abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:58:01 #251
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33716151
Met Go schijn je ook echt de psychologie van je tegenstander (en jezelf) te kunnen ontdekken....ik bak er in ieder geval nooit iets van. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:59:05 #253
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716184
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Drugshond het volgende:
Cheaten wordt wel erg makkelijk... via de computer.
Dat klopt. Kwestie van vertrouwen ..
pi_33716200
Misschien iets om een Fok!schaaktoernooi te organiseren...Een week per ronde uittrekken, met spelpunt.nl of zo...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:59:50 #255
89730 Drugshond
pi_33716204
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef RichardQuest het volgende:
Met Go schijn je ook echt de psychologie van je tegenstander (en jezelf) te kunnen ontdekken....ik bak er in ieder geval nooit iets van. .
Ik trek dat spel ook niet.... not my kind of game.
Terwijl het echt qua combinaties razend complex is.
pi_33716211
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Drugshond het volgende:
Cheaten wordt wel erg makkelijk... via de computer.
Hoe dan?
pi_33716222
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef RichardQuest het volgende:
Zo erg is het trouwens ook weet niet als hij dood gaat, er komen in maart toch verkiezingen.
En welke partij zou die verkiezingen waarschijnlijk gaan winnen? Juist de partij van Sharon.
pi_33716229
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik trek dat spel ook niet.... not my kind of game.
Terwijl het echt qua combinaties razend complex is.
Ja, na de zoveelste keer dat ik afgelopen zomer ingemaakt werd had ik er even genoeg van.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:00:55 #259
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716230
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien iets om een Fok!schaaktoernooi te organiseren...Een week per ronde uittrekken, met spelpunt.nl of zo...
Dat lijkt me minder geslaagd, dan is de cheat-factor denk ik te groot. Ik vertrouw er echter in dat DH geen zin heeft om vals te spelen in een 1 tegen 1 potje.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:01:05 #260
89730 Drugshond
pi_33716242
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat klopt. Kwestie van vertrouwen ..
Hoe wil je het spelen.... ?... mijn bord vreten staat zo dadelijk op de eerste plaats.
En ik heb 40 minuten in de kroeg gezeten (overigens zonder last op mijn schouders).
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:01:31 #261
89730 Drugshond
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:01:32 #262
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33716255
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef RichardQuest het volgende:
Linkje / bron?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33716257
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat lijkt me minder geslaagd, dan is de cheat-factor denk ik te groot. Ik vertrouw er echter in dat DH geen zin heeft om vals te spelen in een 1 tegen 1 potje.
Hoe kun je dan valsspelen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:02:05 #264
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716276
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Drugshond het volgende:
Wacht anders ff na het eten... ik hoef morgen toch niet te werken.
Is goed hoor Maar de vraag is dan wel .. hoe gaan we het doen? Via SC? Via IRC of MSN lijkt me makkelijker...
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:02:23 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716285
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hoe kun je dan valsspelen?
Een schaakcomputer in jouw plek laten spelen, RQ.
pi_33716292
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Linkje / bron?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_%28bordspel%29
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:02:47 #267
89730 Drugshond
pi_33716301
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Klopt, ik ken daarvoor iets te veel openingen... als het na 8 zetten nog steeds automatisch gaat krijg ik vraagtekens.
pi_33716305
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Een schaakcomputer in jouw plek laten spelen, RQ.
Whaha, da's wel erg gay.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:03:27 #269
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716318
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Klopt, ik ken daarvoor iets te veel openingen... als het na 8 zetten nog steeds automatisch gaat krijg ik vraagtekens.
Ik heb ook op schaken gezeten, dus ken wel wat openingen..
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:03:44 #270
89730 Drugshond
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:03:53 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716333
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Whaha, da's wel erg gay.
Yep, maar het zal ongetwijfeld gebeuren.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:04:27 #272
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716356
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
Via MSN... kan gaan we dan de zetten posten, of is er een schaakbord op de achtergrond wat we mee kunnen nemen ?
Kweet niet .. willen andere meekijken? In dat geval is misschien IRC het meest toegankelijk..
pi_33716373
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vrees het ook ja, want dat is té makkelijk.
pi_33716387
Ik hoef niks te zien hoor, ga toch maffen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:05:32 #275
89730 Drugshond
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:05:54 #276
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33716405
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hoef niks te zien hoor, ga toch maffen.
Ik ook, later!
quote:
"No, no," the moderator said. "I'm not asking you to predict how other people will feel, I'm asking you what you feel."

The crowd looked at her blankly. What?
http://www.looksmartclass(...)s_22_56/ai_n13659412
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:06:28 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33716416
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef Drugshond het volgende:
IRC..... lolz... heb ik software nodig. ?!?
Hmm, in principe niet, maar via een applet zuigt dat. Wat is je MSN adres?
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:06:37 #278
89730 Drugshond
pi_33716421
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet als het aan mij ligt.... ik merk vanzelf wel of het natural behaviour is.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:07:01 #279
89730 Drugshond
  donderdag 5 januari 2006 @ 06:08:11 #280
89730 Drugshond
pi_33719715
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kweet niet .. willen andere meekijken? In dat geval is misschien IRC het meest toegankelijk..
Het is goed dat ze niet mee hebben gekeken.
  • De partij duurde maar liefst 4 uur en 17 minuten.
  • Verloren
  • Daarna de tegenstander beschuldigd van frauduleuze praktijken

Maar wel een mooie partij, de Russische veldtocht was er niks bij (wat een modderpoel).
  •   donderdag 5 januari 2006 @ 06:10:55 #281
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_33719721
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 06:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• Verloren

Maar wel een mooie partij, de Russische veldtocht was er niks bij (wat een modderpoel).
  • Ik ben na deze modderpoel ondanks beschuldiging alsnog bereid tot nog een mooie partij! En een mooie partij was het!
    pi_33720270
    'Diesel is cooler dan iPod'

Ah, nu snap ik het, die breezerjeugd verwart het kledingmerk Diesel natuurlijk met de acteur Vin Diesel .
    pi_33720500
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 08:46 schreef pberends het volgende:
    'Diesel is cooler dan iPod'

Ah, nu snap ik het, die breezerjeugd verwart het kledingmerk Diesel natuurlijk met de acteur Vin Diesel .
    Ik ben cool

Ik heb alleen maar Diesel, Adidas en Puma meuk

Goedemorgen lieverds
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_33720620
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik ben cool
    Ik ben niet koel
    quote:
    Ik heb alleen maar Diesel, Adidas en Puma meuk
    Ik heb helemaal niks van dat soort meuk
    quote:
    Goedemorgen lieverds
    Goedemorgen laiverts
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_33720676
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben niet koel
    [..]

Ik heb helemaal niks van dat soort meuk
    [..]

Goedemorgen laiverts
    Och arme
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_33720729
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Och arme
    Ach rijke

Sorry, ben beetje melig. Kantoor, nooit aan beginnen. Was ik maar caterhoer geworden, zou me op 't lijf geschreven zijn.
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_33720746
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach rijke

Sorry, ben beetje melig. Kantoor, nooit aan beginnen. Was ik maar caterhoer geworden, zou me op 't lijf geschreven zijn.
    Ik ben nog niet rijk

Ik heb 5 jaar op kantoor gezeten, dus ik ken het gevoel wel
    pi_33720778
    Kijk, dat is dan weer het voordeel van kantoor, het verdient aardig

Wat deed jij, toen je nog in een stinkend hok aan een 'bureau' mocht zitten?
    pi_33720792
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:38 schreef sigme het volgende:
    Kijk, dat is dan weer het voordeel van kantoor, het verdient aardig

Wat deed jij, toen je nog in een stinkend hok aan een 'bureau' mocht zitten?
    multimedia/web ontwikkelaar en teamleider
    pi_33720836
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

multimedia/web ontwikkelaar en teamleider
    Whoepie !
    Dat probeer ik ten koste van vanalles te voorkomen, in een leidinggevende functie terecht komen. Lijkt me pure horror..
    pi_33720907
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Whoepie !
    Dat probeer ik ten koste van vanalles te voorkomen, in een leidinggevende functie terecht komen. Lijkt me pure horror..
    Ach, ik wist het in het leger ook niet te voorkomen, daar was ik eerst Korporaal daarna nog Sergeant. En dat merk je dus nu ook nog als ik leidinggevend ben en er niet geluisterd wordt Serieus, ik ben er niet geschikt voor
    pi_33720940
    Daarom ben ik nu maar voor mezelf begonnen, dan hoef ik niet met mensen om te gaan
    pi_33721009
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 09:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ach, ik wist het in het leger ook niet te voorkomen, daar was ik eerst Korporaal daarna nog Sergeant. En dat merk je dus nu ook nog als ik leidinggevend ben en er niet geluisterd wordt Serieus, ik ben er niet geschikt voor
    Ghe. Mijn liefste heeft zich daar ook in laten lullen, maar bleek dermate ongeschikt dat hij met wederzijds goedvinden de dienst is uitgeschopt haha.

Ik zou er misschien best voor deugen hoor, maar dan moet ik verantwoordelijkheid dragen, en daar heb ik helemaal geen zin in.
    pi_33721093
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 06:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• Verloren

• 4 uur spelen en dan nog verliezen, dat moet klote voelen.
    pi_33721110
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 10:00 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

4 uur spelen en dan nog verliezen, dat moet klote voelen.
    En volgens mij had ie ook geen bier thuis
    pi_33721309
    Wat voor bedrijf heb je opgericht eigenlijk, volgens mij heb ik iets gemist?
    pi_33721317
    quote:
    Grolsch levert geen bier meer aan Albert Heijn

Uitgegeven: 5 januari 2006 09:39
    Laatst gewijzigd: 5 januari 2006 09:56
    AMSTERDAM - Bierbrouwerij Grolsch is dinsdag gestopt met de bevoorrading van supermarktketen Albert Heijn en de slijterijen van Gall & Gall. Dat meldt de Enschedese bierbrouwerij donderdag.

De brouwerij en de supermarktketen kunnen het niet eens worden over de leveringscondities, waarbij de prijs die de winkelketens voor het bier moeten betalen het belangrijkste twistpunt is. Onbekend is hoe lang de bevoorrading blijft stilliggen. Gall & Gall hoort net als Albert Heijn bij het Ahold-concern.

De tijd die de partijen nodig hebben om overeenstemming te bereiken bepaalt de periode dat de bevoorrading stilligt, zegt woordvoerder Coen Thönissen van Grolsch. De bierbrouwerij kan niet zeggen of er een tekort ontstaat in de winkels, meldt de woordvoerder. "Bier moet vers op de winkelvloer staan, dus het is een kwestie van dagen voordat de voorraad opraakt."

Albert Heijn en Gall & Gall waren donderdagochtend niet voor commentaar bereikbaar.
    Dat word dan maar naar de C1000 gaan
    pi_33721356
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef RichardQuest het volgende:
    Wat voor bedrijf heb je opgericht eigenlijk, volgens mij heb ik iets gemist?
    Sta nu als web/software development bedrijf ingeschreven bij de KvK. Hoewel ik meer freelance achtig werk zal doen dit jaar.
    pi_33721393
    PHP? Java? .Net?
    pi_33721431
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef RichardQuest het volgende:
    PHP? Java? .Net?
    php, java en c++

.Net moet ik me nog even inlezen, maar volgende maand eerste opdracht en dan heb ik alleen php nodig dus dat komt nog ooit wel eens.

Moet ook nog tijd overhouden voor me horecawerkzaamheden binnenkort weer ABN AMRO toernooi hiero in Rotjeknor, altijd leuk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')