Nee pas na een volle maand slikken. Je moet OF meteen op de eerste dag van je menstruatie beginnen (dan is het meteen veilig) begin je een week later dan is het na een week veilig. Begin je ergens middenin (omdat je bv. niet weet hoe lang je cyclus is omdat het varieert) dan moet je eerst een hele strip slikken + stopweek eer het veilig is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:25 schreef texelonia het volgende:
Vicky als je begint op de 1e dag van je menstruatie dan is de pil meteen veilig. Je kan ook halverwege je cyclus beginnen maar dan is het pas na een week veilig.
kan je oplossen door een hydrofiel luier te bouwen en die tussen de beentjes te leggen en dan de ounten omhoog onder het matrasje vast stoppen dan hangt het kindje als het ware in een soort matjequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen van een kindje dat toen naar onderen helemaal onder de dekentjes zakte, volgens mij is het daarom gevaarlijk.
Heb er overigens zelf geen ervaring mee!
mirena spiraal kan toch met bv, komt nl niet in je spijsverteringskanaal (pil) maar direct op plek naar hypofyse? of hoe zat het nou ook weer. iig kon hormoonspiraal wel, dacht ik. Ik heb m vanaf Ela's 4e maand ongeveer. (en nog steeds aan de bv)quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Jelief het volgende:
Hier ook geen pil ivm borstvoeding en geen spiraaltje, koper niet omdat de menstruatie dan erger wordt en hormoon niet ivm borstvoeding, blijft eigenlijk alleen condoom over.
De vliegreis is ook dit keer weer heel goed gegaan! Het is natuurlijk dit keer wel anders dan vorige keer want toen kroop ie nog niet.. Maar het ging echt heel goed. Ik zag er weer onwijs tegenop, maar het viel reuze mee. Sowieso raad ik je aan om stoelen te nemen in Economy Plus. Als je dat hebt dan kan je (gratis met kinderen) een upgrade krijgen naar de allervoorste stoelen (dus net achter business class) hierdoor zit je wel gewoon economy plus maar heb je de beenruimte van business class.. Dit was echt super aangezien we geen extra stoel voor Dylan hadden. DUs hij heeft heel veel op schoot gezeten, wat ie eigenlijk een ramp vind, maar door het tv kunnen kijken viel dat wel iets meer mee. Verder heeft ie veel op de grond voor me gezeten en had ik veel rommel en troep bij me om m te vermaken. Het enige waar ie mee heeft gespeeld zijn de schoenen van de buurman (hele aardige man, geen idee wie het was) en met de veiligheidskaart van het vliegtuig. Al die speelgoed was dus voor niks, maarja.. En verder heeft ie dit keer alleen op mijn schoot willen slapen, maar dat vond ik ook niet zo'n hele grote ramp. Hij heeft geloof ik maar een half uurtje op de grond geslapen op dekens en kussentjes. Hij kreeg veel aandacht van iedereen dus hij heeft zich prima vermaakt. Af en toe even een stukje laten kruipen bij de wc's (meer ruimte) en zo ging de tijd wel voorbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:54 schreef Martineke het volgende:
welcome back Daan![]()
![]()
hoe was het in the USA??
gelijk eenvraag voor je, hoe was de vliegreis deze keer met Dylan? wij willen nog weg met huwelijksreis, en dan eigenlijk gelijk ver weg (uurtje of 10,11) maar durven niet zo goed met zon kleintje zo lang in het vliegtuig te gaan zitten. en nu is Dylan niet zoveel jonger dan Maxim, dus was benieuwd
dat klopt, daar wil ik ook niet inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef Xanthe het volgende:
Staan nogal verschillende dingen over op i-net , de ene site zegt dat een kind er niet echt ziek van hoeft te zijn , de andere zegt juist dat ze zich vaak niet lekker voelen.
Of dat ze gewoon naar school/kdv kunnen , de andere spreekt over totale isolatie.
Wie weet valt het voor je kleine meid allemaal wel mee Igraine.
ik vind je niet in het lijstje
Kim heeft van 12.45 t/m 17.30 geslapen. Ze heeft ca een half uur geleden voeding gehad en alleen een klein mondje terug gegeven. Ze is nu wakker en kijkt om zich heen. Hopelijk blijft het zo en was dit eenmalig! Ze had ook een flinke plasluier, dat mag ook wel, want sinds vannacht ca 4.00 had ze niet meer geplast. Ze is nu gelukkig niet meer overstuur, dat was ze vannacht en vanmorgen heel erg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussen alle verhalen door, Djeez... als jullie het niet vertrouwen... gewoon de HAP bellen he! Ze zijn ervoor en zeker omdat Kim laatst al een keertje opgenomen geweest is zou ik nu niet te lang wachten met een keertje aan de bel trekken!
Ik bel ook niet snel, ook om dezelfde reden, maar jullie hebben nogal en voorgeschiedenis met Kim. Echt waar, gewoon bellen. De keren dat ik toch gebeld heb, ben ik zo lief geholpen, ook al bleek er weinig tot niks aan de hand te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:
We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
Haken hebben wij ook, maar het zijn hele dikke, dus nu moeten we daar een boor voor huren ofzow... Noah heeft de schommel voor zijn verjaradag gekregen en het wordt nu wel eens tijd dat ie opgehangen wordt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Jdee het volgende:
ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:
We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
Met zo'n kleintje kun je haast niet teveel bellen (nou ja als je om het uur belt ofzo...) Als jij bezorgt bent of even zeker wilt weten dat het goed gaat met meisje kun je altijd bellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:
perfectquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef bixister het volgende:
evenstar hoe is 't met arwen?! ben heel benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |