poehee emigreren... stiekum willen we ook (maar nog niets concreets bedacht other than terug naar oz (blue mountains) of anders nz, ofeventueel naar toronto...), maar eerst maar even AIO contract Neelix afmaken. Wel gaat ie in september naar Tokio (conferentie) en dan ga ik mee, maar of Ela dan mee gaat... dat weten we nog niet eigenlijk. Ik had er niet zo over nagedacht, maar het is misschien ewl een beetje teveel van t goede voor een paar dagen 14 uur reizen.
maar dat een overstap wel fijn is, daar had ik niet zo bij stilgestaan. Het is inderdaad wel prettig om even je benen te strekken al kruipende/lopende, eigenlijk.
Ze heeft er weer een tandje bij, en ik had het niet eens gezien
![]()
. we vermoedden het al weeeeeeeken (toch zeker al met kerst), maar er was steeds maar niets. kijkt een kennis van me vandaag geinteresseerd de wandelwagen in, Ela lacht, zegt ze"ik zie tandjes!" ik:"jahaa, al 4!" "nee het zijn er 5!" ik:"huh? hee inderdaad!". zo zie je maar, toch redelijke als paddestoelen uit de grond zo snel
![]()
En zo heeeeeeeel af en toe staat ze perongeluk los als zezich van de bank naar de koffietafel omdraait met staan. spannend hoor.
ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!