoner het volgende:
Gister intraining! Mooi feestjeVandaag zelfs nog gevaren met enkel brakke gasten aan boord en gespard tegen oud zwaar/oud licht combi. Lag er bij jullie ijs of niet? Wij moesten na een KM of 5 terug vanwege ijsgang maar hebben het stuk toen maar 2x gevaren
![]()
Een kerel van mn team had beloofd 200 KG meel mee te nemen, maar dat is niet doorgegaan dus werd het 5 kiloquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
en wat had je allemaal voor smerigheids meegenomen?
Bier is in het heetst van de strijd een welkome vorm van afkoelingquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef Keroppi het volgende:
Zo! De Orca In-training is weer geweest![]()
Dit jaar stond ik er niet in een leuk wit shirtje (vorig jaar was mijn coach even vergeten te vermelden wat voor soort feestje het was...) maar in een oud zwart shirt. (Plus subtiele ploeggadget)
Was erg gezellig, toen we eenmaal over de ranzigheidsdrempel heen bent, dan maken de volgende biertjes die je over je heen krijgt ook niks meer uit
Heineken: mijn vriendin aanmoedigen, head: roeien HVA4*quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef theSummoner het volgende:
Wie komt er allemaal kijken/roeien met de Head & Heineken?
Dat zijn meestal de wedstrijdroeiersquote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef ocf81 het volgende:
Het zijn regiorukkers, maar ik wil graag wel met mensen werken die voor de best mogelijke prestatie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |