lezen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
ja duidelijk wel... maar te beperkt zit weinig creativiteit in als iedereen headshots gaat zitten inleveren
De hand is niet belangrijk imo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Die zou nog cooler kunnen zijn als-ie iets lager was genomenMinder ruimte bij het hoofd en dan de hand er geheel op
Beetje wel denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De hand is niet belangrijk imo.
Ja op dat forum moet je ook een nieuwe foto maken. Daar is het de bedoeling dat je er echt wat van leert. Niet zo dat je toevallig op een feestje iemand leuk op de foto hebt gezet en denkt...die kan ik dan wel inleveren. Je hoort er echt mee bezig te zijn. Een andere invalshoek als hier op fok. Zoveel mensen, zoveel ideeën. Daarom is een beetje een richtlijn nog niet verkeerd.quote:
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja op dat forum moet je ook een nieuwe foto maken. Daar is het de bedoeling dat je er echt wat van leert. Niet zo dat je toevallig op een feestje iemand leuk op de foto hebt gezet en denkt...die kan ik dan wel inleveren. Je hoort er echt mee bezig te zijn. Een andere invalshoek als hier op fok. Zoveel mensen, zoveel ideeën. Daarom is een beetje een richtlijn nog niet verkeerd.
gelukkig heb ik nu supermarkt meisjes/zusjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is een (niet origineel) dee. Sommige mensen komen ermee op de eerste plek, anderen alleen maar op de 3e.
Lijken die op elkaar? Dat zoek ik nog voor een duo-shoot.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nu supermarkt meisjes/zusjesja meervoud ja
![]()
Ik heb nog helemaal niks...en weet ook niet eens of ik ertoe ga komen. Ik ben druk bezig mijn zolder op te ruimen en het is de bedoeling daar een soort van studiootje van te maken, maar of ik dat ga redden voor het eind van de maand.... Kan natuurlijk nog altijd lekker buiten wat leuks doen...als ik een gegadigde vind.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddBen benieuwd.....ik heb de 15e een foto-actie
Volgens mij moet daar wel iets goeds uit komen
leg uit....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef oostje het volgende:
portret, shit, kan ik niet meedoen. Wil geen privacy schenden..
ach joh die ouwe meuk heb je toch al tig jaar niet gezienquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef pea4fun het volgende:
voorlopig moet ik eigenlijk hier achter die pc vandaan en verder met die troep boven, en mijn halve leven naar de stort brengen, maar ik heb geen zin
ken niemand die met zijn of haar kop op internet wil. Of kan een portret ook zonder gezichtquote:
Dat is aan jouw creativiteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:12 schreef oostje het volgende:
Of kan een portret ook zonder gezicht
Dat heb ik nog geen modje horen zeggen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:19 schreef k_man het volgende:
In ieder geval géén dieren dus...![]()
*reeds ingezonden heeft*
Maar dat heb je niet gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef k_man het volgende:
Nou en? Ik heb het onderwerp bedacht.
Ja, ik had het er ook meteen bij kunnen zetten ja.
Ja, we willen alleen maar foto's van mensen die naakt links omhoog kijken met de middelvinger van hun rechterhand in hun neusquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:24 schreef oostje het volgende:
Nou gezellig, nog meer eisen?
Ik zal mijn model vanavond even vragen of ze die pose wil aannemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, we willen alleen maar foto's van mensen die naakt links omhoog kijken met de middelvinger van hun rechterhand in hun neus![]()
bluf!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal mijn model vanavond even vragen of ze die pose wil aannemen
Tot zover ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef pea4fun het volgende:
Ja, we willen alleen maar foto's van mensen
tsja dat naakt zal wel een probleempje worden, mag het ook niet een hempje aan ofzo zijn?quote:
met zo'n breed onderwerp laat je je fantasie natuurlijk sprekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja dat naakt zal wel een probleempje worden, mag het ook niet een hempje aan ofzo zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |