Speciaal voor mensen zoals jou.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef EL_REY het volgende:
"Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie te liggen. Maar altijd hulde voor de goede postings"
wat een fokking loser onderschrift!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef Intxaurraga het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is station Almere. Raakt u vooral niet in paniek, en kijk de mensen die instappen niet aan."
"Op dit perron geldt een rookverbod. Dat geldt ook voor u, meneer met die blauwe jas"
"Jazeker de hypotheker"
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef BrauN het volgende:
De Intercity van Haarlem naar Maastricht is ontspoord door een stapel ongesorteerde pallets op het spoor, ter hoogte van station Eindhoven. Wij weten nog niet hoe lang de vertraging zal zijn, maar pallets sorteren is bést zwaar werk, hoor.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
dames en heren, de intercitty naar enschede heeft een vertraging van circa 15 minuten, wegens gothics op de rails
ik vind het schandalig, vooral omdat het altijd enkele kwartieren zijn in plaats van minutenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Roellio het volgende:
Op zich vind ik de positieve psychologie van de laatste maanden wel lachwekkend.
Vroeger: Dames en Heren, de Intercity van A naar B heeft een vertraging van ongeveer 10 minuten.
Nu: Dames en Heren, de Intercity van A naar B zal over enkele minuten binnenkomen op spoor 4
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:51 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Boh gek, de trein van Maastricht naar Oberhausen is hendig sjiek ontspoort vanwege vastzittende brommers die overal op het spoor circuleren, hierdoor kunt u circa 2 uur vertraging ondervinden.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef thefunny het volgende:
Ik een keer s'avonds om een uur of twaalf, werd er een scheet in de microfoon van de intercom gelaten met op de achtergrond een hoop gelach.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef zwaaibaai het volgende:
Dames en heren, over enkele ogenblikken zullen binnenkomen op station Amersfoort. Te Amersfoort zal deze trein worden gesplitst. Let u op de nummers boven de schuifdeuren. De bovenste helft zal verder rijden als intercity naar Schiphol, de onderste helft zal verder rijden naar Amsterdam Centraal.
Erg veel erg verbaasde gezichten 's morgens om half acht.![]()
Ik een keer s'avonds om een uur of twaalf, werd er een scheet in de microfoon van de intercom gelaten met op de achtergrond een hoop gelach.![]()
Gevolg: u mist uw trein omdat u standaard 5 minuten vertraging heeft ingecalculeerd..quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Sas22 het volgende:
Dames en Heren, wegens onverwachte omstandigheden rijden vandaag alle treinen op tijd.
Raak vooral niet in paniek.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
dames en heren, de intercitty naar enschede heeft een vertraging van circa 15 minuten, wegens gothics op de rails
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef bakayarou het volgende:
een hele site vol http://www.omroephumor.nl/
quote:"Dames en Heren, door omstandigheden geheel buiten ons schuld is de trein van 11 over 2 op tijd."
quote:Gehoord op het station in Zwolle: "Attentie, attentie, hier volgt een mededeling voor de reizigers in de richting Groningen: De trein naar Groningen is zojuist vertrokken."
JAAAAA DIE WAS MOOI TOEN JA! (maar das al wat jaren geleden)quote:
Welkom bij Nederland's grootste sjoelbak; Den Haag Centraal.
Op dit moment is er geen gaatje voor ons vrij, we zullen dus nog even moeten wachten.
quote:Dames en heren, wilt u vandaag niet alleen denken aan uw bagage...
maar het ook eens een keer meenemen, bijvoorbaat dank
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Attentie: reizigers richting Amersfoort *Gerard niet doen* worden opgeroepen zich te begeven naar *hihi niet daar, Gerard, je bent niet geschoren* spoor 14 in verband met de vertraagde stoptrein uit *pets* Leiden die vandaag zal vertrekken van *iih, haal je neus daaruit!* spoor 14. Ik herhaal...
Door mijn chef is mij opgedragen bij station Duivendrecht te stoppen met deze supporterstrein, maar om oude tijden te herleven gaan we naar Duitsland, Forza Feyenoord!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef ILCILA het volgende:
Door mijn chef is mij opgedragen bij station Feyenoord te stoppen met deze supporterstrein, maar ik doet het lekker toch niet, forza ajax!![]()
![]()
![]()
anti kakkerlak was te hard oO<
of wat dacht je hiervan (echt gebeurd)quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Dames en heren: vanwege een pitstop met bandenwisseling kunnen wij op dit moment niet verder rijden. Wij vragen hierbij uw begrip.
TVP voor thuis, op stage zullen het niet waarderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef Fonzarelli het volgende:
Kennen jullie deze nog?:
http://www.kicken.com/audio/www.kicken.com-pretindetrein1.mp3
http://www.kicken.com/audio/www.kicken.com-pretindetrein2.mp3
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik moest hem toch echt even 3 keer doorlezen voor ik hem snapte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |