Op een bonnetjes en tagjes forum?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:51 schreef Adelante het volgende:
sneller wel
dieper daar wacht ik op, inhoud
Dat zijn dezelfde mensen, die na hun verbroken in relatie (volledig uit de doeken gedaan in r&p) ook hier hun spulletjes aan komen bieden, omdat ze nu kleiner moeten gaan wonen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of de mensen uit LIF, die toch niet meer in die "show-hier-je-nieuw-kleding" passen en hun truien dan hier te koop aanbieden.
De therapie heeft toch wel wat nut gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen, die na hun verbroken in relatie (volledig uit de doeken gedaan in r&p) ook hier hun spulletjes aan komen bieden, omdat ze nu kleiner moeten gaan wonen.
Of de mensen uit LIF, die toch niet meer in die "show-hier-je-nieuw-kleding" passen en hun truien dan hier te koop aanbieden.
Of de mensen uit ONZ, die daar niet meer aan hun trekken komen en hier smachten naar gezelligheid...
of..of...of..
het kan dus wél!!!
Alles mag.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef Adelante het volgende:
niks moet!
recent nogquote:Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand als eens een V&A ban gehad?
Doe es wat sneller F5-en. Ik was gewoon veel eerder.quote:
ik zit erop te broeden, zojuist gemerkt dat we er al bijna zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Adelante het volgende:
heb je al ideëen dan wotabest?
Je moet wel heel snel zijn nu.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik zit erop te broeden, zojuist gemerkt dat we er al bijna zijn.Binnen 5 minuten weet ik er wel eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |