quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
Die middelvinger hoeft ook niet perse in je neus.![]()
Ja dat schreef je al. Ik denk het niet.quote:
Hou je niet te stijf vast aan die regel. Bovendien draait alles rond de lollie, niet het oog-en laat "toevallig" de lollie net wel op 1/3e zittenquote:En daarnaast zouden de ogen op ongeveer de 1/3-lijn komenIk denk dat je compo nog wat sterker zou worden daardoor
Dat hóórt zo bij een nieuw onderwerp...we moeten toch wát te zeiken hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef petre86 het volgende:
d'r staan geen eisen qua onderwerp.. waarom wil iedereen er toch eisen bij bedenken?
maar ik hoef me er niets vanaan te trekken toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat hóórt zo bij een nieuw onderwerp...we moeten toch wát te zeiken hebben?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik hoef me er niets vanaan te trekken toch?
( ik wacht nog op toestemming van 1 model om een reeksje te posten..)
portret kan ook van 2 mensen zijn toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maak gewoon een leuke foto (of zoek er 1 uit je archief) die jij aan het onderwerp vind voldoen
toestemming 3e persoon binnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
portret kan ook van 2 mensen zijn toch?
of van een dier
of...
maar ik wacht wel netjes op toestemming ..heb van 2 personen al toestemming.. nu de laatste nog
*Wacht vol spanningquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
toestemming 3e persoon binnen
ik ga uploaden
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
*Wacht vol spanning![]()
(En moet eigenlijk al de hele dag hard aan het leren zijn![]()
van de zomer tijdens een workshopquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Oe. Jij hebt al foto's gemaakt petre?
Ga leren, krengquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:
(En moet eigenlijk al de hele dag hard aan het leren zijn![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Mag je ook dieren als portret fotograferen ?
Ik dacht zelf aan mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom niet?
staat dat ergens als beperking?
Ik heb het idee dat de foto's wat scherpte missenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef petre86 het volgende:
numero uno:
[afbeelding]
numero dos:
[afbeelding]
numero très:
[afbeelding]
numero quatros:
[afbeelding]
numero cinquentos:
[afbeelding]
numero seize:
[afbeelding]
en jah ik kan niet tellen in die vreemde taal, dus gebruik maar gewoon nummers 1 t/m 6
hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de foto's wat scherpte missenKan dat kloppen
Dat is ook wel zo. Wel jammer dat als je je best hebt gedaan op een foto dat het opeens niet magquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
je fantasie is de grens he
en je merkt vanzelf wel wie er stemt op je foto / waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |