whaaaaaaaaaaaaaaaa veel te lang niet geweest en dan is er opeens zoveel gebeurt!
![]()
Noah (veel te laat sorry) maar nog gefeliciteerd met je verjaardag knul.. en ik zag ergens een foto dat je haar is geknipt en het staat je echt superstoer! Je bent een erg mooi mannetje!
En dan hebben we Maxim die jarig was.. ook al weer baby-af.. men wat gaat dat toch snel! Ook jij (te laat, i know) gefeliciteerd en ik zag dat je heel veel mooie kado's hebt gehad! En wat heb jij een ontzettend wijs koppie zeg! Heerlijk! En ik las dat je ook al stapjes los hebt gezet.. wowwie!
En dan ons modelletje Luuke
![]()
meisje, ook jij gefeliciteerd met deze fantastische mijlpaal. En Lishe succes met de emotraantjes en je keelpijn! Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben met zn allen..
En dan Jordy.. mannetje, ik las dat je ergens in Februari geopereerd gaat worden. Ik wil even zeggen dat ik hoop dat het snel voorbij is en dat je er weinig last van hebt! Ik ga aan je denken als het gaat gebeuren hoor! Maar daarvoor mag ik je eerst nog bewonderen op de meeting (ja toch Githa, je komt toch wel?) En ik las dat je al stapjes los had gedaan en ik zag dat je op een stoeltje was geklommen om bij de TV te komen.. knapperd!
En juultje, mijn idool
![]()
die aan het oefenen is om te gaan kruipen! Wat ben je goeeehoeeeed! (wat doe je je moeder aan
![]()
) laat dr maar flink achter je aanrennen straks hoor, dat vinden alle mama's zo leuk! hihi!
En ik las over Anna en dat ze zo zielig is met dr waterpokken.. gossie meid.. ik zag foto's waarop je niet al te blij was.. logisch! Hoop dat het ergste snel voorbij is en dat je weer die vrolijke lach op je gezichtje hebt!
Emma voor het eerst naar het KDV en je nog zo goed gedragen ook.. hoera! Wat goed!
![]()
dat zal een grote zorg minder zijn voor je mama!
En dan pasgeboren baby's
![]()
foto's foto's willen we!
![]()
Evenstar gefeliciteerd met je kleine meisje (hele coole naam!) en Randa ook jij natuurlijk gefeliciteerd met je kleine mannetje!
![]()
Ik word weer geroepen hier.. dus ik kan niet verder teruglezen en op iedereen reageren.. maar ik heb jullie gemist en ik vind het heerlijk om al die mooie verhalen over jullie te lezen! tot snel!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd