abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33802884
ik had ook kindermentholpoeder in huis, maar lees goed de bijsluiter: het is niet voor kinderen onder de 2 jaar! (of jij moet toevallig net andere hebben).

hier mogen ze niet naar 't kdv zolang de blaasjes nog niet ingedroogd zijn en/of ze nog koorts hebben. (> 38.5 graden).
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:07:45 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_33803339
och al die waterpokken! Maar toch kunnen ze ze maar beter snel krijgen denk ik, zijn ze er maar van af ook. Liam heeft nog steeds nooit wat gehad... op een vage 6e ziekte ofzo na dan.

sterkte aan alle zieke kindjes!
stormy waters...
sailin'
pi_33803521
joehoeee zien mensen mijn tekst niet ?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_33804062
sorry daan, had 'm wel gezien maar was meer door de waterpokken in beslag genomen. maar wat een plan joh, naar chicago! spannend! en fijn dat 't zo goed gaat met dylan! ik zag ook de foto's, 't is een scheetje!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:33:07 #130
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33804183
jawel ben net aan het lezen wat fijn dat Dylan het zo goed deed in he vliegtuig, en thanks voor de tip wij weten het nog steeds niet echt of we het nu moeten doen of niet we willen dominicaanse republiek zien, maar das zo lang vliegen. en misschien wel niet te doen met Maxim, dat is de gok. en anders kiezen we de middenweg, bijv tenerife of zo, uurtje of 4 vliegen, dat zou te doen moeten zijn, gran canaria ging immers ook goed maar ja toen zat hij nog aardig stil, nu is het doerak die overal wil lopen en staan en kruipen en aanzitten en zo moeilijk moeilijk .\

en wow naar usa verhuizen, vind ik altijd wel stoer als je zoiets durft wel ubercool.

wat een waterpokken heersen er hier zeg, hoe komen kindjes daaraan eigenlijk?? besmetting van andere kindjes of zo?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:36:11 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_33804300
ik had het niet gelezen, maar sjees wat spannend heej! Wow!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:39:45 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33804423
Even tussen alle verhalen door, Djeez... als jullie het niet vertrouwen... gewoon de HAP bellen he! Ze zijn ervoor en zeker omdat Kim laatst al een keertje opgenomen geweest is zou ik nu niet te lang wachten met een keertje aan de bel trekken!
pi_33804718
martineke, ja, 't is heel besmettelijk. en dat al voordat je de uiterlijke tekenen ziet, dus je kunt 't ook niet zo goed voorkomen. op zich ook niet erg, want iedereen moet 't toch een keer krijgen. maar voor erg jonge babies vind ik het wel eng hoor. en het kan sowieso een heftige ziekte zijn. maar er zijn er ook die er nauwelijks last van hebben. dus afwachten maar.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:21:21 #134
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_33805648
poehee emigreren... stiekum willen we ook (maar nog niets concreets bedacht other than terug naar oz (blue mountains) of anders nz, ofeventueel naar toronto...), maar eerst maar even AIO contract Neelix afmaken. Wel gaat ie in september naar Tokio (conferentie) en dan ga ik mee, maar of Ela dan mee gaat... dat weten we nog niet eigenlijk. Ik had er niet zo over nagedacht, maar het is misschien ewl een beetje teveel van t goede voor een paar dagen 14 uur reizen.
maar dat een overstap wel fijn is, daar had ik niet zo bij stilgestaan. Het is inderdaad wel prettig om even je benen te strekken al kruipende/lopende, eigenlijk.

Ze heeft er weer een tandje bij, en ik had het niet eens gezien . we vermoedden het al weeeeeeeken (toch zeker al met kerst), maar er was steeds maar niets. kijkt een kennis van me vandaag geinteresseerd de wandelwagen in, Ela lacht, zegt ze"ik zie tandjes!" ik:"jahaa, al 4!" "nee het zijn er 5!" ik:"huh? hee inderdaad!". zo zie je maar, toch redelijke als paddestoelen uit de grond zo snel

En zo heeeeeeeel af en toe staat ze perongeluk los als zezich van de bank naar de koffietafel omdraait met staan. spannend hoor.

ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!
..en laat gaan...
pi_33805763
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussen alle verhalen door, Djeez... als jullie het niet vertrouwen... gewoon de HAP bellen he! Ze zijn ervoor en zeker omdat Kim laatst al een keertje opgenomen geweest is zou ik nu niet te lang wachten met een keertje aan de bel trekken!
Kim heeft van 12.45 t/m 17.30 geslapen. Ze heeft ca een half uur geleden voeding gehad en alleen een klein mondje terug gegeven. Ze is nu wakker en kijkt om zich heen. Hopelijk blijft het zo en was dit eenmalig! Ze had ook een flinke plasluier, dat mag ook wel, want sinds vannacht ca 4.00 had ze niet meer geplast. Ze is nu gelukkig niet meer overstuur, dat was ze vannacht en vanmorgen heel erg.

We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
pi_33806264
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:

We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
Ik bel ook niet snel, ook om dezelfde reden, maar jullie hebben nogal en voorgeschiedenis met Kim. Echt waar, gewoon bellen. De keren dat ik toch gebeld heb, ben ik zo lief geholpen, ook al bleek er weinig tot niks aan de hand te zijn.
Sterkte met Kim
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:44:42 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33806305
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Jdee het volgende:
ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!
Haken hebben wij ook, maar het zijn hele dikke, dus nu moeten we daar een boor voor huren ofzow... Noah heeft de schommel voor zijn verjaradag gekregen en het wordt nu wel eens tijd dat ie opgehangen wordt!

Ingrid, beter een keer teveel zeikenbellen dan te weinig. Echt, gewoon bellen als je je zorgen maakt. Als er niks (ernstigs) blijkt te zijn is dat alleen maar fijn om te horen en wie weet maak je je dan ook minder zorgen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:48:11 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_33806432
Djeez en Ingrid, zo'n kleintje droogt snel uit dus bel nou als je het niet vertrouwd!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:53:12 #139
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33806620
Jdee; ik kom nu net thuis uit mijn werk en zit midden in een etenkookproject. Ik wil graag uitgebreid op je vraag reageren, maar kan dat nu alleen vluchtig doen, dus ga er morgen of vanavond even echt goed de tijd voor nemen! Alvast een dikke kus, want god zeg, dit klinkt echt echt echt kut allemaal.

Lishe meis!!!!!! Hoezee ende hoera voor jou en je mooie dochter!
LUUKE IS 1 JAAR!!!!!
Ik moets steeds aan jullie denken vandaag. Hoop dat het mooi was en bijzonder en leuk en ontroerend en dat madam gruwelijk verwend is (maar daar bstaat geen twijfel over denk ik zo... )
Dag dag meisjes, tot in het volgende topic!
pi_33806712
quote:
De HAP is er juist ter vervanging van de spoedeisende hulp in het ziekenhuis. Júist voor al die zaken waarvoor je een huisarts nodig hebt terwijl je eigen huisarts geen dienst heeft en wat nog niet zo spoedeisend is dat het meteen naar de SEH hoeft.
En als het om kleine kindjes gaat is er nooit een "te vroeg bellen". Als je het niet vertrouwd, meteen bellen!!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:58:23 #141
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33809017
ps-Daantje... ik lees je tekst ook pas net! HIHAAAAAAA!!!! Spannund! Ikke doe jou ff mailen morgen of overmorgen! KUS
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:07:50 #142
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33809374
quote:
Met zo'n kleintje kun je haast niet teveel bellen (nou ja als je om het uur belt ofzo...) Als jij bezorgt bent of even zeker wilt weten dat het goed gaat met meisje kun je altijd bellen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:42:14 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33813077
Ik kom vandaag gewoon nog hier hoor!
Oooo, wat hebben we een heerlijke dag gehad! Als eerste; dank jullie wel voor al die lieve felicitaties, zo lief!
We hebben een heerlijke dag gehad. Het huis zat vanaf vanochtend 10 uur lekker vol en Luuke heeft van iedere minuut genoten. Op de uitnodiging stond; Luuke slaapt tussen 11 en 1, dat deed ze! Ze viel klokslag 11 in slaap bij opa op de arm... (zie fototopic.)
Ze straalde, genoot en was zo lief en onder de indruk. De hele dag heeft ze geroepen "Ooooooh". Mijn kleine mooie is 1!! Wat gaat het hard... Een jaar is zo om, maar het lijkt of ze er altijd al was. Alleen heb ik het idee dat ik pas een maand of 3 moeder ben.
Toen mijn liefste vriendin een prachtig, zelfgemaakt fotoboek van 0 tot nu gaf , was ik even niet te stoppen, heb de hele dag een enorm gevoel van weemoed gehad. Maar het was zo fijn! Morgen kom ik hier dag zeggen...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:58:21 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33813660
Lishe, wat fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! Ik ga snel even in het fototopic kijken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:30:29 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33817297
Lishe, klinkt als een geweldige 1e verjaardag!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33817617
Lotion Alba is echt heerlijk spul heb het zelf eens voorgschreven gekregen bij een 3egraads brandwond die aan het genezen was en mega erg jeukte. Maar dat spul werkt enorm goed tegen de jeuk! En eenvoudig een receptje voor te krijgen bij waterpokken hoor.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:52:56 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33817947
lishe proficiat met Luuke
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33819621
evenstar hoe is 't met arwen?! ben heel benieuwd!
  zondag 8 januari 2006 @ 01:19:06 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33820375
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef bixister het volgende:
evenstar hoe is 't met arwen?! ben heel benieuwd!
perfect tis een supermakkelijk meiske denk dat ze de gehele week een dagje in het ziekenhuis wat dwars was en soms een klein uurtje thuis dat ze wat verdriet heeft. maar dat is frustratie dat ze hara duim niet kan vinden.
Ze vind het erg leuk om voor verrassingen te zorgen , vooral bij papa ( moeder dochter pact )
De flessen drinkt ze over het algemeen goed leeg, enige hekele puntje is doordat ze in het zieknhuis een troostflesje extra hebben gegeven de laatste nacht madam rond diezelfde tijd om een flesje huilt.. en we dus in de nacht op half vier vier uur zitten en rond hal zeven zo;n 50 cc... maar zijn dit langzaam aan proberen af te bouwen en gaat steeds beter
Ze is een erg tevreden meiske en als zij dat is zijn wij dat ook..
Verder vind ik haar al zo veel veranderd gaat het me allemaal veel te snel.. we genieten hier dan ook met volle teugen

een dikke virtuele kus voor anna.. we willen hier nog even niet de waterpokkies
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 8 januari 2006 @ 02:31:37 #150
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33821970
Willen foto's zien om dat te beoordelen Evenstar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')