Gevondenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef k3_kill_me het volgende:
zoek toch een leven..
logisch als hij met een zwak team jodenkont schoptquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Cocu is dan ook een zeer belangrijke speler in het team. Toen al en nu helemaal. Topvoetballer tenminste in zijn Barca tijd, nu mag ik hem niet
Moet 1992 en 1996 zijn.quote:en denkt aan 1992 en 1994
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Moet 1992 en 1996 zijn.
Mooi hoor, we hadden zeker het toernooi kunnen winnen. De Fransen, die hadden pas geluk. waren pas het gastland.........
Wouters dan, die ging netjes opzij terwijl hij recht in de baan van het schot stond. Sukkel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef zjroentje het volgende:
Van '94 moet je nog steeds Ed de Goey de schuld geven...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wouters dan, die ging netjes opzij terwijl hij recht in de baan van het schot stond. Sukkel...
Idd. En Branco haat ik sinds die dag ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef zjroentje het volgende:
Van '94 moet je nog steeds Ed de Goey de schuld geven...
Ja, Jantje was lekker bezig in Amerika.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat deed hij bij tegen België destijds ook bij de eerste paal
jawel was volgens mij net ingevoerd. Spelers moesten hinderlijk buitenspel lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker, en toen was het nog niet eens de regel dat iemand die niet meedoet aan het spel buitenspel mag staan...
Dat was toch Stan Valckx die zijn buik introkquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wouters dan, die ging netjes opzij terwijl hij recht in de baan van het schot stond. Sukkel...
Ja, die stond er ook bij. Maar Wouters hupte opzij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was toch Stan Valckx die zijn buik introk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |