quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef bakayarou het volgende:
een hele site vol http://www.omroephumor.nl/
quote:"Dames en Heren, door omstandigheden geheel buiten ons schuld is de trein van 11 over 2 op tijd."
quote:Gehoord op het station in Zwolle: "Attentie, attentie, hier volgt een mededeling voor de reizigers in de richting Groningen: De trein naar Groningen is zojuist vertrokken."
JAAAAA DIE WAS MOOI TOEN JA! (maar das al wat jaren geleden)quote:
Welkom bij Nederland's grootste sjoelbak; Den Haag Centraal.
Op dit moment is er geen gaatje voor ons vrij, we zullen dus nog even moeten wachten.
quote:Dames en heren, wilt u vandaag niet alleen denken aan uw bagage...
maar het ook eens een keer meenemen, bijvoorbaat dank
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef thefunny het volgende:
Ik een keer s'avonds om een uur of twaalf, werd er een scheet in de microfoon van de intercom gelaten met op de achtergrond een hoop gelach.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Attentie: reizigers richting Amersfoort *Gerard niet doen* worden opgeroepen zich te begeven naar *hihi niet daar, Gerard, je bent niet geschoren* spoor 14 in verband met de vertraagde stoptrein uit *pets* Leiden die vandaag zal vertrekken van *iih, haal je neus daaruit!* spoor 14. Ik herhaal...
Door mijn chef is mij opgedragen bij station Duivendrecht te stoppen met deze supporterstrein, maar om oude tijden te herleven gaan we naar Duitsland, Forza Feyenoord!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef ILCILA het volgende:
Door mijn chef is mij opgedragen bij station Feyenoord te stoppen met deze supporterstrein, maar ik doet het lekker toch niet, forza ajax!![]()
![]()
![]()
anti kakkerlak was te hard oO<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |