quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:54 schreef Martineke het volgende:welcome back Daan
![]()
hoe was het in the USA??
gelijk eenvraag voor je, hoe was de vliegreis deze keer met Dylan? wij willen nog weg met huwelijksreis, en dan eigenlijk gelijk ver weg (uurtje of 10,11) maar durven niet zo goed met zon kleintje zo lang in het vliegtuig te gaan zitten. en nu is Dylan niet zoveel jonger dan Maxim, dus was benieuwd
![]()
De vliegreis is ook dit keer weer heel goed gegaan! Het is natuurlijk dit keer wel anders dan vorige keer want toen kroop ie nog niet.. Maar het ging echt heel goed. Ik zag er weer onwijs tegenop, maar het viel reuze mee. Sowieso raad ik je aan om stoelen te nemen in Economy Plus. Als je dat hebt dan kan je (gratis met kinderen) een upgrade krijgen naar de allervoorste stoelen (dus net achter business class) hierdoor zit je wel gewoon economy plus maar heb je de beenruimte van business class.. Dit was echt super aangezien we geen extra stoel voor Dylan hadden. DUs hij heeft heel veel op schoot gezeten, wat ie eigenlijk een ramp vind, maar door het tv kunnen kijken viel dat wel iets meer mee. Verder heeft ie veel op de grond voor me gezeten en had ik veel rommel en troep bij me om m te vermaken. Het enige waar ie mee heeft gespeeld zijn de schoenen van de buurman (hele aardige man, geen idee wie het was) en met de veiligheidskaart van het vliegtuig. Al die speelgoed was dus voor niks, maarja.. En verder heeft ie dit keer alleen op mijn schoot willen slapen, maar dat vond ik ook niet zo'n hele grote ramp. Hij heeft geloof ik maar een half uurtje op de grond geslapen op dekens en kussentjes. Hij kreeg veel aandacht van iedereen dus hij heeft zich prima vermaakt. Af en toe even een stukje laten kruipen bij de wc's (meer ruimte) en zo ging de tijd wel voorbij.
Ik weet niet of je voor die 10/11 uur een rechtstreekse vlucht kiest of je wil gaan overstappen? Dylan vond het leuk om die overstap te doen zodat ie even in zn kinderwagen kon slapen tussendoor en bij de gate een grote ruimte had om zich even uit te leven met kruipen. Hij vond het wel even lekker om uit de krappe ruimte te zijn en daarna vond ie het ook weer prima omdat ie wat afwisseling had.
Het is echt mij weer heel goed bevallen!
Ennnnnnnnnn... we gaan waarschijnlijk over zo'n 5 maanden verhuizen naar Chicago
Dus weg uit dit landje en op naar the USA! Heb er zin in! Ook al vind ik het stiekem ook wel erg eng.. Het zou voor minimaal 2 jaar zijn ivm contract van Rene bij zn werk daar. We hebben al hele mooie huizen gezien.. en hij gaat bijna 3 keer zoveel verdienen!
Met Dylan gaat het verder allemaal helemaal goed! Hij heeft op dit moment onwijs veel last van zn 4 doorkomende boventandjes, waardoor ie erg slecht heeft geslapen, maar ondanks dat ze nog niet door zijn.. hij heeft vannacht heerlijk geslapen en is maar 1 keer wakker geworden vannacht
![]()
En hij kruipt sinds de eerste dag in Amerika
![]()
en hij vind het geweldig! Ik heb er nu echt mn handen vol aan, maar ik geniet nog steeds iedere seconde. Verder word ie gewoon echt groot en wijs en is het echt mijn kleine lieve mannetje.. hou echt onwijs veel van m.. Heb foto's gepost in het fototopic (voor de nieuwschierige dames)
Jdee.. Ik hoop voor je dat alles snel op een rijtje komt. Ik heb de afgelopen maand heel weinig geslapen en zag al hoe ontzettend zwaar dat was, dus ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat jij er helemaal doorheen zit. Ik duim voor een hele goede afloop
![]()
(heb zelf helaas geen tips, sorry)
![]()
voor jou en Ela!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd