het blijft inderdaad beter in je kleding zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Rekkie het volgende:
wijn is ook beter dan bier
met BIER!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:47 schreef rubinio het volgende:
Ga je mond spoelen. Kutfransman.
Ik heb al 2 lege flessen heel demonstratief naast de prullenbak gezet. De plek voor de lege krat is naast mijn kledingkast, dus er is wel degelijk verschil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ga je nu ook de lege doos met 6 flessen in de statiegeldmachine zetten? Of bestaan er andere manieren om van je lege drankvoorraad af te komen??? Kan het me niet voorstellen...
Dude, ik zal nóóit een stoffige docent worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
Je turnt langzamerhand om in een stoffige docent.
Nee ik heb ze liever naaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
vind je een roze string tegenwoordig ook "best lekker zitten" ?
Berenburger, verkopen ze die bij de Kentucky Fried Zoo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
WijnNiet te zuipen die rommel. Als ik dan toch iets anders dan bier zou moeten drinken doe mij dan maar een Berenburger ofzo...
Wat een grappig grapjequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Berenburger, verkopen ze die bij de Kentucky Fried Zoo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |