abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33746609
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:25 schreef texelonia het volgende:
Vicky als je begint op de 1e dag van je menstruatie dan is de pil meteen veilig. Je kan ook halverwege je cyclus beginnen maar dan is het pas na een week veilig.
Nee pas na een volle maand slikken. Je moet OF meteen op de eerste dag van je menstruatie beginnen (dan is het meteen veilig) begin je een week later dan is het na een week veilig. Begin je ergens middenin (omdat je bv. niet weet hoe lang je cyclus is omdat het varieert) dan moet je eerst een hele strip slikken + stopweek eer het veilig is.

Ik heb het afgelopen jaar gehad, las op het laatste nippertje dat het pas na een maand weer veilig was, omdat overal van een extra week wordt uitgegaan en dan klopt niet als je niet precies weet hoe lang je cyclus is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33751590
Ingrid, wij gebruiken jpbpitmeel omdat Amber ook heel erg spuugde vanwege reflux. idd veroorzaakt het een soort van verstopping. Amber houdt nu wel haar voeding binnen. Haar ontlasting is wel steviger en wat slijmeriger zeg maar

Kijk eens op marktplaats voor oei ik groei, staan genoeg boeken te koop aangeboden voor weinig geld!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 09:03:50 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33755905
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:53 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gelezen van een kindje dat toen naar onderen helemaal onder de dekentjes zakte, volgens mij is het daarom gevaarlijk.
Heb er overigens zelf geen ervaring mee!
kan je oplossen door een hydrofiel luier te bouwen en die tussen de beentjes te leggen en dan de ounten omhoog onder het matrasje vast stoppen dan hangt het kindje als het ware in een soort matje deden ze in het zkh bij ons meissie

ons meissie doet het trouwens prima met de voedingen heeft wel der jengel momentjes omdat ze veel zuigbehoefte heeft maar is meestal wel makkelijk te troosten met een speentje.
vorige week rond deze tijd om 9:08 werd ons meisje geboren ik ben mooshy hihihi maar zo blij

sorry dat ik nog niet op alles en iedereen reageer maar das logisch denk ik
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33756018
Evenstar ik ben blij dat alles goed gaat!! Mogen we je meisje ook een keertje zien of heb ik dat ergens gemist?
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 09:53:24 #80
81992 Githa
pi_33756765
Arwen is niet jarig vandaag, maar weekig gefeliciteerd !!!! rare benaming hoor...weekig

Luuke meissie, morgen is het jou beurt de BIG ONE dag !
Lishe, heb je alles al klaar...taart, slingers, cadeaus .... en de waterlanders paraat staan

Het gaat hard hier, het topic gaat in een rap tempo ververst worden.... Jordy nog 3 weekjes
en Renzell, jij kan toch vast komen oefenen in het dreumes topic
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:06:07 #81
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33756984
Oeh ja Githa, denk dat ik dat ook maar lekker kom doen straks.

Lishe; morgen meis, morgen! Morgen mogen (zoals Githa zo treffend wist uit te drukken) de waterlanders van stal. Wat fijn dat het in het weekend valt. Kunnen jullie het lekker precies op de goede dag vieren. Komen er veel mensen? En wat voor cadeau's heb je? En wat voor taart? Vertel vertel!
Luuke; fijne laatste kleine grote babytjes dag!

Juultje is echt helemaal door z'n dip heen. Ik kan me (haast) niet meer voorstellen dat ik er een maand geleden nog 4/5 keer op een nacht uit moest. Echt te gek dus! De late voeding heb ik er drie dagen geleden zonder slag of stoot uitgelaten en dat kostte (vooralsnog) geen enkele moeite. Meneer slaapt nu van 21.00/21.30uur tot 08.30uur; heerlijk gewoon!
Z'n tijgeren begint ook steeds meer op kruipen te lijken en z'n kletsen op communiceren. Weer sta ik versteld van hoe snel het soms allemaal lijkt te gaan. Hij is op dit moment zo leuk dat ik serieus moet uitkijken dat ik hem vandaag of morgen niet op de gril gooi.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:06:47 #82
105888 renzell
pi_33756999
En Githa; Jordy idd nog maar 3 weekjes. Bizar gewoon!!!
pi_33757559
Evenstar, fijn dat het zo goed gaat joh!

Githa, het gaat inderdaad snel ineens met iedereen die hier weggaat, Jordy ook al over 3 weekjes!

Renzell, heerlijk dat je weer kunt slapen zeg daar knap je vast van op!

Hier gaat alles lekker. Sara krijgt nu al 2 weekjes wat groenten en soms wat fruit. De groenten vindt ze nog niet zo smakelijk. Maar goed, dat heeft tijd nodig. Gisteren was ik vergeten om groenten ui de vriezer te halen, dus toen ik heb ik d'r een potje banaan gedaan ( jaja, we hebben proef/reclamepotjes in de kast staan ) Nou heerlijk vond ze het! Ze heeft het halve potje opgeslobberd en maar grommen als ik even wachtte met het volgende hapje

Eergisternacht heeft ze heel slecht geslapen. Het rotte is is dat ik er niet wakker van wordt. Hubbie heeft dus de halve nacht met haar opgezeten. Toen ik 's ochtends wakker werd van de wekker en vroeg of hubs lekker had geslapen bleek dat dus niet zo te zijn. Voel me best schuldig, op de 1 of andere manier hoor ik haar totaal niet 's nachts (zal wel schelen dat mijn rechteroor weer dichtzit en ik sowieso dus minder hoor...).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33757574
Amber is het zooitje even aan het omgooien hierzo. Hadden we zo'n mooi schema van 7.30 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00 werd ze vanmorgen ineens om 5.30 wakker en moest ze een fles....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 10:52:36 #85
81992 Githa
pi_33758061
Vicky denk je net gewend te zijn, maar ook dat went op de duur hoor.

Sara al aan de hap ooohw, dat gaat een goede eter worden als ik dat zo lees Fuente

Renzell ....HULDE voor Julius en voor mama eigenlijk ook, die zo heeft door gezet ! en kruipen HIEHAAAAAA!!! GO Juul!

Ik heb voor Jordy's verjaardag al vrij geregeld valt op woensdag...natuurlijk mijn werkdag.
pi_33758080
ze ligt nu te slapen in de box
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:07:59 #87
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33758531
Whaaaaa... onze 'laatste' dag hier! Kunnen we niet een soort van overgangstopic maken? En ik snap ook ineens die zogenaamde kliekjesvorming waar iedereen hier over struikelt.. Het komt gewoon doordat je onder een bepaalde lichting valt. (O,o, en voor de 3e keer vandaag de tranen.. )
Ons feest... O,o, Ik heb er zoveel zin in; Ik heb zulke mooie slingers, papa heeft coole posters gemaakt voor op de tuindeuren, en ik maak lekker oud-hollandsche prikkers met alleen maar dingen die Luuke ook mag. De reuze slagroomtaart is besteld. En er komt vreselijk veel bezoek. Volgende week zouden we het voor de brabantse partypoopers vieren bij mijn ouders: die hebben nu collectief besloten het helemaal hier te komen vieren! Extra taart dus! Opa en Oma hebben een hotelovernachting gekregen hier, van Luuke, voor opa's verjaardag die komen vanmiddag al, net zoals tantetje met haar lief. U ziet, dit gaat niet ongemerkt voorbij!!

Ons feestvarken, amper een uur oud.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33758566
Spannend Lishe!! Maar wel heel erg leuk!!! Veel plezier met de voorpret
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_33758575
Ach gos wat een lekker klein dingetje was ze zeg, Lishe!!
Het klinkt allemaal erg gezellie morgen! Alvast heel veel plezier
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:14:34 #90
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33762703
Luuke en lishe heel fijne dag morgen!

Ik ben blij!!! Emma is vanmorgen wezen wennen in het kdv en het ging gewoon heel erg goed! Ze heeft op de groep geslapen en naar de oudere kindjes gekekenen zelfs 90 ml uit een flesje gedronken.Dat drinken gaat langzaam maar ze drinkt iig wel Voordeel is denk ik ook dat vrijdag een erg rustige dag is. Ze was zo moe van alleindrukken dat ze thuis drie minuten aan de borst heeft gedronken en daarbij als een blok in slaap is gevallen. Nu is ze weer wakker , etenstijd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33764752
hartstikke fijn jelief!

en lishe, wordt vast een super dag morgen! ben je zelf al een beetje van de keelpijn af?

met anna gaat het eindelijk weer een stuk beter. ze ziet er nog steeds niet uit hoor maar ze heeft vannacht gewoon goed geslapen. vandaag ben ik nog lekker thuis met haar en hebben we samen schandelijk uitgeslapen. ze is weer vrolijk (al was ze dat de afgelopen dagen tussendoor ook wel eigenlijk) en aan het spelen.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:22:05 #92
105888 renzell
pi_33765029
Stoer van Emma!!!

Annaatje, wat fijn! Ze ziet er idd weer een stuk levendiger uit Bix.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:25:05 #93
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33765131
Krentenbol Anna! Fijn dat het weer beter gaat.
pi_33765308
Emma wat goed!!!

Anna, fijn dat het weer wat beter gaat!!! Je ziet er al een stukje vrolijker uit!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:55:24 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33766290
Dank jullie wel! En Bix, wonderen bestaan nog! Het gaat vandaag met het uur beter! Dank je!
pi_33773473
whaaaaaaaaaaaaaaaa veel te lang niet geweest en dan is er opeens zoveel gebeurt!

Noah (veel te laat sorry) maar nog gefeliciteerd met je verjaardag knul.. en ik zag ergens een foto dat je haar is geknipt en het staat je echt superstoer! Je bent een erg mooi mannetje!

En dan hebben we Maxim die jarig was.. ook al weer baby-af.. men wat gaat dat toch snel! Ook jij (te laat, i know) gefeliciteerd en ik zag dat je heel veel mooie kado's hebt gehad! En wat heb jij een ontzettend wijs koppie zeg! Heerlijk! En ik las dat je ook al stapjes los hebt gezet.. wowwie!

En dan ons modelletje Luuke meisje, ook jij gefeliciteerd met deze fantastische mijlpaal. En Lishe succes met de emotraantjes en je keelpijn! Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben met zn allen..

En dan Jordy.. mannetje, ik las dat je ergens in Februari geopereerd gaat worden. Ik wil even zeggen dat ik hoop dat het snel voorbij is en dat je er weinig last van hebt! Ik ga aan je denken als het gaat gebeuren hoor! Maar daarvoor mag ik je eerst nog bewonderen op de meeting (ja toch Githa, je komt toch wel?) En ik las dat je al stapjes los had gedaan en ik zag dat je op een stoeltje was geklommen om bij de TV te komen.. knapperd!

En juultje, mijn idool die aan het oefenen is om te gaan kruipen! Wat ben je goeeehoeeeed! (wat doe je je moeder aan ) laat dr maar flink achter je aanrennen straks hoor, dat vinden alle mama's zo leuk! hihi!

En ik las over Anna en dat ze zo zielig is met dr waterpokken.. gossie meid.. ik zag foto's waarop je niet al te blij was.. logisch! Hoop dat het ergste snel voorbij is en dat je weer die vrolijke lach op je gezichtje hebt!

Emma voor het eerst naar het KDV en je nog zo goed gedragen ook.. hoera! Wat goed! dat zal een grote zorg minder zijn voor je mama!

En dan pasgeboren baby's foto's foto's willen we! Evenstar gefeliciteerd met je kleine meisje (hele coole naam!) en Randa ook jij natuurlijk gefeliciteerd met je kleine mannetje!

Ik word weer geroepen hier.. dus ik kan niet verder teruglezen en op iedereen reageren.. maar ik heb jullie gemist en ik vind het heerlijk om al die mooie verhalen over jullie te lezen! tot snel!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:54:55 #97
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33778918
welcome back Daan
hoe was het in the USA??

gelijk eenvraag voor je, hoe was de vliegreis deze keer met Dylan? wij willen nog weg met huwelijksreis, en dan eigenlijk gelijk ver weg (uurtje of 10,11) maar durven niet zo goed met zon kleintje zo lang in het vliegtuig te gaan zitten. en nu is Dylan niet zoveel jonger dan Maxim, dus was benieuwd
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:11:38 #98
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33779493
Robin is sinds gister aan de ORS, want hij drinkt slecht en hij is aan de diaree. Verder is hij nog erg verkouden en hoest hij veel, maar hij kan nog steeds lachen en de wereld bewonderen.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:17:48 #99
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33779706
Sjonge alweer een ors-klant, maar gelukkig is hij wel vrolijk, dat scheelt volgens mij een hoop zorgen.
pi_33779727
De kinderarts zei hier dat je de vetten moet verminderen als ze diarree krijgen , wat dus inhoud minder melk en dat aanvullen met ORS. Misschien iets om even aan de arts na te vragen of dat voor Robin ook goed is om te doen (aangezien die nog wel een stukje jonger is dan Isis).
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:20:49 #101
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33779799
Dat scheelt zeker een hoop Jelief!

Xanthe, op de verpakking staat dat je 't niet met zuigelingenvoeding mag mengen, maar elk uur 10-25 ml per kg moet geven.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33779929
Staat idd op de verpakking , kinderarts vond dit onzin , mits je eerste de melk maakte en vlak voor het geven de ORS toevoegt. Na de 1e fles was de spuitpoep hier weg.
(Isis had toen flessen van 200ml en moest van de kinderarts naar 150ml met 75ml melk en 75ml ORS).
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:33:21 #103
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_33780191
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Jelief het volgende:

Hier ook geen pil ivm borstvoeding en geen spiraaltje, koper niet omdat de menstruatie dan erger wordt en hormoon niet ivm borstvoeding, blijft eigenlijk alleen condoom over.
mirena spiraal kan toch met bv, komt nl niet in je spijsverteringskanaal (pil) maar direct op plek naar hypofyse? of hoe zat het nou ook weer. iig kon hormoonspiraal wel, dacht ik. Ik heb m vanaf Ela's 4e maand ongeveer. (en nog steeds aan de bv)

late fles eraf? ja dat willen wij ook wel. en die van 10 uur en die van 2 uur en die van half 6 ...

overigens had ik laatst eens geinformeerd bij de kinderarts op t cb hoeveel Ela aan cc's binnen moest krijgen als we eens wat meer met de pepti kunstvoeding gingen doen ipv bv, en toen was haar antwoord 400 CC. waarom 50 cc meer voor kindjes in het Utrechtse dan bij anderen?!

En Luuke die is jaaaaaarig bijna, hoezee hoezee!
..en laat gaan...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:38:48 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33780352
Ik begin op advies van de huisarts al met de pil sowieso omdt de eerste strip niet veilig is of je nu begint na je eerste menstruatie of niet..

hier worden de haakjes etc gewoon van het nageltje afgetrokken merkt ze niets van
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:48:10 #105
63367 Jdee
pi_33780637
oh man, inderdaad ik miste al wat kindjes! De grote december-januari-rollercoaster is aan het rollen geslagen!

Renzell, als je nou terugkijkt, wat was nou het ei van columbus voor jou met Julius slaap gedrag. ik zit er doorheen. volgend weekend gaat ze logeren bij een overenthousiaste oma en opa die denken dat het allemaal mee valt (bedankt voor de erkenning zeggen we dan maar goed het is natuurlijk heel lief van ze eigenlijk). Wat was jou plan de campagne, hoe lang deed je er over, wat was het moeilijkste en hoe werkt het nu?
..en laat gaan...
pi_33781097
Zul je zien dat Ela zich dan ineens heel goed gaat gedragen
En anders zullen ze zien dat het niet zo heel erg mee valt , of juist wel omdat ze niet elke nacht zo'n gebroken nacht hebben

Is er een reden dat Ela slecht slaapt?

Ik heb bij Isis best de harde hand gebruikt , dwz. ze was behoorlijk ziek en toen vond ik het niet meer dan logisch dat ik er meerder keren per nacht uit moest en doordat zij slecht sliep was ze overdag ook meer moe en onhebbelijk. Nu alles weer een stuk beter eruit ziet dacht ze nog steeds dat ze wel evende aandacht kon krijgen en gilt nu dus te pas en te onpas alles bij elkaar , ook s'nachts en ik negeer sinds 2 nachten dit gedrag met als resultaat dat Isis nu door heeft dat deze "pret" niet meer werkt (mama komt immers niet) en ze weer beter slaapt s'nachts en daardoor ook weer vrolijker word overdag.
(Ze is een echte drama queen hoor , wist niet dat dat al zo jong kon , en heeft voor dit aanstel gedrag ook een echt theatraal huiltje waar ik dus nu niet meer op reageer als het een ander huiltje zou zijn komt ik uiteraard wel naar dr toe).
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:18:22 #107
63367 Jdee
pi_33781664
vind t maar moeilijk hoor. Ze is nog immer verkouden nl, dat is ze geloof ik alleen in de zomer een weekje niet geweest, allergie kindje. En jeuk op haar hoofd (soms helpt het als ik haar hoofdje insmeer met vaseline voor het slapen savonds. maar soms helpt dat ook niet). Dus tsja, ze voelt zich waarschijnlijk niet super, maar ook niet slechter dan normaal. En ik heb dus al sinds ze 4,5 maand is dit soort nachten met als topper toch wel de tandjesdoorkom nachten die dan om het uur, anderhalf uur zijn. Ik had wel veel aan het no cry sleep solution boek, daarmee is het nu al zover dat ze niet meer met de tepel in de mond in slaap valt, en ook nog wakker in bed leggen lukt al aardig, maar snachts zonder een slokje borsttroost, nee dat lukt nog niet. En ook zijn de dutjes overdag super verbetert: langer aan 1 stuk en enigzins op een vaste tijd (spanne), alleen de ene keer 45 mins en de andere keer 2 uur... en als dat laatste het geval is smiddags minder. nu is ze al bijna een jaar en begint soms die 2e dut niet meer zo nodig te hebben, alleen is ze dna wel eerder gaar savonds. ohja, heb ook nog succesvol haar bedtijd vervroegt van half 8 naar half 7 (soms dus iets eerder als ze een dutje overgeslagen heeft).

praktische problemen waar ik tegenaan loop:
ze moet nog steeds veel boeren en heeft nog erg veel last van windjes, daar wordt ze wakker van als ze die niet voor het horizontaal in bed komen te liggen kwijt is.

de afgelopen 2 weken wilde ze soms echt niet in haar eigen bed slapen, maar wel tussen ons in met alle praktische en veiligheids zorgen daaromtrent. (we willen eigenlijk niet dat ze er teveel aan gewend raakt tussen ons in te liggen, maar ja op een gegeven moment wil je ook niet om het uur/2 uur eruit om een kindje op te halen). Ook op mama liggen is soms enige wat ze wel trekt, zeker als de darmpjes het weer eens zwaar hebben. praktisch probleem hierbij is natuurlijk dat hoe vaker ze bij me drinkt, hoe meer voormelk ze krijgt, wat weer een eventuele darmkramperij geeft. zucht. speentje misschien maar eens proberne (zie je, een forum werkt!, dat bedenk ik me nu net).

En vooral die opmerkingen van liefhebbende mensen. "slaapt ze nou nog steeds niet door" "denk je ook aan jezelf" (ja, maar ik kan haar toch niet laten huilen, daar slaap ik nu toch niet meer van, denk ik dan) en vooral het gevoel dat ik een slechte moeder ben. natuurlijk: ze is nu eenmaal gewend om snachts lekker bij mama te zijn, maar dat doorbreken is toch een stuk moeilijker dan even de koude kikker spelen, eigenlijk. erkenning wil ik, darn it!

als ze snachts zich laat horen, wordt ik subiet wakker. ik laat haar dan vaak nog even liggen (ik heb de 5 mins regel, ook zodat ik enigzins wakker genoeg wordt om zonder brokken haar kamer te bereiken, als ze in die 5 mins een halve minuut stil is, begint de 5 mins regel weer, tenzij ze overstuur raakt of boos wordt).(idee hierachter is trouwens dat hoe wakkerder ze is, hoe meer tijd ik kwijt ben voor ik weer kan slapen).

eh
dat is het wel even.

pfoe, ik moest het toch ff kwijt geloof ik. thanx.
..en laat gaan...
pi_33782295
Daar is het forum toch voor
Het blijft moeilijk die rusteloze nachten en natuurlijk is het nog vervelender dat anderen er zo opreageren. Maar naar mijn mening weet je meestal zelf het beste wat je kindje nodig heeft.
Het koele kikker idee hoeft toch ook niet perse? Het kan misschien soms wel helpen , maar je moet er zelf dan wel een goed gevoel bij hebben.
De 5 minuten regen werkt hier bv niet. Dat begint hier met 10 wachten een paar keer vervolgens 15 en daarna 20 en da geeft ze het vaak wel op.
Maar ja elk kind heeft zijn/haar eigen karaktertje en dat is best moeilijk soms om daar goed mee om te gaan.
Volgend weekend ga jij (hoop ik) gewoon genieten van je nachtrust en opa en oma zorgen dan heust erg goed voor Ela.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:40:30 #109
63367 Jdee
pi_33782566
maar wanneer stop je dan met die minuten-wahct-mthode, want het lijkt me niet bevorderlijk als je daardoor 2 uur bezig bent en dan na 2 uur slapen (ik noem maar een horroscenario ) weer die methode 2 uur kan gaan zitten toepassen. wanneer 'mag' je het opgeven en wanneer kan je zeggen dat het werkt? ik bedoel, hoe weet je dat je niet voor niets jezelf en je kind aan het plagen bent... zucht. moeilijk dit...
..en laat gaan...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:41:21 #110
63367 Jdee
pi_33782599
en ja , ik weet het. je weet het nooit. waarschijnlijk. ik ben teveel beta, waar is verdulleme de manual van ela??! die wil ik!
..en laat gaan...
pi_33783329
RMF? Helaas net zoals mannen die graag bij ons vrouwen zou aantreffen zullen wij die nooit bij onze kids aantreffen..
Het blijft idd moeilijk omdat elk kindje anders is.
Ik voelde me de eerste nacht dat ik Isis door liet jammeren ook best een slechte moeder , maar het werkte wel Ik deed de babyfoon uit (zodat Jeroen door kon slapen) en ging naar de lampjes kijken (word ik ook wakker van trouwens) de 1e nacht wachte ik een kwartier , mits de lampjes wel bijna continu gingen branden of als ik een heel erg gekrijs hoorde in onze slaapkamer (jengelen en theatraal huilen hoor ik onze slaapkamer niet nl. Toen dit al wat beter ging heb ik van het kwartier een half uur gemaakt , wat al resulteerde in 1 keer wakker worden ipv. 3 of 4 keer.
En nu heeft ze afgelopen nacht voor het eerst sinds een ruime week weer doorgeslapen.

Maar als Ela zelf al niet zo lekker is willen ze zowiezo de aandacht wel van moeders hebben...
En er is gewenning natuurlijk , ze heeft een bepaald ritme opgebouwd en daar word aan voldaan...
Ik zou het verder ook ontzettend moeilijk vinden als ik jou schoenen zou staan Jdee! Misschien kun je van die 5 minuten s'nachts een 10 maken?
En boos worden , hier negeer ik dat gedrag gewoon (Isis word te pas en te onpas boos omdat iets niet lukt wat zij wil) , tenslotte is het ook een vaardigheid die ze uiteindelijk moeten leren te hanteren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reaktie en hopenlijk tips van de anderen hier.

Ik wens je in elk geval een rustige nacht met een beetje nachtrust toe , wij gaan hier nu slapen.
pi_33783604
arme jdee, het klinkt allemaal echt vreselijk zwaar. ik heb natuurlijk geen handleiding voor ela, maar ik ken ze wel van anna, die nachten en die kuren. hier komen ze gelukkig echter nooit zó lang achter elkaar voor, (dat lijkt me ook echt niet vol te houden, oei!!). herkenbaar dat het juist moeilijk is als er ziekte of ander ongemak aan de hand is. en juist daar gaat 't bij ons dan ook vaak 'mis' als je 't zo mag noemen. zoals toen op vakantie ze een aantal nachten achter elkaar bij mij in bed geslapen heeft (haar eigen 'bedje' was niet geschikt). en deze week, met de waterpokken. op zich vind ik 't ook echt helemaal geen probleem om haar dan bij me te nemen, ben allang blij dat ze daarmee dan getroost is. maar op de een of andere manier heeft ze altijd de neiging om er mee aan de haal te gaan. de volgende nacht wil ze weer, en de nacht erna is ze al bijna niet meer in haar eigen bed in slaap te krijgen. zodra ze ons dan naar bed hoort gaan 'eist' ze haar plaatsje daarin ook op. ik overdrijf misschien een beetje in het tempo waarin zich die veranderingen voordoen maar er is in ieder geval vaak sprake van een duidelijk oplopende lijn, met als grande finale een nacht waarin zelfs een voortdurend beschikbare tiet niet meer volstaat en we beiden dus nauwelijks slapen. dan ben ik 't zelf meestal zo beu dat ik ineens heel goed word in het wat langer laten huilen van anna. meestal is de oorspronkelijke oorzaak van haar onrust inmiddels ook weer voorbij dus durf ik 't ook beter aan. en het is niet bepaald aangenaam maar na 1 of 2 avonden/nachten waarin we haar gejammer negeren is alles weer bij 't oude: een rustig doorslapende anna, die overdag ook weer veel vrolijker is. nu zijn er ook wel tussenvarianten hoor, maar dit is toch wel zo'n duidelijk al herhaaldelijk opgetreden patroon dat ik er van geleerd heb dat de harde opstelling af en toe voor ons allemaal het best werkt. niet altijd, maar wel als 't de spuigaten uitloopt. en dat 'negeren' kun je dus in 1 keer doen of met korte onderbrekingen, zoals bij de 5-10-15-etc. minuten methode. het ligt er maar net aan hoe moe wij zijn en hoe het allemaal verloopt, de ene keer kiezen we voor het eerste, de andere keer voor het laatste.
nou ja, ik wil helemaal niet beweren dat dit bij ela ook zou werken hoor, maar dan weet je in ieder geval wat hier wel (redelijk) werkt. heel veel succes ermee, hoe je 't ook aan gaat pakken. ik hoop dat je snel zelf weer wat meer rust zult krijgen!
pi_33783805
nog even stiekem keek voor de pc daadwerkelijk uit te doen
Fijn Bix om te lezen dat jij het ook zo doet als wij hier , geeft me toch een gevoel dat ik het zo slecht nog niet doe
Hier zei de kinderarts ook iets in de trend dat ze na elke ziekte iets negatiefs overhouden , doordat we als moeder (en vader) ineens veel meer aandacht aan ze besteden en ze meer mogen dan anders. Dat moet natuurlijk uitgebuit worden als ze weer beter zijn...

gaat nu echt naar bed
pi_33792437
Luuke gefeliciteerd
Tot over een maand!
pi_33792616
Mijn meisje heeft de waterpokken.... Alleen heeft ze dat zelf niet door volgens mij want je merkt niks aan haar. Afgezien van een paar blaasjes is er niets aan de hand, of komt dat later nog dat ze echt 'ziek' worden?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33792955
Staan nogal verschillende dingen over op i-net , de ene site zegt dat een kind er niet echt ziek van hoeft te zijn , de andere zegt juist dat ze zich vaak niet lekker voelen.
Of dat ze gewoon naar school/kdv kunnen , de andere spreekt over totale isolatie.

Wie weet valt het voor je kleine meid allemaal wel mee Igraine.
ik vind je niet in het lijstje
pi_33793110
Jdee ik zit met tranen in m'n ogen je verhaal te lezen, het is zo herkenbaar. Hier gaat het echt precies hetzelfde. Al weer drie nachten ligt ze tussen ons in vanaf een uur of 2, half 3, nadat ik er al een aantal keer uit ben geweest en het gewoon niet meer trek om er steeds uit te gaan. Myrthe heeft het perfect door en die houd dus ook niet op met huilen totdat ze bij ons mag liggen. Maar ik kan het niet, echt niet, om d'r te laten huilen. Het breekt m'n hart, ik voel me dan zo slecht, ze gaat helemaal over d'r toeren, het druist tegen alles in wat ik voel. Ik ga d'r vannacht een nachtje beneden laten slapen met MrBos, dan kan ik in ieder geval een nacht doorhalen. Wi hebben wel een ikea bedje op de slaapkamer staan (campingbedje kan ook) voor als ze wel bij ons wil zijn maar niet zo overstuur is dat ze perse in ons bed wil, dan leg ik dr daarin (of ik leg haar over als ze slaapt). Dan hoef ik er niet steeds uit als ze huilt (bedje schuif ik naast mijn bed, kan d'r handje vasthouden evt.) en lig ik toch vrij in mn eigen bed zonder zorgen dat ik op d'r ga liggen ofzo. Heel heel veel sterkte, ik vind het heel moedig van je dat Ela gaat logeren, ik kan het (nog) niet.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:45:08 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33793419
Luuke! De grote dag is aangebroken! Je bent 1 jaar
Lishe en Luuke (en vriend/man) gefeliciteerd En heeel veel plezier vandaag!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:20:01 #119
63367 Jdee
pi_33794353
thnx voor de ervaringen dames! En Ladybos, jij en ik zijn van de no cry sleep solution, toch? Maar twijfelen doe je toch. Dat blijft. En dat is zo verrotte irritaaaaaant
En ik zal ook vast de enige niet zijn die HEEL ERG DIEP zucht als ze weer eens wakker wordt? als ik echt moe ben (of net iets wilde gaan doen savonds wat gebeuren moest en dan me echt gestoord voel in mn doen en laten) wordt ik zelfs kribbig en boos. En wie krijgt dat dan over zich heen? juist.... Neelix.

Ela heeft trouwens iets nieuws door: schreeuwen. vind ze geweldig! de deur krijgt het er van langs op t moment . bah! dah! dah! ududuudhh, hweeiue!

en gisteren zwaaide ze!

nee schudden heeft ze al wel langer door
..en laat gaan...
pi_33794459
Die frustratie is best herkenbaar hoor. Had ik ook wel met Isis toen ze ziek was en continu maar op schoot wilde hangen , je komt op die manier nergens aan toe en door de slechte nachten heb je ook niet steeds de energie om je dingen te doen die je moet doen...
pi_33796318
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:54 schreef Martineke het volgende:
welcome back Daan
hoe was het in the USA??

gelijk eenvraag voor je, hoe was de vliegreis deze keer met Dylan? wij willen nog weg met huwelijksreis, en dan eigenlijk gelijk ver weg (uurtje of 10,11) maar durven niet zo goed met zon kleintje zo lang in het vliegtuig te gaan zitten. en nu is Dylan niet zoveel jonger dan Maxim, dus was benieuwd
De vliegreis is ook dit keer weer heel goed gegaan! Het is natuurlijk dit keer wel anders dan vorige keer want toen kroop ie nog niet.. Maar het ging echt heel goed. Ik zag er weer onwijs tegenop, maar het viel reuze mee. Sowieso raad ik je aan om stoelen te nemen in Economy Plus. Als je dat hebt dan kan je (gratis met kinderen) een upgrade krijgen naar de allervoorste stoelen (dus net achter business class) hierdoor zit je wel gewoon economy plus maar heb je de beenruimte van business class.. Dit was echt super aangezien we geen extra stoel voor Dylan hadden. DUs hij heeft heel veel op schoot gezeten, wat ie eigenlijk een ramp vind, maar door het tv kunnen kijken viel dat wel iets meer mee. Verder heeft ie veel op de grond voor me gezeten en had ik veel rommel en troep bij me om m te vermaken. Het enige waar ie mee heeft gespeeld zijn de schoenen van de buurman (hele aardige man, geen idee wie het was) en met de veiligheidskaart van het vliegtuig. Al die speelgoed was dus voor niks, maarja.. En verder heeft ie dit keer alleen op mijn schoot willen slapen, maar dat vond ik ook niet zo'n hele grote ramp. Hij heeft geloof ik maar een half uurtje op de grond geslapen op dekens en kussentjes. Hij kreeg veel aandacht van iedereen dus hij heeft zich prima vermaakt. Af en toe even een stukje laten kruipen bij de wc's (meer ruimte) en zo ging de tijd wel voorbij.

Ik weet niet of je voor die 10/11 uur een rechtstreekse vlucht kiest of je wil gaan overstappen? Dylan vond het leuk om die overstap te doen zodat ie even in zn kinderwagen kon slapen tussendoor en bij de gate een grote ruimte had om zich even uit te leven met kruipen. Hij vond het wel even lekker om uit de krappe ruimte te zijn en daarna vond ie het ook weer prima omdat ie wat afwisseling had.

Het is echt mij weer heel goed bevallen!

Ennnnnnnnnn... we gaan waarschijnlijk over zo'n 5 maanden verhuizen naar Chicago
Dus weg uit dit landje en op naar the USA! Heb er zin in! Ook al vind ik het stiekem ook wel erg eng.. Het zou voor minimaal 2 jaar zijn ivm contract van Rene bij zn werk daar. We hebben al hele mooie huizen gezien.. en hij gaat bijna 3 keer zoveel verdienen!

Met Dylan gaat het verder allemaal helemaal goed! Hij heeft op dit moment onwijs veel last van zn 4 doorkomende boventandjes, waardoor ie erg slecht heeft geslapen, maar ondanks dat ze nog niet door zijn.. hij heeft vannacht heerlijk geslapen en is maar 1 keer wakker geworden vannacht En hij kruipt sinds de eerste dag in Amerika en hij vind het geweldig! Ik heb er nu echt mn handen vol aan, maar ik geniet nog steeds iedere seconde. Verder word ie gewoon echt groot en wijs en is het echt mijn kleine lieve mannetje.. hou echt onwijs veel van m.. Heb foto's gepost in het fototopic (voor de nieuwschierige dames)

Jdee.. Ik hoop voor je dat alles snel op een rijtje komt. Ik heb de afgelopen maand heel weinig geslapen en zag al hoe ontzettend zwaar dat was, dus ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat jij er helemaal doorheen zit. Ik duim voor een hele goede afloop (heb zelf helaas geen tips, sorry) voor jou en Ela!
pi_33796378
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef Xanthe het volgende:
Staan nogal verschillende dingen over op i-net , de ene site zegt dat een kind er niet echt ziek van hoeft te zijn , de andere zegt juist dat ze zich vaak niet lekker voelen.
Of dat ze gewoon naar school/kdv kunnen , de andere spreekt over totale isolatie.

Wie weet valt het voor je kleine meid allemaal wel mee Igraine.
ik vind je niet in het lijstje
dat klopt, daar wil ik ook niet in

Ze slaapt wel meer dan normaal, maar ze is verder gewoon vrolijk..We zien wel hoe het loopt, ik bel maandag het KDV wel of ze die week wel of niet mag komen.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 januari 2006 @ 14:00:24 #123
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_33797304
Het gaat nu weer een stuk slechter met Kim. Toen ik haar vanaancht de voeding gaf, had ze bijna alles uitgespuugd. Omdat ze zo overstuur was, hebben we haar tussen ons in gelegd, waarna ze weer vrolijk erder spuugde. Ingrid heeft haar net nog voeding gegeven, en ze spuugde weer heel veel uit. Ik word er radeloos van, ik hoop niet dat ze weer naar het ziekenhuis moet. Het is zo zielig je kindje zo te zien!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_33799109
djeez, wat zielig! heel veel sterkte ermee, ik hoop dat 't snel beter gaat.

igraine ach gossie die kleine myhron ook al de waterpokken... bij anna begon het op zondag met wat blaasjes en toen had ze er zelf ook nog geen last van. de dagen erna namen de vlekjes/blaasjes toe en begon ze er ook steeds zieker van te worden. sinds gisteren is het echt op z'n retour. maar ik heb ook regelmatig gelezen dat het bij die kleintjes vaak juist maar in hele lichte mate voorkomt. risico is dan wel dat ze het nog een keer kunnen krijgen. sterkte ermee, hopelijk valt het mee. mocht ze er veel last van krijgen, er zijn verschillende middeltjes die kunnen helpen tegen de jeuk: havermout/zemelenbadje, kinderemulsie van VSM, en ik had van iemand anders nog tip gekregen voor als dat niet werkt: lotio alba. maar dat is alleen op doktersrecept te krijgen. oja en houd de nageltjes ultrakort. krabben doen ze toch wel maar dan heb je minder kans dat er door vuil onder de nageltjes infecties ontstaan. (er bestaat ook mentholpoeder tegen de jeuk maar dat wordt afgeraden bij jonge kinderen, het zou slecht zijn voor de longen!)

en last but not least... luuke is vandaag jarig hoera hoera!!! gefeliciteerd, ook lishe & xtracer met jullie mooie dreumesmeisje.
pi_33801205
Ik net wel kindermentholpoeder gehaald, om het in geval van nood maar in huis te hebben...
De blaasjes lijken met het uur meer te worden, gisteren had ze er nog maar een stuk of 5, alleen in haar gezichtje. Nu heeft ze er al een stuk of 20 denk ik, voornamelijk op haar hoofdje maar ook op haar, buik, rug en billetjes. Ze slaapt wel heel veel dus ze gaat er al iets meer van merken volgens mij. En ze is ook al vier weken verkouden en volgens mij gaat dat ook niet meer over tot het weer wat warmer wordt.

Op het KDV zeiden ze ook dat het een lichte vorm was, we zien wel hoe het doorzet. Anna is dus al weer aan de beterende hand, gelukkig maar.

Luuke gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_33802884
ik had ook kindermentholpoeder in huis, maar lees goed de bijsluiter: het is niet voor kinderen onder de 2 jaar! (of jij moet toevallig net andere hebben).

hier mogen ze niet naar 't kdv zolang de blaasjes nog niet ingedroogd zijn en/of ze nog koorts hebben. (> 38.5 graden).
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:07:45 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_33803339
och al die waterpokken! Maar toch kunnen ze ze maar beter snel krijgen denk ik, zijn ze er maar van af ook. Liam heeft nog steeds nooit wat gehad... op een vage 6e ziekte ofzo na dan.

sterkte aan alle zieke kindjes!
stormy waters...
sailin'
pi_33803521
joehoeee zien mensen mijn tekst niet ?
pi_33804062
sorry daan, had 'm wel gezien maar was meer door de waterpokken in beslag genomen. maar wat een plan joh, naar chicago! spannend! en fijn dat 't zo goed gaat met dylan! ik zag ook de foto's, 't is een scheetje!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:33:07 #130
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33804183
jawel ben net aan het lezen wat fijn dat Dylan het zo goed deed in he vliegtuig, en thanks voor de tip wij weten het nog steeds niet echt of we het nu moeten doen of niet we willen dominicaanse republiek zien, maar das zo lang vliegen. en misschien wel niet te doen met Maxim, dat is de gok. en anders kiezen we de middenweg, bijv tenerife of zo, uurtje of 4 vliegen, dat zou te doen moeten zijn, gran canaria ging immers ook goed maar ja toen zat hij nog aardig stil, nu is het doerak die overal wil lopen en staan en kruipen en aanzitten en zo moeilijk moeilijk .\

en wow naar usa verhuizen, vind ik altijd wel stoer als je zoiets durft wel ubercool.

wat een waterpokken heersen er hier zeg, hoe komen kindjes daaraan eigenlijk?? besmetting van andere kindjes of zo?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:36:11 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_33804300
ik had het niet gelezen, maar sjees wat spannend heej! Wow!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:39:45 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33804423
Even tussen alle verhalen door, Djeez... als jullie het niet vertrouwen... gewoon de HAP bellen he! Ze zijn ervoor en zeker omdat Kim laatst al een keertje opgenomen geweest is zou ik nu niet te lang wachten met een keertje aan de bel trekken!
pi_33804718
martineke, ja, 't is heel besmettelijk. en dat al voordat je de uiterlijke tekenen ziet, dus je kunt 't ook niet zo goed voorkomen. op zich ook niet erg, want iedereen moet 't toch een keer krijgen. maar voor erg jonge babies vind ik het wel eng hoor. en het kan sowieso een heftige ziekte zijn. maar er zijn er ook die er nauwelijks last van hebben. dus afwachten maar.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:21:21 #134
63367 Jdee
pi_33805648
poehee emigreren... stiekum willen we ook (maar nog niets concreets bedacht other than terug naar oz (blue mountains) of anders nz, ofeventueel naar toronto...), maar eerst maar even AIO contract Neelix afmaken. Wel gaat ie in september naar Tokio (conferentie) en dan ga ik mee, maar of Ela dan mee gaat... dat weten we nog niet eigenlijk. Ik had er niet zo over nagedacht, maar het is misschien ewl een beetje teveel van t goede voor een paar dagen 14 uur reizen.
maar dat een overstap wel fijn is, daar had ik niet zo bij stilgestaan. Het is inderdaad wel prettig om even je benen te strekken al kruipende/lopende, eigenlijk.

Ze heeft er weer een tandje bij, en ik had het niet eens gezien . we vermoedden het al weeeeeeeken (toch zeker al met kerst), maar er was steeds maar niets. kijkt een kennis van me vandaag geinteresseerd de wandelwagen in, Ela lacht, zegt ze"ik zie tandjes!" ik:"jahaa, al 4!" "nee het zijn er 5!" ik:"huh? hee inderdaad!". zo zie je maar, toch redelijke als paddestoelen uit de grond zo snel

En zo heeeeeeeel af en toe staat ze perongeluk los als zezich van de bank naar de koffietafel omdraait met staan. spannend hoor.

ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!
..en laat gaan...
pi_33805763
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussen alle verhalen door, Djeez... als jullie het niet vertrouwen... gewoon de HAP bellen he! Ze zijn ervoor en zeker omdat Kim laatst al een keertje opgenomen geweest is zou ik nu niet te lang wachten met een keertje aan de bel trekken!
Kim heeft van 12.45 t/m 17.30 geslapen. Ze heeft ca een half uur geleden voeding gehad en alleen een klein mondje terug gegeven. Ze is nu wakker en kijkt om zich heen. Hopelijk blijft het zo en was dit eenmalig! Ze had ook een flinke plasluier, dat mag ook wel, want sinds vannacht ca 4.00 had ze niet meer geplast. Ze is nu gelukkig niet meer overstuur, dat was ze vannacht en vanmorgen heel erg.

We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:43:46 #136
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_33806264
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Ingrid19 het volgende:

We bellen niet snel de HAP, omdat we ons dan zeikerds voelen. Ze heeft gelukkig geen koorts, dus ze kunnen ook niks voor haar doen.
Ik bel ook niet snel, ook om dezelfde reden, maar jullie hebben nogal en voorgeschiedenis met Kim. Echt waar, gewoon bellen. De keren dat ik toch gebeld heb, ben ik zo lief geholpen, ook al bleek er weinig tot niks aan de hand te zijn.
Sterkte met Kim
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:44:42 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33806305
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Jdee het volgende:
ik heb haken gekocht om de schommel op te hangen, morgen maar eens gaan boren!
Haken hebben wij ook, maar het zijn hele dikke, dus nu moeten we daar een boor voor huren ofzow... Noah heeft de schommel voor zijn verjaradag gekregen en het wordt nu wel eens tijd dat ie opgehangen wordt!

Ingrid, beter een keer teveel zeikenbellen dan te weinig. Echt, gewoon bellen als je je zorgen maakt. Als er niks (ernstigs) blijkt te zijn is dat alleen maar fijn om te horen en wie weet maak je je dan ook minder zorgen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:48:11 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_33806432
Djeez en Ingrid, zo'n kleintje droogt snel uit dus bel nou als je het niet vertrouwd!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:53:12 #139
105888 renzell
pi_33806620
Jdee; ik kom nu net thuis uit mijn werk en zit midden in een etenkookproject. Ik wil graag uitgebreid op je vraag reageren, maar kan dat nu alleen vluchtig doen, dus ga er morgen of vanavond even echt goed de tijd voor nemen! Alvast een dikke kus, want god zeg, dit klinkt echt echt echt kut allemaal.

Lishe meis!!!!!! Hoezee ende hoera voor jou en je mooie dochter!
LUUKE IS 1 JAAR!!!!!
Ik moets steeds aan jullie denken vandaag. Hoop dat het mooi was en bijzonder en leuk en ontroerend en dat madam gruwelijk verwend is (maar daar bstaat geen twijfel over denk ik zo... )
Dag dag meisjes, tot in het volgende topic!
pi_33806712
quote:
De HAP is er juist ter vervanging van de spoedeisende hulp in het ziekenhuis. Júist voor al die zaken waarvoor je een huisarts nodig hebt terwijl je eigen huisarts geen dienst heeft en wat nog niet zo spoedeisend is dat het meteen naar de SEH hoeft.
En als het om kleine kindjes gaat is er nooit een "te vroeg bellen". Als je het niet vertrouwd, meteen bellen!!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:58:23 #141
105888 renzell
pi_33809017
ps-Daantje... ik lees je tekst ook pas net! HIHAAAAAAA!!!! Spannund! Ikke doe jou ff mailen morgen of overmorgen! KUS
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:07:50 #142
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33809374
quote:
Met zo'n kleintje kun je haast niet teveel bellen (nou ja als je om het uur belt ofzo...) Als jij bezorgt bent of even zeker wilt weten dat het goed gaat met meisje kun je altijd bellen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:42:14 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33813077
Ik kom vandaag gewoon nog hier hoor!
Oooo, wat hebben we een heerlijke dag gehad! Als eerste; dank jullie wel voor al die lieve felicitaties, zo lief!
We hebben een heerlijke dag gehad. Het huis zat vanaf vanochtend 10 uur lekker vol en Luuke heeft van iedere minuut genoten. Op de uitnodiging stond; Luuke slaapt tussen 11 en 1, dat deed ze! Ze viel klokslag 11 in slaap bij opa op de arm... (zie fototopic.)
Ze straalde, genoot en was zo lief en onder de indruk. De hele dag heeft ze geroepen "Ooooooh". Mijn kleine mooie is 1!! Wat gaat het hard... Een jaar is zo om, maar het lijkt of ze er altijd al was. Alleen heb ik het idee dat ik pas een maand of 3 moeder ben.
Toen mijn liefste vriendin een prachtig, zelfgemaakt fotoboek van 0 tot nu gaf , was ik even niet te stoppen, heb de hele dag een enorm gevoel van weemoed gehad. Maar het was zo fijn! Morgen kom ik hier dag zeggen...!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:58:21 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33813660
Lishe, wat fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! Ik ga snel even in het fototopic kijken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:30:29 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33817297
Lishe, klinkt als een geweldige 1e verjaardag!
©Dumbo
pi_33817617
Lotion Alba is echt heerlijk spul heb het zelf eens voorgschreven gekregen bij een 3egraads brandwond die aan het genezen was en mega erg jeukte. Maar dat spul werkt enorm goed tegen de jeuk! En eenvoudig een receptje voor te krijgen bij waterpokken hoor.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:52:56 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33817947
lishe proficiat met Luuke
pi_33819621
evenstar hoe is 't met arwen?! ben heel benieuwd!
  zondag 8 januari 2006 @ 01:19:06 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33820375
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef bixister het volgende:
evenstar hoe is 't met arwen?! ben heel benieuwd!
perfect tis een supermakkelijk meiske denk dat ze de gehele week een dagje in het ziekenhuis wat dwars was en soms een klein uurtje thuis dat ze wat verdriet heeft. maar dat is frustratie dat ze hara duim niet kan vinden.
Ze vind het erg leuk om voor verrassingen te zorgen , vooral bij papa ( moeder dochter pact )
De flessen drinkt ze over het algemeen goed leeg, enige hekele puntje is doordat ze in het zieknhuis een troostflesje extra hebben gegeven de laatste nacht madam rond diezelfde tijd om een flesje huilt.. en we dus in de nacht op half vier vier uur zitten en rond hal zeven zo;n 50 cc... maar zijn dit langzaam aan proberen af te bouwen en gaat steeds beter
Ze is een erg tevreden meiske en als zij dat is zijn wij dat ook..
Verder vind ik haar al zo veel veranderd gaat het me allemaal veel te snel.. we genieten hier dan ook met volle teugen

een dikke virtuele kus voor anna.. we willen hier nog even niet de waterpokkies
  zondag 8 januari 2006 @ 02:31:37 #150
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33821970
Willen foto's zien om dat te beoordelen Evenstar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')