Het geeft eigenlijk ook wel een soort van natuurlijke sfeer. Geen mooimakerijen, gewoon een natuurlijk portret. Naar mijn mening kan je deze gewoon insturen, zo storend is die lok idd niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Olio het volgende:
Erik dat van die lok kan ik me voorstellen. Ik vond het zelf wel wat hebben. Ik heb er ook nog een met de ogen vrij, maar die sprak me minder aan.
Dit was gewoon de leukstequote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Werewolf het volgende:
@_moder8or_
De foto had een stuk mooier gekund met een effen achtergrond. Het is een mooi meisje, maar ze lacht erg krampachtig.
Probeer de volgende keer een wat spontanere blik te 'vangen'.
Dit is erg lastig bij jonge kinderen die weten dat ze op de foto komen, ik heb vandaag mijn nichtje van twee geportretteerd...
Wat zij zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Elefes het volgende:
[..]mooie foto Olio! Insturen
!
Het niet perfecte er aan maakt 'm erg mooi vind ik..
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtIk vind overigens ook de toning fraai
Van wie is dit knaapjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb vandaag ook een kleintje gekiekt...geen wedstrijdmateriaal hoor, maar vond em toch leuk
[afbeelding]
Familiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van wie is dit knaapje. Leuke foto
Hij zou haast van mijn kinderen kunnen zijnquote:
Hij blijft idd erg fraaiquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg fascinerende foto vind ik het.. Ik blijf er naar kijken, erg knap gedaan Olio.
Hij heeft een paar mooie felle blauwe ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb vandaag ook een kleintje gekiekt...geen wedstrijdmateriaal hoor, maar vond em toch leuk
[afbeelding]
Soms is een beetje spontaniteit vereist, niet te lang nadenken etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zelfportret foto's vind ik altijd erg moeilijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Soms is een beetje spontaniteit vereist, niet te lang nadenken etc.
Wel een paar proef foto's maken.
Ik kwam er pas later achter dat mijn gezicht groen was
Nee hoor, grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |