Goed zo!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat iedereen hier een semiprofessioneel studiokamertje heeft, met dure belichting enzo.
Ok, ik geef het nog niet op.
Er is iets wat me heel erg aanspreekt bij deze foto's. Wellicht het modelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
zonder masker:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
sorrie de eerste niet geresized
doe ik zo op mijn werk nog wel even.
Neh, da's alleen Requote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat iedereen hier een semiprofessioneel studiokamertje heeft, met dure belichting enzo.
Ok, ik geef het nog niet op.
Nou jij hebt anders ook een aardige flitssetquote:
Jaa idd, maar die van Re is ongeveer zes keer zo duurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou jij hebt anders ook een aardige flitsset
Misschien in de toekomst, ik pruts zo nog wel ff aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaa idd, maar die van Re is ongeveer zes keer zo duur
kan het iedereen die iets meer wil met portretfotografie absoluut aanraden![]()
Als je zo boos kijkt durft niemand te zeggen dattie idd een beetje overbelicht is aan de linkerkantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Toeps het volgende:
Oké, lamerade: "Hij is te belicht aan de linkerkant...."
Ze zou ook zijn ketting wat korter kunnen maken, dan kan ze hem meteen showen, ipv een vage foto.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het meer een "portemonnee"-foto is, om gewoon bij je te houden en aan mensen je vriend te showen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zou ook zijn ketting wat korter kunnen maken, dan kan ze hem meteen showen, ipv een vage foto.
Noujaaa!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zou ook zijn ketting wat korter kunnen maken, dan kan ze hem meteen showen, ipv een vage foto.
Okee, het spijt me. Die foto is niet vaag.quote:
Wel een tikkeltje onscherpquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, het spijt me. Die foto is niet vaag.
fiet-fiew..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
ik zou heel lui kunnen zijn en deze insturen...![]()
Maar dat doe ik niet
Mooie foto, lief meiske. Ik vind de kleurstelling erg prettig om naar te kijken. Het enige storende vind ik het plukje haar wat voor het rechteroog (voor de kijker links) hangt.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef Olio het volgende:
Esto je foto's zijn onscherp, en het lijkt door beweging van de camera. Ik weet niet of dat je bedoeling was, maar anders zou je de volgende keer een statief kunnen gebruiken of de camera ergens opzetten. Beetje zonde hier, de poses en composities zijn leuk.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef Olio het volgende:
Esto je foto's zijn onscherp, en het lijkt door beweging van de camera. Ik weet niet of dat je bedoeling was, maar anders zou je de volgende keer een statief kunnen gebruiken of de camera ergens opzetten. Beetje zonde hier, de poses en composities zijn leuk.
[afbeelding]
Het geeft eigenlijk ook wel een soort van natuurlijke sfeer. Geen mooimakerijen, gewoon een natuurlijk portret. Naar mijn mening kan je deze gewoon insturen, zo storend is die lok idd niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Olio het volgende:
Erik dat van die lok kan ik me voorstellen. Ik vond het zelf wel wat hebben. Ik heb er ook nog een met de ogen vrij, maar die sprak me minder aan.
Dit was gewoon de leukstequote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Werewolf het volgende:
@_moder8or_
De foto had een stuk mooier gekund met een effen achtergrond. Het is een mooi meisje, maar ze lacht erg krampachtig.
Probeer de volgende keer een wat spontanere blik te 'vangen'.
Dit is erg lastig bij jonge kinderen die weten dat ze op de foto komen, ik heb vandaag mijn nichtje van twee geportretteerd...
Wat zij zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Elefes het volgende:
[..]mooie foto Olio! Insturen
!
Het niet perfecte er aan maakt 'm erg mooi vind ik..
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtIk vind overigens ook de toning fraai
Van wie is dit knaapjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb vandaag ook een kleintje gekiekt...geen wedstrijdmateriaal hoor, maar vond em toch leuk
[afbeelding]
Familiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van wie is dit knaapje. Leuke foto
Hij zou haast van mijn kinderen kunnen zijnquote:
Hij blijft idd erg fraaiquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg fascinerende foto vind ik het.. Ik blijf er naar kijken, erg knap gedaan Olio.
Hij heeft een paar mooie felle blauwe ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb vandaag ook een kleintje gekiekt...geen wedstrijdmateriaal hoor, maar vond em toch leuk
[afbeelding]
Soms is een beetje spontaniteit vereist, niet te lang nadenken etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zelfportret foto's vind ik altijd erg moeilijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Soms is een beetje spontaniteit vereist, niet te lang nadenken etc.
Wel een paar proef foto's maken.
Ik kwam er pas later achter dat mijn gezicht groen was
Nee hoor, grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |