quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Je bent een vraagprijs vergeten!
De passmailerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Arnold_fan het volgende:
En hoe is hij ons ontvallen?
Heb je eindelijk je ww weer?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef Het_Biertje het volgende:
Beeb, zet jij em ff sticky (K)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:44 schreef woutabest het volgende:
Hé stoer, hoe ver is dat bier al over de datum?
Bij uw betere huisslijterlijquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Intergalactrick het volgende:
Waar op te halen?
Zover dat hij dood is geslagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:44 schreef woutabest het volgende:
Hé stoer, hoe ver is dat bier al over de datum?
Omdat wij dat gewoon soms doen, net als jij en ik. Dat mag in een open internetrelatiequote:
*Knuffelt Adelante...quote:
Slaap zacht Mr.Aquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef Adelante het volgende:
nou nou, da's wel heel erg open allemaal
*fijn dromen gaat*![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Oblivion het volgende:
Truste!
Ik ga zelf ook...![]()
Damn het is al laat!
Mis je iemand dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie is er dood?!
@ least some1 talks 2 Uquote:
dat mag nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef Foo_niks het volgende:
Ik wil zeuren.........
Wat jij wilt hoor; ik ben zo soepel vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef woutabest het volgende:
Mits bier!
Ik ook van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef Het_Biertje het volgende:
waar bemoei jij je mee?heet jij ook Het_Biertje?
![]()
Mooi, als je toch zo soepel bent, kan je dan direct hier een slot op zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor; ik ben zo soepel vandaag
ja idd, dat is een echt baggertopicquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Mooi, als je toch zo soepel bent, kan je dan direct hier een slot op zetten?
Die TS ook echt hequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja idd, dat is een echt baggertopic
vrouwen horen te werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef ElisaB het volgende:
Volgend weekend neem ik gewoon wéér vrij
Stemrechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef woutabest het volgende:
het enige recht van de vrouw is...
zelf afmaken!
Het enige recht is je stemrecht?quote:
Ik heb de tijd hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:39 schreef woutabest het volgende:
En voordat de uitslag binnen kan moeten eerst alle inzendingen binnen zijn he![]()
Indien je de onkosten op mijn rekening stortquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg bericht thuis neem ik aan?
adres?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg bericht thuis neem ik aan?
Ik heb net kruidenthee gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen bier meer in huis? Ga je schamen.
En de uitslag is bekend maar omdat de winnaar geen adres heeft achtergelaten is het voor mij!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Indien je de onkosten op mijn rekening stort![]()
jah da izzzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef Adelante het volgende:
In bier zitten ook kruiden en specerijen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor kruiden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef Mikkie het volgende:
Zeg biermans, ben je nou nog geen mod? Stuur eens een open sollicitatie man.
Kan je de druk niet aan?quote:
ik tril er nog steeds vanquote:Op zondag 15 januari 2006 18:37 schreef Adelante het volgende:
ohw die ban van KQ
een boel poeha om niks
ik zuip palletsquote:Op zondag 15 januari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
éém delerium?
je hebt er 24, mên, net zo veel als er in een krat gaan
Negatieve feedback heeft ie ook al.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar gaat je mogelijke V&A-modschap
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Negatieve feedback heeft ie ook al.Om 2,50 euro.
![]()
![]()
ik heb er ook ergelijk lang over nagedacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen toen ik dat voorstel van 2,50 euro terugstorten zag.![]()
Dat is heel netjes. Maar moet dit niet in een ander topic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Foo_niks het volgende:
Hulde voor Het_Biertje
Niettegenstaande het feit dat ik het nog steeds een brakke lul vind betreffende het omwisselen van fotoos in zijn eigen topic.
Heeft hij me vandaag toch nog verbaasd.
Ik was met hem overeen gekomen om een Agfascanner over te nemen voor de somma van TIEN pleuroos,levert hij het ding zonder boekje en drivers .
Normaliter doe ik daar niet zo moeilijk over maar aangezien het op de door hem verstrekte foto aanwezig was heb ik er toch een mailtje of 15 aan besteed.
En wat schets mijn verbazing vandaag: [afbeelding].
Had al tot God gebeden om hem door een hunnebed te laten verpletteren of te stikken in zijn eigen kots na het zoveelste biertje ,maar het blijkt dat de internet alcholist toch nog een beetje fatsoen in zijn aambeienkont heeft .
Niet allen heeft hij het boekje uit zijn vermoedelijke vuilstort terug kunen vinden,maar hij heeft ook nog de moeite genomen om de drivers voor XP op een ceedeetje te fikken en het belangeloos aan mij toe te sturen.
De volgende keer dat ik in midden Drenthe ben ,heffen we er een glas op![]()
HULDE.
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Foo_niks het volgende:
Hulde voor Het_Biertje
Niettegenstaande het feit dat ik het nog steeds een brakke lul vind betreffende het omwisselen van fotoos in zijn eigen topic.
quote:Heeft hij me vandaag toch nog verbaasd.
Ik was met hem overeen gekomen om een Agfascanner over te nemen voor de somma van TIEN pleuroos,levert hij het ding zonder boekje en drivers .
Normaliter doe ik daar niet zo moeilijk over maar aangezien het op de door hem verstrekte foto aanwezig was heb ik er toch een mailtje of 15 aan besteed.
En wat schets mijn verbazing vandaag: [afbeelding].
Had al tot God gebeden om hem door een hunnebed te laten verpletteren of te stikken in zijn eigen kots na het zoveelste biertje ,maar het blijkt dat de internet alcholist toch nog een beetje fatsoen in zijn aambeienkont heeft .
Niet allen heeft hij het boekje uit zijn vermoedelijke vuilstort terug kunen vinden,maar hij heeft ook nog de moeite genomen om de drivers voor XP op een ceedeetje te fikken en het belangeloos aan mij toe te sturen.
De volgende keer dat ik in midden Drenthe ben ,heffen we er een glas op![]()
HULDE.
Een witte luchtkussentjesenvelopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]![]()
[..]ik heb je toch echt een origineel cdtje + boekje gestuurd
en ga niet zeggen dat je hem niet hebt aangezien deze nogal 'opvallend verpakt' was
Dude, dat is op die foto is niet wat ik je gestuurd heb. Er zaten WarSteiner waardebonnen bijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Een witte luchtkussentjesenvelop![]()
We zijn hier in de randstad wel wat gewend hoor![]()
tuurlijk, want offtopic verwijderen hoeft dan niet meer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Ow, da's leuk; gooi ik 'm af en toe dicht, dan hebben we ook slotjes
niet alleen naar BIER in de TT kijken eej!quote:
Niet gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:36 schreef skiczukie het volgende:
En geen Maikuuul hopelijk.
nope, geen hendig sjieke slips in dit forum, of je moet die van ElisaB meerekenenquote:
*noteert*quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef Adelante het volgende:
wel een leuk topic zo met feedback, slowchat en ervaringen door elkaar. misschien moeten we hier ook in gaan handelen en wordt dit ook meteen het enige topic binnen v&a
sjieke slotjsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, geen hendig sjieke slips in dit forum, of je moet die van ElisaB meerekenen![]()
Sinds wanneer vallen oerdegelijke Hema-heupslips onder de hendig sjieke slipsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Adelante het volgende:
nope, geen hendig sjieke slips in dit forum, of je moet die van ElisaB meerekenen![]()
pics!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer vallen oerdegelijke Hema-heupslips onder de hendig sjieke slips![]()
quote:
Het is wat weinig, maar het is een begin.... De drager komt hem persoonlijk brengen aan de hoogste biederquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef ElisaB het volgende:
Richtprijs is verplicht
Maar vast ¤ 5 op die tweede geboden
Zitten er van die vage sporen in zoals op de 1e pic?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is wat weinig, maar het is een begin.... De drager komt hem persoonlijk brengen aan de hoogste bieder![]()
Gedragen slips zijn natuurlijk altijd duurderquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zitten er van die vage sporen in zoals op de 1e pic?![]()
ik vroeg om mooie vrouwelijke vormen die zich begaven in uiterst erotische kledij.quote:
Elisa_B was er maar wat blij meequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik vroeg om mooie vrouwelijke vormen die zich begaven in uiterst erotische kledij.![]()
niet om een paar fat fucks in ondergescheten onderbroeken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Elisa_B was er maar wat blij mee![]()
Maar jij kunt niet bannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]vergeten dat dit MIJN topic is en dat hier gebeurt wat ik wil
![]()
?/
Issie al Mod dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat blijft Biertje lang weg, te prikkelende foto's wellicht?
Hij staat op de nominatielijst..... maar hij speelt graag de baas in de slowchattopicsquote:
Dit is wel zo ongeveer 't slowste chat topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij staat op de nominatielijst..... maar hij speelt graag de baas in de slowchattopics![]()
en terecht, want hij is tenslotte de geestesvader van de krat bier die te koop is
Je bent een slowchatter of niet hequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit is wel zo ongeveer 't slowste chat topic.
kratten bier van een goed merk hebben altijd mijn interesse.
Ik kom langs en soms blijf ik ff.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je bent een slowchatter of niet he![]()
Zolang het maar slow gaat is het goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kom langs en soms blijf ik ff.![]()
nee ik noem het slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat blijft Biertje lang weg, te prikkelende foto's wellicht?
Dat is best sneuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik had een heel ander beeld van je
1) van 2 jaar Rechten word je geen juristquote:
Studeerde, ben er namelijk al even klaar mee. Erasmusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef Tobbes het volgende:
Waar studeer je als ik vragen mag?
Ja, het is me wat hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:20 schreef Tobbes het volgende:
Goddomme, zo'n mooie ziel onderhavig aan de onttovering van de Rotterdamse mentaliteit.
Ik vraag me af of het elders anders was geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
Als je in Rotterdam studeert ga je weg met een papiertje; maar uiteindelijk ben je niet completer geworden dan toen je er kwam.
Wel slim dat je die X-Box in je ondertitel zetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
Als je in Rotterdam studeert ga je weg met een papiertje; maar uiteindelijk ben je niet completer geworden dan toen je er kwam.
Ze zeggen over elke Uni wel iets. En overal zal wel wat in zitten. Zo had EUR de naam moeilijk te zijn vanwege de serieuze statistiek. Daar zat wel iets in. Medestudenten die struikelden over statistiek, vertrokken naar Leiden of Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Tobbes het volgende:
Leiden/VU daar is m.i. meer oog voor het culturele en historische. Maar dat maak ik ook slechts op uit verhalen van anderen.
Thanks. Ik vraag me alleen af of FA's dat ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wel slim dat je die X-Box in je ondertitel zet![]()
quote:
quote:
Staat er ergens dat je niet mag verwijzen naar gesloten topics?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Thanks. Ik vraag me alleen af of FA's dat ook leuk vinden.
Toen zei ie: "Misschien moet mijn collega even kijken of die óók ziet dat ie écht groen is."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef Tobbes het volgende:
Toen begon je over dode oma die schuiftrompet speelt?
Hoe keek die je aan?
En je weet zeker dat je niet met je borsten aan het pronken was?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen zei ie: "Misschien moet mijn collega even kijken of die óók ziet dat ie écht groen is."
Nee, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef Arnold_fan het volgende:
Staat er ergens dat je niet mag verwijzen naar gesloten topics?
Ja, dat weet ik zeker. Die gebruik ik alleen om mee te slaan als iemand me dwars zitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef Tobbes het volgende:
En je weet zeker dat je niet met je borsten aan het pronken was?
Als we honger hebbenquote:
So-de-juquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Tobbes het volgende:
Ik zit net olijven, toastjes en tonijn naar binnen te werken, samen met een fles canei.
Vraag je je af wat harder aankomt? Ik denk the real thing. Met de siliconen kan je niet zo makkelijk zwiepenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Arnold_fan het volgende:
Siliconen zeker?
* onderweg isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb nog wel wat hoor...maar dan moet je wel opschieten.
Banmeld topic deel 675quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef Tobbes het volgende:
Godzijdank, hoef ik niet wéér alleen naar bed vanavond
Elisa, kan jij in het Crewforum achterhalen waarom ik een ban heb gekregen in FB?
Er is een keer een stripper aangeklaagd omdat ze een man geslagen had met haar borstenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag je je af wat harder aankomt? Ik denk the real thing. Met de siliconen kan je niet zo makkelijk zwiepen![]()
Nah....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
Blijkbaar
Maar ik kan/kon me niks voor de geest halen.
Wat een mietje die gozerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Er is een keer een stripper aangeklaagd omdat ze een man geslagen had met haar borstenZe was voor hem aan het dansen en sloeg met haar borsten tegen hem aan, maar ze waren wat hard.
verder weinig ervaring mee
verleiden van een mod misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
Blijkbaar
Maar ik kan/kon me niks voor de geest halen.
look on the bright side; als je aan jezelf kunt werken is er nog niets verlorenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Tobbes het volgende:
Shmoopy reageert niet meer op mn mailtjes
Ongelovelijk, altijd heb ik me goed gedragen, nooit heb ik een negatieve note mogen ontvangen; en toch, na 1 misstap krijg ik geen feedback, opdat ik aan mezelf kan werken.
Wat betekent pwnd eigenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef buitenbeentje het volgende:
Misschien anders zelf even mailen pwnd.![]()
Moet je maar niet bij strippers gaan zitten, waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een mietje die gozer
Ik heb er ook geen ervaring mee
En zo is hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Arnold_fan het volgende:
Moet je maar niet bij strippers gaan zitten, waar gehakt wordt vallen spaanders![]()
www.pwned.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
look on the bright side; als je aan jezelf kunt werken is er nog niets verloren
Over werken gesproken....
[..]
Wat betekent pwnd eigenlijk?
Thnx!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef Tobbes het volgende:
www.pwned.nl
Ja, maar ik moet wel weten wat ik gedaan heb dan
Maar goed...ik ga slapen.
Tot zo, Elisa.![]()
En dan weer mn poot breken zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef Tobbes het volgende:
Klim maar via het balkon door het raam; wel zo romantisch.
Nee, dat hoeft nou ook weer nietquote:
Owkeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef Tobbes het volgende:
Nee, dat hoeft nou ook weer niet![]()
Ik laat de deur wel van het slot, doe hem even op de knip wel als je naar boven komt en eerst douchen voordat je in bed komt liggen. Dat is een ongeschreven regel bij mij. Handdoeken liggen in het kastje tegenover trap op 2de verdieping.
ElisaBquote:
Als je goed je best doet mag je topic voor je Xbox wel weer openquote:
18.quote:
Je sliep, en je snurkte. Ongelofelijk hard... Dus ik heb de zak krentenbollen uit de kast gepakt en ben met de eerste trein weer vertrokkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Tobbes het volgende:
Waarom was je zo vroeg weer weg?
Ik heb je niet eens gezien
noem je me gayquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:19 schreef Adelante het volgende:
ohw, wat kunnen we dan zo verwachten: [GEZ] Slaapmaatje![]()
niet met zo veel woordenquote:
duidelijkheid! het is hier geen FB, Ervaringen, laat staan ONZquote:
oke, dan doen we het toch anders:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
duidelijkheid! het is hier geen FB, Ervaringen, laat staan ONZ
wanneer jij de volgende SC start (na deze!), gun ik je alle creativiteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:24 schreef woutabest het volgende:
oke, dan doen we het toch anders:
[V&A SC] Bier!
**volpost post*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
wanneer jij de volgende SC start (na deze!), gun ik je alle creativiteit.
Het kan ineens snel gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Adelante het volgende:
nog 40 te gaan en da's in v&a minstens een week
Op een bonnetjes en tagjes forum?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:51 schreef Adelante het volgende:
sneller wel
dieper daar wacht ik op, inhoud
Dat zijn dezelfde mensen, die na hun verbroken in relatie (volledig uit de doeken gedaan in r&p) ook hier hun spulletjes aan komen bieden, omdat ze nu kleiner moeten gaan wonen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of de mensen uit LIF, die toch niet meer in die "show-hier-je-nieuw-kleding" passen en hun truien dan hier te koop aanbieden.
De therapie heeft toch wel wat nut gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen, die na hun verbroken in relatie (volledig uit de doeken gedaan in r&p) ook hier hun spulletjes aan komen bieden, omdat ze nu kleiner moeten gaan wonen.
Of de mensen uit LIF, die toch niet meer in die "show-hier-je-nieuw-kleding" passen en hun truien dan hier te koop aanbieden.
Of de mensen uit ONZ, die daar niet meer aan hun trekken komen en hier smachten naar gezelligheid...
of..of...of..
het kan dus wél!!!
Alles mag.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef Adelante het volgende:
niks moet!
recent nogquote:Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand als eens een V&A ban gehad?
Doe es wat sneller F5-en. Ik was gewoon veel eerder.quote:
ik zit erop te broeden, zojuist gemerkt dat we er al bijna zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Adelante het volgende:
heb je al ideëen dan wotabest?
Je moet wel heel snel zijn nu.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik zit erop te broeden, zojuist gemerkt dat we er al bijna zijn.Binnen 5 minuten weet ik er wel eentje
Nog 1 hierna.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Het_Biertje het volgende:
*p0st*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |