Kim heeft van 12.45 t/m 17.30 geslapen. Ze heeft ca een half uur geleden voeding gehad en alleen een klein mondje terug gegeven. Ze is nu wakker en kijkt om zich heen. Hopelijk blijft het zo en was dit eenmalig! Ze had ook een flinke plasluier, dat mag ook wel, want sinds vannacht ca 4.00 had ze niet meer geplast. Ze is nu gelukkig niet meer overstuur, dat was ze vannacht en vanmorgen heel erg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussen alle verhalen door, Djeez... als jullie het niet vertrouwen... gewoon de HAP bellen he! Ze zijn ervoor en zeker omdat Kim laatst al een keertje opgenomen geweest is zou ik nu niet te lang wachten met een keertje aan de bel trekken!
Ik bel ook niet snel, ook om dezelfde reden, maar jullie hebben nogal en voorgeschiedenis met Kim. Echt waar, gewoon bellen. De keren dat ik toch gebeld heb, ben ik zo lief geholpen, ook al bleek er weinig tot niks aan de hand te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:
We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
Haken hebben wij ook, maar het zijn hele dikke, dus nu moeten we daar een boor voor huren ofzow... Noah heeft de schommel voor zijn verjaradag gekregen en het wordt nu wel eens tijd dat ie opgehangen wordt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Jdee het volgende:
ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:
We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
Met zo'n kleintje kun je haast niet teveel bellen (nou ja als je om het uur belt ofzo...) Als jij bezorgt bent of even zeker wilt weten dat het goed gaat met meisje kun je altijd bellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:
perfectquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef bixister het volgende:
evenstar hoe is 't met arwen?! ben heel benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |