Gevondenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef k3_kill_me het volgende:
zoek toch een leven..
logisch als hij met een zwak team jodenkont schoptquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Cocu is dan ook een zeer belangrijke speler in het team. Toen al en nu helemaal. Topvoetballer tenminste in zijn Barca tijd, nu mag ik hem niet
Moet 1992 en 1996 zijn.quote:en denkt aan 1992 en 1994
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Moet 1992 en 1996 zijn.
Mooi hoor, we hadden zeker het toernooi kunnen winnen. De Fransen, die hadden pas geluk. waren pas het gastland.........
Wouters dan, die ging netjes opzij terwijl hij recht in de baan van het schot stond. Sukkel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef zjroentje het volgende:
Van '94 moet je nog steeds Ed de Goey de schuld geven...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wouters dan, die ging netjes opzij terwijl hij recht in de baan van het schot stond. Sukkel...
Idd. En Branco haat ik sinds die dag ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef zjroentje het volgende:
Van '94 moet je nog steeds Ed de Goey de schuld geven...
Ja, Jantje was lekker bezig in Amerika.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat deed hij bij tegen België destijds ook bij de eerste paal
jawel was volgens mij net ingevoerd. Spelers moesten hinderlijk buitenspel lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker, en toen was het nog niet eens de regel dat iemand die niet meedoet aan het spel buitenspel mag staan...
Dat was toch Stan Valckx die zijn buik introkquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wouters dan, die ging netjes opzij terwijl hij recht in de baan van het schot stond. Sukkel...
Ja, die stond er ook bij. Maar Wouters hupte opzij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was toch Stan Valckx die zijn buik introk![]()
Oké, dat is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, die stond er ook bij. Maar Wouters hupte opzij.
Wat een kutland zijn we ook, we hebben altijd trauma'squote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef rubbereend het volgende:
oranje trauma's in persoonlijke volgorde dan maar:
Euro2000
WK1998
WK1994
EK1992
niet plaatsen voor WK2002
[..]
jawel was volgens mij net ingevoerd. Spelers moesten hinderlijk buitenspel lopen
74 hakte er vooral erg in, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef Fathom het volgende:
Hoop mensen zullen ook nog wel met 74 & 78 in hun maag zitten
Dat is het enige echte trauma, denk ik.quote:
Wat voor jou '74 is, is voor mij '98. Ging ik daar met mijn ouders op vakantie naar Frankrijk. Ik heb ze vervloekt, allemaal. Het moment dat Deschamps dat ding optilt staat op mijn netvlies gebrand. Die was voor ons, was het enige wat ik toen dacht.quote:
Fuck wat moet jij er veel hebben...quote:
Maakt het je dan niks uit dat het 'maar' een EK was?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef SCH het volgende:
Toch heb ik 98 niet als een trauma ervaren.
Euro 2000 daarentegen vele malen meer - die wedstrijd tegen Italie herbeleef ik nog regelmatig.
De ruzie met mijn broertje die na afloop bij de Arena een paar Italianen ging feliciteren. Razend was ik
Ik was erbij, dat scheelt veel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maakt het je dan niks uit dat het 'maar' een EK was?
Okee. Maar dit werd weer een beetje goed gemaakt doordat ze in de laatste minuut door de Fransen werden verslagen. Mmm, dat was met de Brazilianen ook zo. Die kutfransen hebben gewoon ons WK en ons EKquote:
Daar staat dan wel 1 lichtpuntje tegenover: 1988quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:48 schreef tong80 het volgende:
1974 verloren finale tegen de moffen Trauma-1
1976 Als favoriet uitgeschakeld door TjechoslowakijeTrauma-2
1978 verloren finale tegen Argentinië Trauma-3
1984 Op doelsaldo niet naar EK Trauma-4
1986 5 minuten voor tijd uitgeschakeld door België voor WK Trauma-5
1990 Als favoriet uitgeschakeld door de moffen Trauma-6
1992 Als favoriet uitgeschakeld in de halve finale door de Denen ( Penalties )Trauma-7
1994 Met mooi voetbal uitgeschakeld door Brazilië Trauma-8
1996 Weer met penalties uitgeschakeld, door Frankrijk Trauma-9
1998 Met mooi voetbal uitgeschakeld door Brazilië Trauma-10
2000 Weer met penalties uitgeschakeld, door Italië Trauma-11
2002 Ondanks klasse spelers niet geplaatst voor WK Trauma-12
Ach zo te zien valt het allemaal wel mee.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow Sandman, mooi gedaan. Gelukkig ligt het allemaal weer ver achter ons. Al heb ik wel genoten van een schitterend WK destijds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |