tsja dat naakt zal wel een probleempje worden, mag het ook niet een hempje aan ofzo zijn?quote:
met zo'n breed onderwerp laat je je fantasie natuurlijk sprekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja dat naakt zal wel een probleempje worden, mag het ook niet een hempje aan ofzo zijn?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
Die middelvinger hoeft ook niet perse in je neus.![]()
Ja dat schreef je al. Ik denk het niet.quote:
Hou je niet te stijf vast aan die regel. Bovendien draait alles rond de lollie, niet het oog-en laat "toevallig" de lollie net wel op 1/3e zittenquote:En daarnaast zouden de ogen op ongeveer de 1/3-lijn komenIk denk dat je compo nog wat sterker zou worden daardoor
Dat hóórt zo bij een nieuw onderwerp...we moeten toch wát te zeiken hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef petre86 het volgende:
d'r staan geen eisen qua onderwerp.. waarom wil iedereen er toch eisen bij bedenken?
maar ik hoef me er niets vanaan te trekken toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat hóórt zo bij een nieuw onderwerp...we moeten toch wát te zeiken hebben?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik hoef me er niets vanaan te trekken toch?
( ik wacht nog op toestemming van 1 model om een reeksje te posten..)
portret kan ook van 2 mensen zijn toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maak gewoon een leuke foto (of zoek er 1 uit je archief) die jij aan het onderwerp vind voldoen
toestemming 3e persoon binnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
portret kan ook van 2 mensen zijn toch?
of van een dier
of...
maar ik wacht wel netjes op toestemming ..heb van 2 personen al toestemming.. nu de laatste nog
*Wacht vol spanningquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
toestemming 3e persoon binnen
ik ga uploaden
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
*Wacht vol spanning![]()
(En moet eigenlijk al de hele dag hard aan het leren zijn![]()
van de zomer tijdens een workshopquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Oe. Jij hebt al foto's gemaakt petre?
Ga leren, krengquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:
(En moet eigenlijk al de hele dag hard aan het leren zijn![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Mag je ook dieren als portret fotograferen ?
Ik dacht zelf aan mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom niet?
staat dat ergens als beperking?
Ik heb het idee dat de foto's wat scherpte missenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef petre86 het volgende:
numero uno:
[afbeelding]
numero dos:
[afbeelding]
numero très:
[afbeelding]
numero quatros:
[afbeelding]
numero cinquentos:
[afbeelding]
numero seize:
[afbeelding]
en jah ik kan niet tellen in die vreemde taal, dus gebruik maar gewoon nummers 1 t/m 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |